İçeriğe Git Menüye Git

Laboratuvarların kalite politikası, akreditasyon sertifikası ve kapsamları, laboratuvarlar ile ilgili olası şikayetlerinizde izlenecek adımlar, deney talep formu, analiz ücretleri ve deney hizmeti şartları için aşağıdaki bölümlerden bilgi edinebilirsiniz.

Opet Petrolcülük A.Ş. Laboratuvarları Kalite Politikası

  • Laboratuvarların akredite olduğu tüm faaliyetlerini TS EN ISO/IEC 17025 standardı ile yürürlükteki diğer ulusal ve uluslararası standartlara, yasal şartlara uygun çerçevede ve düzenleyici makamların ve tanınmayı sağlayan kuruluşların gerekliliklerini karşılayacak şekilde yürütmeyi, müşteri taleplerini laboratuvarların kalitesini ve tarafsızlığını tehlikeye düşürecek her türlü ticari, mali ve diğer iç ve dış baskılardan uzak tutarak bağımsız, güvenilir ve gizlilik ilkeleri doğrultusunda iyi bir mesleki ve teknik uygulama ile en kaliteli ve en doğru sonuçları sunmayı ve bu doğrultuda müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı, müşterilerden alınabilecek şikâyeti geçerli kılmak için tüm bilgileri toplamayı, doğrulamayı ve bu kapsamda müşteriyi bilgilendirmeyi,
  • Tüm laboratuvar çalışanlarının Laboratuvar Kalite Yönetim Sistemine ait dokümantasyonu öğrenerek politika ve prosedürleri eksiksiz yürütmesini ve sürekli iyileştirmesini, bununla birlikte laboratuvar faaliyetlerini tutarlı bir şekilde gerçekleştirmesini sağlamayı,
  • Laboratuvar Kalite Yönetim Sisteminin uygulanmasında, yürütülmesinde ve iyileştirilmesinde karşı karşıya kalınacak tüm risklerin belirlenerek, bu risklerin ortadan kaldırılmasını veya en aza indirilmesini, bunun yanında fırsatların değerlendirilmesine dair gerekli çalışmaların yapılacağını,
  • Laboratuvar Kalite Yönetim Sisteminin işlerliğinde yer alan kalite, idari, teknik sistemlerin etkinliğini sürekli iyileştirerek geliştirmeyi, performansının izlenmesini, müşteri gereklilikleri ve sistemin diğer gerekliliklerinin karşılanmasının önemi ile ilgili iletişimin gerçekleştirileceğini, yönetim sisteminde değişiklikler planlandığında ve uygulandığında yönetim sisteminin bütünlüğünün ve işlerliğinin sürdürüleceğini güvence altına almayı  taahhüt ediyoruz.

ISO 17025 Deney ve Kalibrasyon Laboratuvarlarının Yeterliliği için Genel Şartlar Akreditasyon Sertifikası ve Laboratuvar Kapsam Belgeleri

ISO 17025 DENEY VE KALİBRASYON LABORATUVARLARININ YETERLİLİĞİ İÇİN GENEL ŞARTLAR AKREDİTASYON SERTİFİKASI
MERSİN LABORATUVARI KAPSAMI
KÖRFEZ LABORATUVARI KAPSAMI
MARMARA LABORATUVARI KAPSAMI

Deney Talepleri, Analiz Ücretleri ve Deney Hizmeti Şartları

Akaryakıt ürünleri ve AUS 32 ürünü analiz ücretlerine ilişkin bilgilere aşağıdaki bağlantıdan ulaşabilirsiniz.

Deney Talep formu doldurulup, deney hizmeti şartlarını parafladıktan sonra her iki evrakı da urunkalitelaboratuvar@opet.com.tr adresine e-posta gönderebilirsiniz.

Deney hizmeti için size en yakın olan laboratuvarımız sizinle bağlantıya geçecek olup gerekli numune miktarını belirtecektir. Numunenizin ve ödeme dekontunuzun ulaşması ardından analiz işlemlerine başlanacaktır.

Akaryakıt numunesi analiz ücretleri ve deney talep formu
AUS 32 numunesi analiz ücretleri ve deney talep formu
Deney Hizmeti Şartları

Laboratuvar Şikayetleri

Opet Petrolcülük A.Ş olarak üç ayrı tesiste bulunan laboratuvarlarımızda akaryakıt ve AUS 32 ürünleri için analiz hizmeti vermekteyiz. Her türlü şikayetinizin ele alınması ile ilgili uygun adamın atılacağı laboratuvar kalite politikamız ile güvence altına alınmıştır. Körfez, Marmara Ereğlisi ve Mersin Terminallerimizde bulunan laboratuvarlarımız ile ilgili yapacağınız şikayetleri ele alma prosesimiz aşağıdaki adımları içermektedir.

  • Şikayetlerinizi laboratuvarsikayet@opet.com.tr e-posta adresine ya da 444 6738 telefon numarasına detaylı olarak bildirebilirsiniz.
  • Şikayetiniz ilgilere ulaştıktan sonra laboratuvarlarımız ile ilgili olup olmadığı değerlendirmeye alınacaktır.
  • Şikayetiniz laboratuvarlarımız ile ilgili ise sistem içerisinde kayda alınıp değerlendirilerek gerekli aksiyonların alınması için ilgili laboratuvara yönlendirilecektir.
  • Şikayeti alan laboratuvar, şikayetin değerlendirilmesi için gereken tüm bilgileri bir araya getirecek ve doğrulayacaktır.
  • Mümkün olan her durumda, laboratuvar şikayeti kabul ettiğini bildirecektir.
  • Şikayetçiye, laboratuvar faaliyetleri haricinde çalışan Ürün Kalite ve Laboratuvarlar Müdürlüğü personeli tarafından ilerleme raporları değerlendirilerek 30 gün içerisinde ulaştığınız kanal üzerinden resmi bildirim yapılacaktır.
  • Şikayetiniz laboratuvarlarımız ile ilgili değil ise tarafınıza bilgilendirme yapılarak yönlendirme gerçekleştirilecektir.