Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

2019 Yılı Ödülleri

  • Kadının toplumdaki gücü konusunda farkındalığı artırmak amacıyla hayata geçirdiğimiz ‘Kadın Gücü Projesi’, Türkiye Otomotiv Bakım Dernekleri Federasyonu (TOBFED) tarafından kadın istihdamına sağladığı katkı nedeniyle özel ödüle layık görüldü.
  • Anlat Troya belgeseli 31. Kristal Elma Ödülleri Dijital Sosyal Medya ve Aktivasyon/Web Sitesi kategorisi Mikro Site bölümü, Dijital Sosyal Medya ve Aktivasyon/Dijital Kampanyalar Hizmet bölümünde aldığı 2 gümüş ödüle ek olarak Medya / Entegre Kampanya / En İyi Entegre Medya Kullanımı bölümünde Seçici Kurul Özel ödülüne layık görüldü.

anlat-troya

  • Arkeo-köy Tevfikiye Projesi, 11.Kurumsal Sosyal Sorumluluk Zirvesi - Sürdürülebilir Kalkınma Amaçlarına Değer Katan Şirket Ödülleri’nde Sürdürülebilir Kalkınma Amaçları’nda Amaç -11: Sürdürülebilir Şehir ve Yaşam Alanları ilkesine göre ‘Büyük Ödül’ün sahibi oldu. Aynı organizasyonda ‘Amaç 5: Toplumsal Cinsiyet Eşitliği’ ilkesine göre Kadın Gücü Projesi Başarı (Platin) Ödülüne layık görüldü.

anlat-troya

  • Mediacat Dergisi’nin Ipsos Araştırma Şirketi iş birliği ile gerçekleştirdiği Lovemarks (Aşkla Bağlanılan Markalar) araştırmasında OPET, 5’inci kez “Türkiye'nin Aşkla Bağlandığı Akaryakıt Dağıtım Markası” seçildi.

en-başarılı-koçlular

  • Dünya tarihinin en önemli efsanelerinden biri olan Troya'nın yeniden canlanışını anlattığımız Anlat Troya belgeselimiz 14. Felis Ödülleri'nde Ülke / Şehir / Bölge İletişimi kategorisinde 1.lik ödülüne layık görüldü.

felis

  • En Başarılı Koçlular Yarışması’nda OPET, Kadın Gücü Projesi ve Ultramarket ile ödüle layık görüldü. Kadın Gücü Projesi, Çevreye ve Topluma Değer Katanlar Kategorisi 2’ncilik ödülü, Opet Ultramarket de İş Birliği Geliştirenler Kategorisi’nde 3’üncülük ödülüne layık görüldü.

en-başarılı-koçlular

  • OPET, Campaign Türkiye Agency & Brand of the Year Ödülleri’nde “Otomotiv Ürünleri & Hizmetleri & Yan Sanayi” kategorisinde bir kez daha “Brand of the Year” oldu.

yılın-markası

  • Tevfikiye Arkeo-köy Projesi, IPRA Golden World Awards organizasyonunda İtibar ve Marka Yönetimi dalında ödül kazandı.

  • Tevfikiye Arkeo-köy Projesi, ABD merkezli Communitas Awards’ta Sosyal Sorumlulukta Mükemmellik Ödülü aldı.

  • Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar’ın yarıştığı A.L.F.A. Awards’ta kazananlar ödüllerine kavuştu. Bu yıl beşincisi gerçekleştirilen, Marketing Türkiye ve AKADEMETRE iş birliğiyle düzenlenen A.L.F.A Awards’ta 44 kategoride deneyimi en iyi yaşatan markalar “Customer Brand” seçilerek ödüllendirildi. Akaryakıt sektöründe ödülün sahibi Opet oldu.

alfa-odulu

  • Dünya AmbalajÖrgütü (WPO) tarafından düzenlenen ve sektörün en prestijli yarışmalarından olan World Star 2019’da Ambalaj Malzemeleri ve Bileşenleri kategorisinde“5 ve 10 lt.lik Opet AdBlue Madeni Yağ bidonu” World Star ödülünü aldı.

world-star-packaging-award

  • Yıldız Teknik Üniversitesi İstatistik Bölümü’nün akademik denetimi altında ve raportörlüğünde, Türkiye İtibar Akademisi tarafından gerçekleştirilen Türkiye İtibar Endeksi 2018 Araştırması’na göre OPET, bir kez daha Akaryakıt Sektörü’nün En İtibarlı Markası seçildi.

