Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

OPET’ten ‘Perakendede Ultra Değişim’

OPET’in ana sponsorluğunda düzenlenen 19. Perakende Günleri, sektörün önemli isimlerini 4-5 Aralık’ta bir kez daha bir araya getiriyor. Müşteri odaklı çalışma anlayışı ile 15 yıldan bu yana en çok tercih edilen marka olan OPET, Perakende Günleri’ne, sektörde standartları değiştiren perakende hamlesi Ultramarket ile katılıyor.  

 

Düzenlendiği ilk günden bu yana alanında uzman yerli ve yabancı konuşmacıları ağırlayarak sektör temsilcilerine yeni bir bakış açısı kazandıran, Perakende Günleri’nin 19’uncusu OPET’in ana sponsorluğunda 4-5 Aralık’ta İstanbul Haliç Kongre Merkezi’nde düzenleniyor. Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyeti lideri OPET, sektörde standartları değiştiren perakende hamlesi Ultramarket konsepti ile katılıyor.  

 

Yeni ürün ve hizmetleri, müşteri memnuniyeti odağıyla hayata geçirdiği çalışmalar ve sosyal sorumluluk projeleri ile müşterilerinin 15 yıldan bu yana en çok tercih ettiği marka olmaya devam eden OPET, 1600’ü aşkın istasyonundaki ‘Fullmarket’lerini 10 kategoride 1000’den fazla ürünün yer aldığı perakende zinciri “Ultramarket”e dönüştürüyor. OPET Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Zengin, OPET’in Ultramarket konseptini ve ünlü trend uzmanı TrendWatching Genel Müdürü Henry Mason ise günümüz perakende trendlerini Bloomberg HT’den Aslı Şafak’ın moderatörlüğünde gerçekleştirilecek ‘Perakendede Ultra Değişim’ oturumunda anlatacak.

 

İSTASYONLARINI YAŞAM ALANI HALİNE GETİRİYOR 

Akaryakıt istasyonlarını günün her saatinde her türlü ihtiyacın karşılanabileceği yaşam alanları haline getiren Ultramarket’lerde gıdadan kişisel bakıma, teknolojiden oyuncağa, ev gereçlerinden oto aksesuarına kadar pek çok farklı kategoride ürüne yer veriliyor. Konuyla ilgili açıklama yapan Murat Zengin, “Ultramarket konsepti ile bir kazanma ekosistemi oluşturmak arzusundayız. Ultramarket; hem bayiler, hem markalar hem de müşterinin kazan kazan ilişkisinin bir dönüşüm hikayesi. Müşterilerimiz çok kıymetli lokasyonlarda bulunan Ultramarketlerimize 7 gün 24 saat ulaşabiliyorlar. Bu özelliği ile akaryakıt istasyonları ciddi bir ihtiyacı karşılıyor. Tüm ürün kategorilerimiz tüketicinin 360 derece ihtiyacını karşılamak üzere dizayn ediliyor. OPET Ultramarket, market içinde market konsepti ile işbirliği modelinin ülkemizde kendi sektöründe tek örneği” dedi. 

 

ÜNLÜ TREND UZMANI HENRY MASON: ULTRAMARKET, PERAKENDEDEKİ YENİ DÜŞÜNME ŞEKLİNİN İYİ BİR ÖRNEĞİ 

Perakende Günleri bu yıl, Hollanda’dan Singapur’a 60 ülkede 750’nin üzerinde müşteriye trend danışmanlığı yaparak, projelerini inovasyon örnekleri ile destekleyen Henry Mason’ı da konuşmacı olarak ağırlayacak. TrendWatching’in Genel Müdürü Henry Mason, OPET’in davetlisi olarak katıldığı organizasyonda ‘Perakendede Ultra Değişim’ oturumunda perakende sektörünü geleceğe taşıyacak yeni trendleri anlatacak. Mason, kongreye ilişkin şu açıklamada bulundu: “Perakende sektöründe heyecan verici bir değişime tanıklık ediyoruz. Yeni tüketici profilinin, teknolojinin ve dijitalleşmenin perakendecilere işlerini geliştirme imkanı sağladığını düşünürsek bu çok doğal. Türkiye’nin perakende sahnesinde de durum çok farklı değil. Perakende Günleri’nde bu alandaki küresel ve yerel trendleri konuşmak için OPET ile sahneyi paylaşmaktan mutluluk duyuyorum. OPET’in Ultramarket girişimini deneyimlediğimde kendilerini geleceğe taşıyacak yeni trendlerin işlerinin bir parçası olduğunu görüyorum ve Ultramarket’in perakendedeki bu yeni düşünme şeklinin iyi bir örneği olduğunu söyleyebilirim.”

