OPET Petrolcülük A.Ş. kurulduğu yıldan itibaren iç ve dış müşteri memnuniyetini kendisine hedef olarak seçmiş olup 2004 yılında benimsenen “Kalite Sistemleri” yaklaşımından hareketle Genel Müdürlük ile birlikte bünyesinde bulunan Marmara, Mersin, Giresun, Körfez ve Körfez B Terminallerinde faaliyetlerini kalite anlayışı ile sürdürmektedir.
KALDER tarafından yürütülen Müşteri Memnuniyeti konulu araştırmalarda (Türkiye Müşterinin Sesi ve Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi) 2006 yılından bu yana 12 yıldır üst üste sektör birincisi seçilmemiz kalite yolculuğumuzdaki en büyük gururumuzdur.
OPET 2004 yılında başlattığı ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi kurma çalışmalarıyla kaliteye ilk adımını atmıştır.
Kuruluşumuzun Vizyonu ve Misyonu doğrultusunda müşteri ihtiyaç ve beklentilerine uygun ürünleri, çevreye ve insan sağlığına uygun olarak üretmeyi,
Faaliyette bulunduğumuz tüm alanlarda, müşteri şartlarının karşılanıp karşılamadığını ölçüp, müşterilerin değişen beklentilerini ve tarafımıza yaptıkları geri bildirimleri yasal gerekliliklere uygun, adil, objektif ve tarafsız şekilde herhangi bir ücret talebi olmaksızın değerlendirip, müşteri şikâyetlerini etkili ve verimli şekilde ele alarak tam müşteri memnuniyeti sağlamayı,
Hissedarlarımızın ve yönetim sistemlerinin, personel eğitimleri dâhil beklentilerini karşılamaya yönelik tüm kaynaklarımızı etkin yönetmeyi,
Yönetim sistemlerimizi sürekli iyileştirerek hedeflerimize ulaşmayı,
Takım ruhunu geliştirmek ve yetkin insan kaynağına sahip olmak için etkin insan kaynakları uygulamaları sağlamayı ve bu doğrultuda eğitim desteği vermeyi,
Toplam Kalite Felsefesini esas alarak, hedef pazarlarda büyüme gerçekleştirmeyi,
Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği konusunda ilgili kanuna, yönetmeliklere ve diğer şartlara uymayı,
Çevre kirliliğini önlemeyi ve yaşam döngüsü yaklaşımını değerlendirerek atıkları en aza indirmeyi,
Sahip olunan mevcut Yönetim Sistemleri gerekliliklerini süreç yaklaşımı ve liderlik anlayışıyla ilgili standartlara uygun olarak yürütmeyi ve sürekli iyileştirmeyi,
Risk temelli düşünme yaklaşımıyla riskleri ve fırsatları belirleyip olası kayıpları en aza indirerek yaralanmalardan ve meslek hastalıklarından korumayı,
OPET değerlerine, çevreye ve topluma saygı bilincinde ülke ekonomisine katkıda bulunmayı,
Taahhüt ediyoruz.
Bilgi; gizliliği, bütünlüğü ve kullanılabilirliğine yönelik çeşitli risklere karşı korunması gereken oldukça değerli ve kritik bir kurumsal varlıktır. Bu nedenle OPET olarak; Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemini işleteceğimizi, sürdürülebilirliğini sağlayacağımızı ve etkinliğini raporlayacağımızı, Yönetim sistemleri gereği oluşturulan yönetmelik, politika, prosedür ve talimatların uygulanmasını sağlayacağımızı, Yönetim sisteminin etkinliğini izleyerek sürekli iyileştirme yaklaşımını benimseyeceğimizi, Bilgi güvenliği Yönetim Sisteminin etkin yönetimi için gerekli kaynakları sağlayacağımızı, Bilgi güvenliği risklerini sürekli olarak değerlendireceğimizi ve önleyici tedbirleri alarak riskleri en düşük seviyeye indireceğimizi, Bilgi güvenliği ile ilgili yasalara, hizmet sözleşmelerine dayalı yükümlülüklere ve ilgili standartlara uyacağımızı, Yönetim sistemleriyle ilgili farkındalığı artırmak üzere eğitim aktiviteleri düzenleyeceğimizi, tüm çalışanlarımızın ve iş ortaklarımızın yönetim sistemlerine katılımını ve uyumunu sağlamak için ilgili tarafları bilinçlendireceğimizi, taahhüt ederiz.