  • Türkiye’de bugüne kadar gerçekleştirilen en büyük ve en kapsamlı itibar yönetimi araştırması “RepMan Türkiye İtibar Ligi”nin sonuçlarına göre OPET Repman Türkiye İtibar Ligi’ne giren şirketlerden oldu.
    Türkiye’nin ilk itibar yönetimi ölçüm modeli olan RepMan RMS (Reputation Management Score) ile gerçekleştirilen araştırma sonuçlarının analizinde 0-100 performans aralığında “70” ve üzeri skor alan şirketler “RepMan Türkiye İtibar Ligi’ni” oluşturdu.



  • Marketing Türkiye ve BoomSonar iş birliğiyle hayata geçirilen, marka ve ajansların sosyal medya performanslarını objektif verilere dayalı olarak ölçen Social Media Awards Turkey 2019 da akaryakıt kategorisinde OPET gümüş ödül aldı.

  • Kadın Gücü projesi sosyal medya videosu Effie Türkiye Reklam Etkinliği Ödülleri “Reklamda Toplumsal Cinsiyet Eşitliği” kategorisinde Altın Effie ödülü aldı.

effie

  • İstanbul Medipol Üniversitesi, Secretcv.com işbirliği ile‘İş Hayatının Enleri’ni belirledi. Aday oylaması ve jüri değerlendirmesi sonucunda OPET, "En Çevre Dostu Olan Firma"seçildi.

medipol-üniversitesi-ödülü

  • Marketing Türkiye tarafından gerçekleştirilen “Türkiye’nin Sağlam Markaları” araştırmasına göre akaryakıt sektörünün ‘En Sağlam Markası’ OPET seçildi.

Sitemizde ve uygulamamızda çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni incelemenizi rica ederiz.

x
X

Çerez Aydınlatma Metni

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi (“Opet” veya “Şirket” olarak anılacaktır) olarak, web sitelerimiz (“Site”), uygulamalarımız ya da dijital ortamda sizlerin kullanımına sunduğumuz benzeri tüm çevrimiçi ya da çevrimdışı mecralarımızı (anılan tüm mecralar birlikte “Platform” olarak anılacaktır.) kullanımınız veya ziyaretiniz sırasında sizlerin deneyimini geliştirmek için çerezler, pikseller, GIFler vb. birtakım teknolojilerden (“çerezler”) faydalanmaktayız.

Bu teknolojilerin kullanımı başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) olmak üzere tabi olduğumuz mevzuata uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.

İşbu Çerez Aydınlatma Metni’nin amacı, Platformların kullanımı esnasında kullanılmakta olan çerez ve piksel gibi kişisel verilerin toplanması yoluyla kişisel verilerin işlenmesi nedeniyle elde edilen kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermektir. İşbu metinde sitemizde ve uygulamamızda hangi amaçlarla hangi tür çerezleri kullandığımızı ve bu çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi sizlere açıklamak istiyoruz.

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız çerezleri kullanmaktan vazgeçebilir, bunların türlerini veya fonksiyonlarını değiştirebilir veya sitemize ve uygulamamızda yeni çerezler ekleyebiliriz. Dolayısıyla işbu Çerez Aydınlatma Metni’nin hükümlerini dilediğimiz zaman değiştirme hakkını saklı tutarız. Güncel Çerez Aydınlatma Metni üzerinde gerçekleştirilmiş olan her türlü değişiklik sitede, uygulamada veya herhangi bir kamuya açık mecrada yayınlanmakla birlikte yürürlük kazanacaktır. Son güncelleme tarihini metnin sonunda bulabilirsiniz.

Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere; OPET PETROLCÜLÜK ANONİM ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ POLİTİKASI ’ndan ulaşabilirsiniz.



Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, internet sitemizi ziyaretiniz kapsamında veya uygulamamızı kullanmanız dolayısıyla elektronik ortamda çerezler yoluyla Şirketimizin meşru menfaatine yönelik hukuki sebebe dayalı olarak toplanmaktadır. Toplanan kişisel verileriniz Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işbu Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlarla da işlenebilmektedir.



Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak, Çerez Aydınlatma Metni kapsamındaki kişisel verilerinizi yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilebilmesi ile sınırlı olarak ve mevzuata uygun şekilde tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere paylaşabiliriz

Hangi Çerezler Hangi Amaçlarla Kullanılmaktadır?

Opet olarak sitemizde ve uygulamamızda çeşitli amaçlarla çerezler kullanmakta ve bu çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi işlemekteyiz. Bu amaçlar başlıca şunlardır:

  • Site’nin ve uygulamanın çalışması için gerekli temel fonksiyonları gerçekleştirmek.Örneğin, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
  • Site’yi ve uygulamayı analiz etmek, Site’nin ve uygulamanın performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
  • Site’nin ve uygulamanın işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site üzerinden üçüncü taraf sosyal medya mecralarına paylaşımda bulunmak, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması.
  • Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi.

Sitemizde ve Uygulamamızda Kullanılan Çerezler

Aşağıda sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız farklı türdeki çerezleri bulabilirsiniz. Sitemizde ve uygulamamızda hem birinci parti çerezler (ziyaret ettiğiniz site tarafından yerleştirilen) hem de üçüncü parti çerezleri (ziyaret ettiğiniz site haricindeki sunucular tarafından yerleştirilen) kullanılmaktadır.

Çerezlerin Kullanımını Nasıl Kontrol Edebilirim?

Çerez ve benzeri teknolojilerin kullanımı konusunda ziyaretçi ve kullanıcılarımızın tercihleri bizler için esastır. Buna karşın, Platform’un çalışması için zorunlu olan Çerezler’in kullanılması gerekmektedir. Ek olarak bazı çerezlerin kapatılması halinde Platform’un birtakım işlevlerinin kısmen ya da tamamen çalışmayabileceğini hatırlatmak isteriz.



Platform’da kullanılan çerezlere dair tercihlerinizi ne şekilde yönetebileceğinize ilişkin bilgiler aşağıdaki gibidir: 

  • Ziyaretçiler, Platform’u görüntüledikleri tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkanına sahiptir. Eğer kullanılmakta olan tarayıcı bu imkânı sunmaktaysa, tarayıcı ayarları üzerinden çerezlere ilişkin tercihleri değiştirmek mümkündür. Böylelikle, tarayıcının sunmuş olduğu imkânlara göre farklılık gösterebilmekle birlikte, veri sahiplerinin çerezlerin kullanılmasını engelleme, çerez kullanılmadan önce uyarı almayı tercih etme veya sadece bazı çerezleri devre bırakma ya da silme imkanları bulunmaktadır.
  • Bu konudaki tercihler kullanılan tarayıcıya göre değişiklik göstermekle birlikte genel açıklamaya https://www.aboutcookies.org/ ulaşmak mümkündür. Çerezlere ilişkin tercihlerin, ziyaretçinin Platform’a erişim sağladığı her bir cihaz özelinde ayrı ayrı yapılması gerekebilecektir.
  • Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri kapatmak için tıklayınız.
  • Google tarafından sağlanan kişiselleştirilmiş reklam deneyimini yönetmek için tıklayınız.
  • Birçok firmanın reklam faaliyetleri için kullandığı çerezler bakımından tercihler Your Online Choices üzerinden yönetilebilir.
  • Mobil cihazlar üzerinden çerezleri yönetmek için mobil cihaza ait ayarlar menüsü kullanılabilir.
  • Tarayıcınızın ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerinizi kişiselleştirme imkanına sahipsiniz.
Adobe Analytics http://www.adobe.com/uk/privacy/opt-out.html
AOL https://help.aol.com/articles/restore-security-settings-and-enable-cookie-settings-on-browser
Google Adwords https://support.google.com/ads/answer/2662922?hl=en
Google Analytics https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Google Chrome http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647
Internet Explorer https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
MozillaFirefox http://support.mozilla.com/en-US/kb/Cookies
Opera http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/
Safari https://support.apple.com/kb/ph19214?locale=tr_TR

Veri Sahibi Olarak Haklarınız Nelerdir?

KVK Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca veri sahipleri,

  • kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • KVK Kanunu ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.