 

“Trend-Driven Innovation” adlı eserin de yazarı olan Mason, son 5 yılda 30'dan fazla ülkede 100'ün üzerinde sunum yaptı. Deneyimli ve aranan bir açılış konuşmacısı olmasının yanı sıra Mason, The Guardian, Financial Times, El Pais, New York Times ve The Economist gibi sayısız yayında trend uzmanı olarak kabul ediliyor.

 

 OPET ULTRAMARKET HAKKINDA 

Ultramarket dönüşüm çalışmalarını ilk etapta İstanbul, Ankara, İzmir ve Balıkesir’de başlatan OPET, 2019 yılı içinde Antalya, Bursa, Manisa, Yalova, Adana, Mersin, Konya, Kayseri, Eskişehir, Kütahya, İzmit gibi illerde bulunan toplam 74 istasyonunu Ultramarket’e dönüştürdü. OPET, yıl sonuna kadar 100 istasyonunu birer perakende noktasına dönüştürmüş olacak. Önümüzdeki yıl ise bu sayının 200’e ulaşması hedefleniyor. Akaryakıt istasyonlarında, araçların her türlü ihtiyacının yanı sıra müşterilerine de alternatif hizmetler sunan OPET, yeni nesil market konsepti Ultramarket ile üstün hizmet anlayışını daha ileri taşıyor. OPET, Ultramarket konsepti ile yoğun trafikte ya da yolculuk sırasında; tazelenme, yenilenme ve her türlü ihtiyacın karşılanacağı uğrak noktası olmayı hedefliyor. OPET bu kapsamda sunduğu ürünlerin kalitesini ve çeşitliliğini geliştirerek istasyonlarını müşterileri için keyifli vakit geçirebilecekleri birer yaşam alanı haline getirdi. Bu konseptte Divan Grubu’nun “in Bakery by Divan” markası ile sunduğu lezzetli ürünler, bir evin geliştirilmesinde her türlü ihtiyacı sunan Koçtaş’ın yanı sıra Lipton’un taze demleme çayı, kahvenin vazgeçilmez ismi Starbucks, Dardanel’in “Mister No” markalı soğuk sandviçleri, kişisel bakım, kişisel bakım ve kozmetikte Almanya’nın tanınmış markası Rossmann, kaliteli teknolojik ürünlerinin adresi Ttec ve her türlü araç bakım ürünlerini sağlayan Automix ile oyuncak Oyuncak kategorisinde ise Ultramarket projesine özel olarak geliştirilen “Toyzz Shop Yolda” yer alıyor. 

 

Sitemizde ve uygulamamızda çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni incelemenizi rica ederiz.

x
X

Çerez Aydınlatma Metni

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi (“Opet” veya “Şirket” olarak anılacaktır) olarak, web sitelerimiz (“Site”), uygulamalarımız ya da dijital ortamda sizlerin kullanımına sunduğumuz benzeri tüm çevrimiçi ya da çevrimdışı mecralarımızı (anılan tüm mecralar birlikte “Platform” olarak anılacaktır.) kullanımınız veya ziyaretiniz sırasında sizlerin deneyimini geliştirmek için çerezler, pikseller, GIFler vb. birtakım teknolojilerden (“çerezler”) faydalanmaktayız.

Bu teknolojilerin kullanımı başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) olmak üzere tabi olduğumuz mevzuata uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.

İşbu Çerez Aydınlatma Metni’nin amacı, Platformların kullanımı esnasında kullanılmakta olan çerez ve piksel gibi kişisel verilerin toplanması yoluyla kişisel verilerin işlenmesi nedeniyle elde edilen kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermektir. İşbu metinde sitemizde ve uygulamamızda hangi amaçlarla hangi tür çerezleri kullandığımızı ve bu çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi sizlere açıklamak istiyoruz.

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız çerezleri kullanmaktan vazgeçebilir, bunların türlerini veya fonksiyonlarını değiştirebilir veya sitemize ve uygulamamızda yeni çerezler ekleyebiliriz. Dolayısıyla işbu Çerez Aydınlatma Metni’nin hükümlerini dilediğimiz zaman değiştirme hakkını saklı tutarız. Güncel Çerez Aydınlatma Metni üzerinde gerçekleştirilmiş olan her türlü değişiklik sitede, uygulamada veya herhangi bir kamuya açık mecrada yayınlanmakla birlikte yürürlük kazanacaktır. Son güncelleme tarihini metnin sonunda bulabilirsiniz.

Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere; OPET PETROLCÜLÜK ANONİM ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ POLİTİKASI ’ndan ulaşabilirsiniz.



Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, internet sitemizi ziyaretiniz kapsamında veya uygulamamızı kullanmanız dolayısıyla elektronik ortamda çerezler yoluyla Şirketimizin meşru menfaatine yönelik hukuki sebebe dayalı olarak toplanmaktadır. Toplanan kişisel verileriniz Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işbu Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlarla da işlenebilmektedir.



Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak, Çerez Aydınlatma Metni kapsamındaki kişisel verilerinizi yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilebilmesi ile sınırlı olarak ve mevzuata uygun şekilde tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere paylaşabiliriz

Hangi Çerezler Hangi Amaçlarla Kullanılmaktadır?

Opet olarak sitemizde ve uygulamamızda çeşitli amaçlarla çerezler kullanmakta ve bu çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi işlemekteyiz. Bu amaçlar başlıca şunlardır:

  • Site’nin ve uygulamanın çalışması için gerekli temel fonksiyonları gerçekleştirmek.Örneğin, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
  • Site’yi ve uygulamayı analiz etmek, Site’nin ve uygulamanın performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
  • Site’nin ve uygulamanın işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site üzerinden üçüncü taraf sosyal medya mecralarına paylaşımda bulunmak, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması.
  • Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi.

Sitemizde ve Uygulamamızda Kullanılan Çerezler

Aşağıda sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız farklı türdeki çerezleri bulabilirsiniz. Sitemizde ve uygulamamızda hem birinci parti çerezler (ziyaret ettiğiniz site tarafından yerleştirilen) hem de üçüncü parti çerezleri (ziyaret ettiğiniz site haricindeki sunucular tarafından yerleştirilen) kullanılmaktadır.

Çerezlerin Kullanımını Nasıl Kontrol Edebilirim?

Çerez ve benzeri teknolojilerin kullanımı konusunda ziyaretçi ve kullanıcılarımızın tercihleri bizler için esastır. Buna karşın, Platform’un çalışması için zorunlu olan Çerezler’in kullanılması gerekmektedir. Ek olarak bazı çerezlerin kapatılması halinde Platform’un birtakım işlevlerinin kısmen ya da tamamen çalışmayabileceğini hatırlatmak isteriz.



Platform’da kullanılan çerezlere dair tercihlerinizi ne şekilde yönetebileceğinize ilişkin bilgiler aşağıdaki gibidir: 

  • Ziyaretçiler, Platform’u görüntüledikleri tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkanına sahiptir. Eğer kullanılmakta olan tarayıcı bu imkânı sunmaktaysa, tarayıcı ayarları üzerinden çerezlere ilişkin tercihleri değiştirmek mümkündür. Böylelikle, tarayıcının sunmuş olduğu imkânlara göre farklılık gösterebilmekle birlikte, veri sahiplerinin çerezlerin kullanılmasını engelleme, çerez kullanılmadan önce uyarı almayı tercih etme veya sadece bazı çerezleri devre bırakma ya da silme imkanları bulunmaktadır.
  • Bu konudaki tercihler kullanılan tarayıcıya göre değişiklik göstermekle birlikte genel açıklamaya https://www.aboutcookies.org/ ulaşmak mümkündür. Çerezlere ilişkin tercihlerin, ziyaretçinin Platform’a erişim sağladığı her bir cihaz özelinde ayrı ayrı yapılması gerekebilecektir.
  • Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri kapatmak için tıklayınız.
  • Google tarafından sağlanan kişiselleştirilmiş reklam deneyimini yönetmek için tıklayınız.
  • Birçok firmanın reklam faaliyetleri için kullandığı çerezler bakımından tercihler Your Online Choices üzerinden yönetilebilir.
  • Mobil cihazlar üzerinden çerezleri yönetmek için mobil cihaza ait ayarlar menüsü kullanılabilir.
  • Tarayıcınızın ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerinizi kişiselleştirme imkanına sahipsiniz.
Adobe Analytics http://www.adobe.com/uk/privacy/opt-out.html
AOL https://help.aol.com/articles/restore-security-settings-and-enable-cookie-settings-on-browser
Google Adwords https://support.google.com/ads/answer/2662922?hl=en
Google Analytics https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Google Chrome http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647
Internet Explorer https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
MozillaFirefox http://support.mozilla.com/en-US/kb/Cookies
Opera http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/
Safari https://support.apple.com/kb/ph19214?locale=tr_TR

Veri Sahibi Olarak Haklarınız Nelerdir?

KVK Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca veri sahipleri,

  • kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • KVK Kanunu ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.