Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

2017 Yılı Ödülleri

  • Koç Topluluğu reklam kampanyaları değerlendirmeye alınarak Kadir Has Üniversitesi tarafından yapılan araştırmanın sonucuna göre OPET’in ‘Çekiliş Kampanyası’ reklam filmi, toplumsal cinsiyet eşitliği açısından başarılı bulunarak İletişimde Toplumsal Cinsiyet Eşitliği Ödülüne layık görüldü.
  • Marka yönetimi konusunda üstün başarı gösteren firmaları ödüllendiren uluslararası bağımsız otorite Superbrands, OPET’i üçüncü kez "Türkiye'nin Süper Markası’ ilan etti.

  • OPET, Felis Ödülleri’nde 7 ödül birden aldı. Temiz Tuvalet kampanyası Sosyal Sorumluluk – Sağlık kategorisinde Felis Ödülü’ne layık bulunurken, 2014-2015 Sürdürülebilirlik Raporu yaratıcı formatıyla PR Başarı Ödülü aldı. Medya bölümü En İyi Mobil Platform Kullanımı kategorisinde “OPET Yanımda (Foursquare)” uygulaması, mobil medya araçlarının standart dışı, yaratıcı ve etkili kullanımı nedeniyle Felis Ödülü almaya hak kazandı. “OPET Yanımda (Foursquare)” uygulaması, Otomotiv kategorisinde otomotiv sektöründe faaliyet gösteren markaların iletişimi için uygulanmış yaratıcı medya fikirleri arasında başarılı bulunarak, OPET’e bir Felis Ödülü daha kazandırdı. Proje, aynı zamanda Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik kategorisi Mobil bölümünde de ‘Başarı Ödülü’ne layık görüldü. OPET’in ‘Canın Sağolsun’ başlıklı ‘Yaşam Kemeri’ Projesi’ni anlatan reklam filmi ise ‘Medya İçgörüsü ve Stratejisinde Mükemmellik’ dalında ‘Başarı Ödülü’ne layık bulundu. Trafik Dedektifleri Projesi ise Sosyal Sorumluluk ve Sürdürülebilirlik bölümü Çocuklara ve Gençlere Yönelik Projeler kategorisinde ‘Başarı Ödülü’ kazandı.

  • OPET, Uluslararası Stevie Awards tarafından Trafik Dedektifleri Projesi’yle iki altın ödüle birden layık bulundu. Bu yıl 14’üncüsü düzenlenen ödül programı kapsamında trafik güvenliği konusunda çocuk ve gençlerde farkındalık ve bilinç oluşmasını hedefleyen Trafik Dedektifleri Projesi’ne Avrupa-Yılın Kurumsal Sorumluluk Programı ve Avrupa-Yılın Sağlık, Güvenlik ve Çevre Programı Altın Ödülleri verildi.
  • Türkiye enerji Zirvesi Ödülleri kapsamında OPET’e KSS projeleri Altın Varil ödülü verildi.

  • OPET, Kristal Elma Ödülleri’nde OPET Worldcard iletişimi kapsamında Kristal Elma ve gümüş ödül alırken, Yaşam Kemeri Projesi’ne dikkat çeken ‘Canın Sağolsun’ reklam filmiyle gümüş ödülün sahibi oldu.

  • Fortune 500 Ödülleri kapsamında iş dünyasında ve toplumda özel bir yeri olan, topluma sosyal katkı sağlayan iş insanlarına verilen Pozitif Enerji Ödülü'nün bu yılki sahibi OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk oldu.

  • OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk, Van Yüzüncü Yıl Üniversitesi tarafından “Son 10 Yılın En Girişimci İş Kadını” seçildi.

