İçeriğe Git Menüye Git

Otobil Sistemi Nedir?

Şirket taşıtlarının Opet istasyonlarından otomatik olarak, nakit veya kredi kartı ile ödeme yapmadan yakıt almalarını sağlayan ve dolum bilgilerini taşıtın kilometresi dahil el değmeden elektronik ortamlarda müşteriye ulaştıran bir sistemdir. Faturalama toplu olarak belirli dönemlerde yapılmaktadır. Bu sistem yardımı ile kullanıcılar taşıtlarının giderlerini tam anlamıyla kontrol altına alma imkanına kavuşmaktadırlar.

 

 

Opet Otobil Üniteleri Nelerdir?

Halka Tipi Ünite / Fuelopass

Opet tarafından aracınıza ait özel bilgiler ile programlanarak araca montajı yapılan akıllı bir ünitedir. Fuelopass, Opet Otobil ünitesi ile araçtan inmeden güvenli, hızlı ve temas etmeden yakıt ikmali sağlanır. Ayrıca, bu akıllı ünite sayesinde aracınıza  limitlendirme yapabilir, detaylı tüketim raporlarına erişim sağlayabilirsiniz.  

Bireysel Kullanıcı Ünitesi: Anahtarlık

Opet tarafından aracınıza ait özel bilgiler ile programlanarak araca monte edilmeyen, elde taşınabilen akıllı bir ünitedir. Keychain Opet Otobil ünitesi ile araçtan inmeden güvenli, hızlı ve temas etmeden yakıt ikmali sağlanır. Ayrıca, bu akıllı ünite sayesinde, aracınıza  limitlendirme yapabilir, detaylı tüketim raporlarına erişim sağlayabilirsiniz. 

 

Montaj / Demontaj / Servis İşlemleri İçin Ne Yapmalıyım?

Araçlarınıza ait Opet Otobil ünitesinin montaj/demontaj/servis işlemlerinin zamanında yapabilmesi için yetkili servis noktasından  randevu almanız gerekmektedir.

1 ) Şirketinize özel tahsis edilen Kullanıcı Kodu/Şifre ile Kurumsal İşlemler sayfasına giriş yaparak yetkili Servis Noktasını öğrenebilir, randevu alabilirsiniz.

2) otobildestek@opet.com.tr adresine yazılı talepte bulunarak yetkili Servis Noktasını öğrenebilir, randevu alabilirsiniz.

3) 444 67 38 no'lu Opet Müşteri Hizmetlerinden yetkili servis bilgisini öğrenerek randevu oluşturabilirsiniz

 

Otobilir Sohbetler

 

Sıkça Sorulan Sorular

Sisteme kayıtlı olan aracımı akaryakıt alımına kapatmak istersem, aracımı satarsam veya Otobil cihazını kaybedersem ne yapmalıyım?

7/24 hizmet veren 444 67 38 No'lu Opet Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak bildirimde bulunmanız gerekmektedir. Anında araç akaryakıt alımına kapatılır. Kurumsal İşlemler sayfasına giriş yapılarak araca ait "İptal & İade Süreci"ni gerçekleştirmeniz gerekmektedir. Aracınızda Otokonum cihazı var ise, Kurumsal İşlemler sayfasına giriş yapılarak araca ait "Otofilo Plaka ve/veya Araç Transfer" işlemleri gerçekleştirilmelidir.

Opet Akıllı Filo Yönetim Sistemi Otobil sistem raporlarına nasıl ulaşabilirim?

Tarafınıza tahsis edilen özel kullanıcı kodu ve şifre ile Kurumsal İşlemler sayfasından giriş yaparak akaryakıt tüketim, cihaz, cari ve diğer konularına ilişkin raporlara ulaşabilirsiniz.

Otobil’li aracıma limit tanımlayabilir miyim?

Kurumsal İşlemler sayfasına giriş yaparak dilediğiniz zaman araçlarınıza ait limitlendirme işlemlerinizi istediğiniz limit tipi seçeneği ile gerçekleştirebilirsiniz.

Opet Akıllı Filo Yönetim Sistemi Otobil hesabıma nasıl giriş yapabilirim?

Opet’in kurumsal mail adresi üzerinden tarafınıza kullanıcı kodu ve şifre oluşturmak için link iletilmektedir. Kurumsal İşlemler sayfasından giriş yapabilirsiniz.Mevcut müşterimiz iseniz; "Şifremi Unuttum" seçeneği ile hesabınıza giriş yapabilirsiniz.

Opet Akıllı Filo Yönetim Sistemi Otobil Filo hesabıma ait Kullanılabilir Limit bilgisini nasıl takip edebilirim?

Kurumsal İşlemler sayfasına giriş yapılarak, sistem raporlarından limit bilgilerinizi görüntüleyebilirsiniz.

Yeni araçlarımıza Otobil ünitesi almak istiyorum, ne yapmam gerekiyor?

Kurumsal İşlemler sayfasından "Otobil Cihaz Talebi" alanından taleplerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Opet Akıllı Filo Yönetim Sistemi Otobil’den çıkarılan, İptal edilen, pert olan Otobil cihazlarının iade süreci nasıl yürütülür?

Sözleşmemizde belirtildiği şekilde ve Opet tarafından iletilen "Montaj & Demontaj Prosedürü" kapsamında ünite iptal ve iade işlemleri gerçekleştirilir. Montaj & Demontaj Prosedürü’ne Kurumsal İşlemler sayfasından tarafınıza tahsis edilen özel kullanıcı kodu ve şifre ile "Montaj & Demontaj Prosedürü" bölümüne erişim sağlayabilirsiniz. Ayrıca, 444 67 38 No'lu Opet Müşteri Hizmetleri hattımızı arayarak veya otobildestek@opet.com.tr e-mail adresinden de bilgi talep edebilirsiniz.

Opet Akıllı Filo Yönetim Sistemi Otobil ile akaryakıt almak için genel istasyon listesine nereden ulaşabilirim?

Opet İstasyonları sayfasından istasyon bilgilerine ulaşabilirsiniz.

Otobil ve Otokonum cihaz montajları için servis noktalarına nasıl ulaşabilirim?

Kurumsal İşlemler adresinden hesabınıza giriş yaparak ‘Montaj ve Servis’ bilgisine ulaşabilirsiniz.

Opet Otobil ile ilgili Öneri/Talep/Şikayet bildirimlerimi nasıl gerçekleştirebilirim?

Öneri, talep ve şikayetleriniz için otobildestek@opet.com.tr adresinden bize yazabilirsiniz.