İçeriğe Git Menüye Git

Taleplerin İletilmesi

Müşterilerimizin bize aşağıdaki iletişim kanallarından ulaşması mümkündür.

Kayıt Altına Alma

Tüm müşteri şikayetleri kayıt altına alınıp, ücretsiz olarak değerlendirilmektedir. Şikayetlerin kayıt altına alındığına dair müşterilerimize SMS ile bilgi verilir ve şikayet takip numarası gönderilir.

Bu numara ile müşterilerimiz isterlerse şikayetlerinin gelişimlerini takip edebilirler.

Detaylı Araştırma ve Bilgilendirme

Şikayetler, çağrı merkezimizde konusunda uzman müşteri temsilcilerimiz tarafından incelenir. Amacımız şikayetlerin ilk temasta müşteri memnuniyetine dönüştürülmesidir.

İlk temasta çözümlenemeyen, detaylı araştırma ve saha incelemesi gerektiren konular yetki sınırları çerçevesinde konusuna göre ilgili uzman gruplara yönlendirilir ve sonuçlandırılır.

Sonuçlandırma ve Yanıtlama

Müşteri şikayetlerinin mümkün olan en hızlı şekilde sonuçlandırılması şirketimizin ilk önceliğidir. Her Müşteri şikayeti maksimum dikkat ve özenle, şikayet Yönetimi süreçlerimize göre şeffaf, objektif, müşteri odaklı bir şekilde değerlendirilerek sonuçlandırılır. Müşteri iletişim bilgilerinin mevcut olması halinde 1 gün içinde müşterilerimizi şikayetlerinin değerlendirmeye alındığı veya sonuçlandığı konusunda bilgilendiririz.

Sürekli İyileştirme

Şikayet yönetim sürecimizde, hizmet kalitemiz, sürekli gözden geçirilerek, iyileştirilir. Şikayetlerin tekrar etmesini önlemek amacıyla süreçlerimiz sürekli revize edilir. En sık gelen şikayet konuları düzenli olarak takip edilerek, yapılan iyileştirmelerin ardından artış ve düşüş oranları incelenir. Tekrarlanan problemler tespit edildiğinde kök neden analizi yapılarak asıl neden tespit edilir ve gerekli düzenlemeler yapılarak tekrar etmemesi sağlanır.