Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

2013 Yılı Ödülleri

  • Capital dergisinin 2012 yılı verilerine göre hazırladığı ‘Türkiye’nin En Büyük 500 Özel Şirketi Araştırması’ sonuçlarına göre OPET Petrolcülük A.Ş. Türkiye’nin en büyük 4’üncü şirketi seçildi.
  • OPET, Fortune 500 Listesi’nde ise 6’ncı sırada yer aldı.
  • Capital dergisinin düzenlediği ‘Türkiye’nin en beğenilen şirketleri’ anketinde OPET en beğenilen ilk 20 firma arasına girerken, akaryakıt dağıtım sektöründe en beğenilen 1’inci şirket oldu.
  • KalDer tarafından gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Memnuniyeti araştırmasında 2013 yılında da akaryakıt sektöründe müşterisini en çok memnun eden marka, 8’inci kez OPET oldu.


  • KalDer tarafından müşteri memnuniyetindeki başarısını sürdürülebilir kıldığı için “Sürdürülen Başarı”, 8 yıl üst üste elde ettiği birincilikleri için de “Üstün Başarı” ödülüne layık görüldü.


  • OPET, uluslararası iş dünyasının en prestijli organizasyonlarından Stevie Awards’ta Enerji kategorisinde ödül kürsüsüne çıkan tek Türk şirketi OPET oldu.


  • Stevie Awards’da Sağlık, Güvenlik ve Çevre Programı kategorisinde “Temiz Tuvalet Kampanyası” ödüllendirildi. Uluslararası anlamda gerek OPET’i gerekse Türkiye’yi tanıtan bir proje olan Temiz Tuvalet Kampanyası bu kategorinin üçüncülüğüne hak kazandı.
  • Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Brand Finance’ın hazırladığı ‘Türkiye’nin en değerli markaları’ araştırmasına OPET 17’nci sıradan giriş yaptı.
  • Türkiye’de iki yılda bir düzenlenen ve dünya’da 87 ülkenin markalarının değerlendirildiği Superbrands- Süper markalar listesine "Türkiye’nin 2012 Süper Markaları- Superbrands" listesine giren tek akaryakıt şirketi OPET oldu.
  • GFK Türkiye tarafından yapılan araştırma sonucunda da akaryakıt sektöründe “Türkiye’nin en itibarlı şirketi” seçildi.
  • Media Cat dergisi’nin IPSOS araştırma şirketi ile gerçekleştirdiği “Samimi Markalar 2012” araştırması sonuçlarına göre akaryakıt dağıtım sektöründe tüketici nezdinde en samimi marka OPET oldu.
  • Media Cat’in Word Of Mouth Marketing (WOMM) ajansı Fikri Mühim ile birlikte yürüttüğü araştırma kapsamında, OPET 2012 yılının en çok konuşulan akaryakıt markası seçildi.
  • yenibiris.com tarafından OPET, ‘Sektörünün Yükselen İşveren Markası’ seçildi.
  • İngiliz araştırma şirketi Brandwatch ile Ekonomist dergisinin ortak yürüttüğü ‘Sosyal Marka 100’ araştırmasında OPET, sosyal medyayı en iyi kullanan 40’ıncı marka seçildi.
  • İPSOS Araştırma şirketi tarafından gerçekleştirilen “Lovemark” – aşkla bağlanılan- markalar araştırmasında OPET, Türkiye’nin akaryakıt sektörünün en sevilen markası seçildi.


  • DPİD (Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği) tarafından 6’ncısı düzenlenen Doğrudan Pazarlama Ödüllerinde OPET, Veri Tabanına Bağlı Sadakat Uygulamaları kategorisinde “360 derece Müşteri Sadakat Uygulamaları” projesiyle 2’ncilik ödülü kazandı.