  • Ekovitrin dergisi- Yılın Starları Anketi sonucuna göre OPET, ‘Yılın Markası’ seçildi.
  • OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk, Çağdaş ve Bağımsız Yardımlaşma Derneği'nin (ÇABA) düzenlediği "Geleceğe İz Bırakan Kadınlar" ödül töreninde "Örnek Köy Projesi" ile ödüle layık bulundu.
  • “Araç Kullanırken Gözünüz Yolda Olsun” mobil banner kampanyası, dijital reklamcılık alanında dünyanın 43 ülkesinde faaliyet gösteren IAB’nin Avrupa ayağı IAB Europe’ta, 43 ülkenin Mixx kazanan işlerinin yarıştığı Mixx Europe Ödülleri’nde “Mobile Advertising” kategorisinde Altın Ödüle layık görüldü. Kampanya, aynı zaman TÜHİD (Türkiye Halkla İlişkiler Derneği) Altın Pusula Ödülleri'nde Dijital İletişim- Diğer kategorisinde Altın Pusula kazandı.
  • Kırmızı Ödülleri’nde “Araç Kullanırken Gözünüz Yolda Olsun” mobil banner uygulaması ile “En İyi Mobil Reklam” büyük ödül OPET’in oldu.
  • Marketing Türkiye ve BoomSonar işbirliği ile düzenlenen Türkiye’nin en kapsamlı ilk sosyal medya yarışması “Sosyal Medya Ödülleri’nde de akaryakıt kategorisinde Sosyal Medya Büyük Ödülü’nün sahibi OPET olurken 39 projenin yarıştığı Topluluk Yönetimi Kategorisi’nde OPET’in SOBE projesi bronz ödüle layık görüldü.

  • İstanbul Gelişim Üniversitesi Lojistik ve Ticaret Kulübü tarafından düzenlenen ‘Sektörün Enleri 2017’ Ödülleri’nde OPET, En İyi Akaryakıt Şirketi seçildi.
  • OPET, kullanıcı sayısı kısa sürede 195.336 kişiye ulaşan “Akıllı Dolum Sistemi”nin başarısı nedeniyle, IDC CIO Summit 2017'de, Yılın En İyi BT Yönetim Projesi kategorisi “Dijital Müşteri Sistemleri” alanında 3’üncülük Ödülü’ne layık bulundu.

  • Türkiye İtibar Akademisi’nin hazırladığı 6’ncı Türkiye İtibar Endeksi (TİE) sonuçlarına göre akaryakıt sektörünün itibarı en yüksek markası OPET seçildi.
  • “Araç Kullanırken Gözünüz Yolda Olsun” mobil banner kampanyası Mixx Awards’ta “Mobil Rich Media Display Reklamları” kategorisinde “Altın Mixx” kazandı.

  • OPET Sürdürülebilirlik Raporu, Spotlight Awards - Küresel İletişim Yarışması'nda rapor kategorisinde ‘En İyi Raporlar’ arasına girerek Altın Ödül ile ödüllendirildi.

  • OPET, Capital Dergisi’nin ‘Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri-2016’ araştırmasında bir kez daha akaryakıt sektörünün en beğenilen şirketi seçildi.

  • Sales Network platformu tarafından ‘Turuncu Ödülleri’nde Akaryakıt İstasyonu Kategorisi’nde en çok tercih edilen marka OPET seçildi.


  • sikayetvar.com’da yer alan gerçek şikayetleri baz alan A.C.E (Achievement in Customer Excellence) kapsamında akaryakıt sektöründe ‘Müşteri Deneyimini En İyİ Yöneten Marka’ OPET seçildi.


  • OPET, KalDer ve Ipsos’un ortak çalışması “Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması”nda bir kez daha zirvenin sahibi oldu. Müşteri sadakatinin baz alındığı araştırma kapsamında, akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka geçen yıl olduğu gibi bu yıl da OPET seçildi. KalDer tarafından gerçekleştirilen araştırmalara göre 2006 yılından bu yana aralıksız müşteri memnuniyetinin zirvesinde yer alan OPET, bu sonuçla birlikte başarısını 11’inci yıla taşıdı.

  • The One Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde “Akaryakıt Sektörü Yılın En Başarılı Markası” “OPET” oldu.