OPET Petrolcülük A.Ş. (OPET); İş Birimlerinin Bilgi Teknolojileri alanındaki ihtiyaç ve beklentilerini evrensel standartlarda sağlayabilmek için Bilgi Teknolojileri Servislerini etkin olarak yönetmeyi amaçlamaktadır. Bu doğrultuda OPET olarak amacımıza ulaşmak için; Bilgi Teknolojileri Servislerinin etkin yönetimi için ISO 20000-1 standardına uygun bir Servis Yönetim Sistemi oluşturacağımızı, İş Birimlerinin Bilgi Teknolojileri servisleri ile ilgili ihtiyaçlarını Şirket Stratejisine uygun olarak düzenleyeceğimizi, Bilgi Teknoloji servislerinin gereksinimlerini belirlerken yasal ve regülatif yükümlülükleri dikkate alacağımızı, Faaliyetlerimiz süresince oluşabilecek riskleri sürekli olarak değerlendireceğimizi ve önleyici tedbirleri alarak riskleri en düşük seviyeye indireceğimizi, Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi Sisteminin etkin kurulum ve işletimi için gerekli kaynakları tahsis edeceğimizi, Bilgi Teknolojileri Servis Yönetimi Sisteminde sürekli iyileşmeyi sağlayabilmek için belirlediğimiz hedeflerin izleme ve denetimlerini yapacağımızı, çalışanlarımıza eğitimler vereceğimizi ve önerilerini değerlendirerek uygun çalışmaları gerçekleştireceğimizi, taahhüt ederiz.
1-Laboratuvarların akredite olduğu tüm faaliyetlerini TS EN ISO/IEC 17025 standardı ile yürürlükteki diğer ulusal ve uluslararası standartlara, yasal şartlara uygun çerçevede ve düzenleyici makamların ve tanınmayı sağlayan kuruluşların gerekliliklerini karşılayacak şekilde yürütmeyi, müşteri taleplerini laboratuvarların kalitesini ve tarafsızlığını tehlikeye düşürecek her türlü ticari, mali ve diğer iç ve dış baskılardan uzak tutarak bağımsız, güvenilir ve gizlilik ilkeleri doğrultusunda iyi bir mesleki ve teknik uygulama ile en kaliteli ve en doğru sonuçları sunmayı ve bu doğrultuda müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı, müşterilerden alınabilecek şikâyeti geçerli kılmak için tüm bilgileri toplamayı, doğrulamayı ve bu kapsamda müşteriyi bilgilendirmeyi,
2-Tüm laboratuvar çalışanlarının Laboratuvar Kalite Yönetim Sistemine ait dokümantasyonu öğrenerek politika ve prosedürleri eksiksiz yürütmesini ve iyileştirmesini, bununla birlikte laboratuvar faaliyetlerini tutarlı bir şekilde gerçekleştirmesini sağlamayı,
3-Laboratuvar Kalite Yönetim Sisteminin uygulanmasında, yürütülmesinde ve iyileştirilmesinde karşı karşıya kalınacak tüm risklerin belirlenerek, bu risklerin ortadan kaldırılmasını veya en aza indirilmesini, bunun yanında fırsatların değerlendirilmesine dair gerekli çalışmaların yapılacağını,
4-Laboratuvar Kalite Yönetim Sisteminin işlerliğinde yer alan kalite, idari, teknik sistemlerin etkinliğini sürekli iyileştirerek geliştirmeyi, performansının izlenmesini, müşteri gereklilikleri ve sistemin diğer gerekliliklerinin karşılanmasının önemi ile ilgili iletişimin gerçekleştirileceğini, yönetim sisteminde değişiklikler planlandığında ve uygulandığında yönetim sisteminin bütünlüğünün ve işlerliğinin sürdürüleceğini güvence altına almayı taahhüt ediyoruz.
