Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

2017 Yılı Ödülleri

  • Koç Topluluğu reklam kampanyaları değerlendirmeye alınarak Kadir Has Üniversitesi tarafından yapılan araştırmanın sonucuna göre OPET’in ‘Çekiliş Kampanyası’ reklam filmi, toplumsal cinsiyet eşitliği açısından başarılı bulunarak İletişimde Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Ödülüne layık görüldü.
  • Marka yönetimi konusunda üstün başarı gösteren firmaları ödüllendiren uluslararası bağımsız otorite Superbrands, OPET’i üçüncü kez "Türkiye'nin Süper Markası’ ilan etti.

  • OPET, Felis Ödülleri’nde 7 ödül birden aldı. Temiz Tuvalet kampanyası Sosyal Sorumluluk – Sağlık kategorisinde Felis Ödülü’ne layık bulunurken, 2014-2015 Sürdürülebilirlik Raporu yaratıcı formatıyla PR Başarı Ödülü aldı. Medya bölümü En İyi Mobil Platform Kullanımı kategorisinde “OPET Yanımda (Foursquare)” uygulaması, mobil medya araçlarının standart dışı, yaratıcı ve etkili kullanımı nedeniyle Felis Ödülü almaya hak kazandı. “OPET Yanımda (Foursquare)” uygulaması, Otomotiv kategorisinde otomotiv sektöründe faaliyet gösteren markaların iletişimi için uygulanmış yaratıcı medya fikirleri arasında başarılı bulunarak, OPET’e bir Felis Ödülü daha kazandırdı. Proje, aynı zamanda Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik kategorisi Mobil bölümünde de ‘Başarı Ödülü’ne layık görüldü. OPET’in ‘Canın Sağolsun’ başlıklı ‘Yaşam Kemeri’ Projesi’ni anlatan reklam filmi ise ‘Medya İçgörüsü ve Stratejisinde Mükemmellik’ dalında ‘Başarı Ödülü’ne layık bulundu. Trafik Dedektifleri Projesi ise Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik bölümü Çocuklara ve Gençlere Yönelik Projeler kategorisinde ‘Başarı Ödülü’ kazandı.

  • OPET, Uluslararası Stevie Awards tarafından Trafik Dedektifleri Projesi’yle iki altın ödüle birden layık bulundu. Bu yıl 14’üncüsü düzenlenen ödül programı kapsamında trafik güvenliği konusunda çocuk ve gençlerde farkındalık ve bilinç oluşmasını hedefleyen Trafik Dedektifleri Projesi’ne Avrupa-Yılın Kurumsal Sorumluluk Programı ve Avrupa-Yılın Sağlık, Güvenlik ve Çevre Programı Altın Ödülleri verildi.
  • Türkiye enerji Zirvesi Ödülleri kapsamında OPET’e KSS projeleri Altın Varil ödülü verildi.

  • OPET, Kristal Elma Ödülleri’nde OPET Worldcard iletişimi kapsamında Kristal Elma ve gümüş ödül alırken, Yaşam Kemeri Projesi’ne dikkat çeken ‘Canın Sağolsun’ reklam filmiyle gümüş ödülün sahibi oldu.

  • Fortune 500 Ödülleri kapsamında iş dünyasında ve toplumda özel bir yeri olan, topluma sosyal katkı sağlayan iş insanlarına verilen Pozitif Enerji Ödülü'nün bu yılki sahibi OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk oldu.

  • OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi tarafından “Son 10 Yılın En Girişimci İş Kadını” seçildi.

  • Ekovitrin dergisi- Yılın Starları Anketi sonucuna göre OPET, ‘Yılın Markası’ seçildi.
  • OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk, Çağdaş ve Bağımsız Yardımlaşma Derneği'nin (ÇABA) düzenlediği "Geleceğe İz Bırakan Kadınlar" ödül töreninde "Örnek Köy Projesi" ile ödüle layık bulundu.
  • “Araç Kullanırken Gözünüz Yolda Olsun” mobil banner kampanyası, dijital reklamcılık alanında dünyanın 43 ülkesinde faaliyet gösteren IAB’nin Avrupa ayağı IAB Europe’ta, 43 ülkenin Mixx kazanan işlerinin yarıştığı Mixx Europe Ödülleri’nde “Mobile Advertising” kategorisinde Altın Ödüle layık görüldü. Kampanya, aynı zaman TÜHİD (Türkiye Halkla İlişkiler Derneği) Altın Pusula Ödülleri'nde Dijital İletişim- Diğer kategorisinde Altın Pusula kazandı.
  • Kırmızı Ödülleri’nde “Araç Kullanırken Gözünüz Yolda Olsun” mobil banner uygulaması ile “En İyi Mobil Reklam” büyük ödül OPET’in oldu.
  • Marketing Türkiye ve BoomSonar işbirliği ile düzenlenen Türkiye’nin en kapsamlı ilk sosyal medya yarışması “Sosyal Medya Ödülleri’nde de akaryakıt kategorisinde Sosyal Medya Büyük Ödülü’nün sahibi OPET olurken 39 projenin yarıştığı Topluluk Yönetimi Kategorisi’nde OPET’in SOBE projesi bronz ödüle layık görüldü.

  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Lojistik ve Ticaret Kulübü tarafından düzenlenen ‘Sektörün Enleri 2017’ Ödülleri’nde OPET, En İyi Akaryakıt Şirketi seçildi.
  • OPET, kullanıcı sayısı kısa sürede 195.336 kişiye ulaşan “Akıllı Dolum Sistemi”nin başarısı nedeniyle, IDC CIO Summit 2017'de, Yılın En İyi BT Yönetim Projesi kategorisi “Dijital Müşteri Sistemleri” alanında 3’üncülük Ödülü’ne layık bulundu.

  • Türkiye İtibar Akademisi’nin hazırladığı 6’ncı Türkiye İtibar Endeksi (TİE) sonuçlarına göre akaryakıt sektörünün itibarı en yüksek markası OPET seçildi.
  • “Araç Kullanırken Gözünüz Yolda Olsun” mobil banner kampanyası Mixx Awards’ta “Mobil Rich Media Display Reklamları” kategorisinde “Altın Mixx” kazandı.

  • OPET Sürdürülebilirlik Raporu, Spotlight Awards - Küresel İletişim Yarışması'nda rapor kategorisinde ‘En İyi Raporlar’ arasına girerek Altın Ödül ile ödüllendirildi.

  • OPET, Capital Dergisi’nin ‘Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri-2016’ araştırmasında bir kez daha akaryakıt sektörünün en beğenilen şirketi seçildi.

  • Sales Network platformu tarafından ‘Turuncu Ödülleri’nde Akaryakıt İstasyonu Kategorisi’nde en çok tercih edilen marka OPET seçildi.


  • sikayetvar.com’da yer alan gerçek şikayetleri baz alan A.C.E (Achievement in Customer Excellence) kapsamında akaryakıt sektöründe ‘Müşteri Deneyimini En İyİ Yöneten Marka’ OPET seçildi.


  • OPET, KalDer ve Ipsos’un ortak çalışması “Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması”nda bir kez daha zirvenin sahibi oldu. Müşteri sadakatinin baz alındığı araştırma kapsamında, akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka geçen yıl olduğu gibi bu yıl da OPET seçildi. KalDer tarafından gerçekleştirilen araştırmalara göre 2006 yılından bu yana aralıksız müşteri memnuniyetinin zirvesinde yer alan OPET, bu sonuçla birlikte başarısını 11’inci yıla taşıdı.

  • The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde “Akaryakıt Sektörü Yılın En Başarılı Markası” “OPET” oldu.

Sitemizde ve uygulamamızda çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni incelemenizi rica ederiz.

x
X

Çerez Aydınlatma Metni

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi (“Opet” veya “Şirket” olarak anılacaktır) olarak, web sitelerimiz (“Site”), uygulamalarımız ya da dijital ortamda sizlerin kullanımına sunduğumuz benzeri tüm çevrimiçi ya da çevrimdışı mecralarımızı (anılan tüm mecralar birlikte “Platform” olarak anılacaktır.) kullanımınız veya ziyaretiniz sırasında sizlerin deneyimini geliştirmek için çerezler, pikseller, GIFler vb. birtakım teknolojilerden (“çerezler”) faydalanmaktayız.

Bu teknolojilerin kullanımı başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) olmak üzere tabi olduğumuz mevzuata uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.

İşbu Çerez Aydınlatma Metni’nin amacı, Platformların kullanımı esnasında kullanılmakta olan çerez ve piksel gibi kişisel verilerin toplanması yoluyla kişisel verilerin işlenmesi nedeniyle elde edilen kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermektir. İşbu metinde sitemizde ve uygulamamızda hangi amaçlarla hangi tür çerezleri kullandığımızı ve bu çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi sizlere açıklamak istiyoruz.

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız çerezleri kullanmaktan vazgeçebilir, bunların türlerini veya fonksiyonlarını değiştirebilir veya sitemize ve uygulamamızda yeni çerezler ekleyebiliriz. Dolayısıyla işbu Çerez Aydınlatma Metni’nin hükümlerini dilediğimiz zaman değiştirme hakkını saklı tutarız. Güncel Çerez Aydınlatma Metni üzerinde gerçekleştirilmiş olan her türlü değişiklik sitede, uygulamada veya herhangi bir kamuya açık mecrada yayınlanmakla birlikte yürürlük kazanacaktır. Son güncelleme tarihini metnin sonunda bulabilirsiniz.

Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere; OPET PETROLCÜLÜK ANONİM ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ POLİTİKASI ’ndan ulaşabilirsiniz.



Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, internet sitemizi ziyaretiniz kapsamında veya uygulamamızı kullanmanız dolayısıyla elektronik ortamda çerezler yoluyla Şirketimizin meşru menfaatine yönelik hukuki sebebe dayalı olarak toplanmaktadır. Toplanan kişisel verileriniz Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işbu Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlarla da işlenebilmektedir.



Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak, Çerez Aydınlatma Metni kapsamındaki kişisel verilerinizi yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilebilmesi ile sınırlı olarak ve mevzuata uygun şekilde tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere paylaşabiliriz

Hangi Çerezler Hangi Amaçlarla Kullanılmaktadır?

Opet olarak sitemizde ve uygulamamızda çeşitli amaçlarla çerezler kullanmakta ve bu çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi işlemekteyiz. Bu amaçlar başlıca şunlardır:

  • Site’nin ve uygulamanın çalışması için gerekli temel fonksiyonları gerçekleştirmek.Örneğin, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
  • Site’yi ve uygulamayı analiz etmek, Site’nin ve uygulamanın performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
  • Site’nin ve uygulamanın işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site üzerinden üçüncü taraf sosyal medya mecralarına paylaşımda bulunmak, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması.
  • Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi.

Sitemizde ve Uygulamamızda Kullanılan Çerezler

Aşağıda sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız farklı türdeki çerezleri bulabilirsiniz. Sitemizde ve uygulamamızda hem birinci parti çerezler (ziyaret ettiğiniz site tarafından yerleştirilen) hem de üçüncü parti çerezleri (ziyaret ettiğiniz site haricindeki sunucular tarafından yerleştirilen) kullanılmaktadır.

Çerezlerin Kullanımını Nasıl Kontrol Edebilirim?

Çerez ve benzeri teknolojilerin kullanımı konusunda ziyaretçi ve kullanıcılarımızın tercihleri bizler için esastır. Buna karşın, Platform’un çalışması için zorunlu olan Çerezler’in kullanılması gerekmektedir. Ek olarak bazı çerezlerin kapatılması halinde Platform’un birtakım işlevlerinin kısmen ya da tamamen çalışmayabileceğini hatırlatmak isteriz.



Platform’da kullanılan çerezlere dair tercihlerinizi ne şekilde yönetebileceğinize ilişkin bilgiler aşağıdaki gibidir: 

  • Ziyaretçiler, Platform’u görüntüledikleri tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkanına sahiptir. Eğer kullanılmakta olan tarayıcı bu imkânı sunmaktaysa, tarayıcı ayarları üzerinden çerezlere ilişkin tercihleri değiştirmek mümkündür. Böylelikle, tarayıcının sunmuş olduğu imkânlara göre farklılık gösterebilmekle birlikte, veri sahiplerinin çerezlerin kullanılmasını engelleme, çerez kullanılmadan önce uyarı almayı tercih etme veya sadece bazı çerezleri devre bırakma ya da silme imkanları bulunmaktadır.
  • Bu konudaki tercihler kullanılan tarayıcıya göre değişiklik göstermekle birlikte genel açıklamaya https://www.aboutcookies.org/ ulaşmak mümkündür. Çerezlere ilişkin tercihlerin, ziyaretçinin Platform’a erişim sağladığı her bir cihaz özelinde ayrı ayrı yapılması gerekebilecektir.
  • Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri kapatmak için tıklayınız.
  • Google tarafından sağlanan kişiselleştirilmiş reklam deneyimini yönetmek için tıklayınız.
  • Birçok firmanın reklam faaliyetleri için kullandığı çerezler bakımından tercihler Your Online Choices üzerinden yönetilebilir.
  • Mobil cihazlar üzerinden çerezleri yönetmek için mobil cihaza ait ayarlar menüsü kullanılabilir.
  • Tarayıcınızın ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerinizi kişiselleştirme imkanına sahipsiniz.
Adobe Analytics http://www.adobe.com/uk/privacy/opt-out.html
AOL https://help.aol.com/articles/restore-security-settings-and-enable-cookie-settings-on-browser
Google Adwords https://support.google.com/ads/answer/2662922?hl=en
Google Analytics https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Google Chrome http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647
Internet Explorer https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
MozillaFirefox http://support.mozilla.com/en-US/kb/Cookies
Opera http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/
Safari https://support.apple.com/kb/ph19214?locale=tr_TR

Veri Sahibi Olarak Haklarınız Nelerdir?

KVK Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca veri sahipleri,

  • kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • KVK Kanunu ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.