Opet Petrolcülük A.Ş olarak üç ayrı tesiste bulunan laboratuvarlarımızda akaryakıt ve AUS 32 ürünleri için analiz hizmeti vermekteyiz. Her türlü şikayetinizin ele alınması ile ilgili uygun adamın atılacağı laboratuvar kalite politikamız ile güvence altına alınmıştır. Körfez, Marmara Ereğlisi ve Mersin Terminallerimizde bulunan laboratuvarlarımız ile ilgili yapacağınız şikayetleri ele alma prosesimiz aşağıdaki adımları içermektedir.
Sitemizde ve uygulamamızda çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni incelemenizi rica ederiz.
x
Opet Petrolcülük Anonim Şirketi (“Opet” veya “Şirket” olarak anılacaktır) olarak, web sitelerimiz (“Site”), uygulamalarımız ya da dijital ortamda sizlerin kullanımına sunduğumuz benzeri tüm çevrimiçi ya da çevrimdışı mecralarımızı (anılan tüm mecralar birlikte “Platform” olarak anılacaktır.) kullanımınız veya ziyaretiniz sırasında sizlerin deneyimini geliştirmek için çerezler, pikseller, GIFler vb. birtakım teknolojilerden (“çerezler”) faydalanmaktayız.
Bu teknolojilerin kullanımı başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) olmak üzere tabi olduğumuz mevzuata uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.
İşbu Çerez Aydınlatma Metni’nin amacı, Platformların kullanımı esnasında kullanılmakta olan çerez ve piksel gibi kişisel verilerin toplanması yoluyla kişisel verilerin işlenmesi nedeniyle elde edilen kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermektir. İşbu metinde sitemizde ve uygulamamızda hangi amaçlarla hangi tür çerezleri kullandığımızı ve bu çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi sizlere açıklamak istiyoruz.
Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız çerezleri kullanmaktan vazgeçebilir, bunların türlerini veya fonksiyonlarını değiştirebilir veya sitemize ve uygulamamızda yeni çerezler ekleyebiliriz. Dolayısıyla işbu Çerez Aydınlatma Metni’nin hükümlerini dilediğimiz zaman değiştirme hakkını saklı tutarız. Güncel Çerez Aydınlatma Metni üzerinde gerçekleştirilmiş olan her türlü değişiklik sitede, uygulamada veya herhangi bir kamuya açık mecrada yayınlanmakla birlikte yürürlük kazanacaktır. Son güncelleme tarihini metnin sonunda bulabilirsiniz.
Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere; OPET PETROLCÜLÜK ANONİM ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ POLİTİKASI ’ndan ulaşabilirsiniz.
Kişisel verileriniz, internet sitemizi ziyaretiniz kapsamında veya uygulamamızı kullanmanız dolayısıyla elektronik ortamda çerezler yoluyla Şirketimizin meşru menfaatine yönelik hukuki sebebe dayalı olarak toplanmaktadır. Toplanan kişisel verileriniz Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işbu Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlarla da işlenebilmektedir.
Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak, Çerez Aydınlatma Metni kapsamındaki kişisel verilerinizi yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilebilmesi ile sınırlı olarak ve mevzuata uygun şekilde tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere paylaşabiliriz
Opet olarak sitemizde ve uygulamamızda çeşitli amaçlarla çerezler kullanmakta ve bu çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi işlemekteyiz. Bu amaçlar başlıca şunlardır:
Aşağıda sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız farklı türdeki çerezleri bulabilirsiniz. Sitemizde ve uygulamamızda hem birinci parti çerezler (ziyaret ettiğiniz site tarafından yerleştirilen) hem de üçüncü parti çerezleri (ziyaret ettiğiniz site haricindeki sunucular tarafından yerleştirilen) kullanılmaktadır.
Çerez ve benzeri teknolojilerin kullanımı konusunda ziyaretçi ve kullanıcılarımızın tercihleri bizler için esastır. Buna karşın, Platform’un çalışması için zorunlu olan Çerezler’in kullanılması gerekmektedir. Ek olarak bazı çerezlerin kapatılması halinde Platform’un birtakım işlevlerinin kısmen ya da tamamen çalışmayabileceğini hatırlatmak isteriz.
Platform’da kullanılan çerezlere dair tercihlerinizi ne şekilde yönetebileceğinize ilişkin bilgiler aşağıdaki gibidir:
KVK Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca veri sahipleri,
Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.