Marka yönetimi ve pazarlaması konusunda bağımsız bir otorite olan “Superbrands” tarafından düzenlenen "Türkiye’nin Süper Markaları" listesine giren tek akaryakıt şirketi OPET, ikinci kez “Süper Marka” seçildi.
Uluslararası marka değerlendirme kuruluşu Superbrands; iş ve iletişim dünyasından seçkin isimlerden oluşan Türkiye Seçici Kurul üyeleri ve The Nielsen Company’nin yaptığı araştırma sonucunda 43 marka, ‘2014 Türkiye Süpermarkaları’ olmaya hak kazandı.
Bu markalar arasında yer alan OPET, “Türkiye’nin Süper Markaları" listesine giren tek akaryakıt şirketi oldu.
Türkiye’de on yıldır yapılan araştırmada OPET, ikinci kez aynı unvanı aldı. Superbrands tarafından, 15 Eylül tarihinde Grand Hyatt İstanbul Hotel’de gerçekleştirilen ödül töreni ile Türkiye’nin Süpermarkaları’na ödülleri verildi.
Ödül töreninde sahne alan Ali Poyrazoğlu, marka olmanın önemini vurgulayan renkli sunumuyla geceye renk kattı. Poyrazoğlu, Superbrands seçilen markalara ödüllerini tek tek takdim ederken OPET adına ödülü Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Güler aldı.
Poyrazoğlu, “Ben de bir OPET müşterisiyim. Güler yüzlü ve uygar personelinin dışında Türkiye’de pek dikkat edilmeyen bir konuya özen göstererek fark yarattıkları için OPET’i tercih ediyorum. Temiz tuvaletleri ile Türkiye’nin örnek ve tercih edilen markası. Kendilerini bir kez daha tebrik ediyorum” dedi.
OPET Genel Müdür Yardımcısı Timuçin Güler ise “Müşteri memnuniyeti konusunda 9 yıldır liderliğini sürdüren OPET, aynı zamanda sosyal sorumluluk anlayışı ile sektörün fark yaratan markası. ‘Lovemark- aşkla bağlanılan marka’, ‘en beğenilen’, ‘en sevilen’, ‘en konuşulan marka’ gibi unvanlarımızın yanına ‘Süpermarka’yı bir kez daha eklemenin gururunu yaşıyoruz. Tüm bu ödüller müşterilerimize daha da iyi hizmet sunmak ve kendi çizgimizi daha da yukarıya taşımak anlamında bizlere yeni sorumluluklar yüklüyor. OPET olarak Kusursuza Yolculuğumuza devam edeceğiz” diye konuştu.
Süper marka seçiminde şirketin büyüklüğünün yanı sıra, teknolojisi, yatırımları, iş gücü kalitesi, yaratıcılığı, markalaşmaya yaptığı yatırım ve marka devamlılığı, sosyal sorumluluk projelerine katkısı, çevre duyarlılığı, etik değerlere uyma ve vergi sıralamasındaki yeri gibi kriterler dikkate alınıyor.
Marka yönetimi ve pazarlaması konusunda uluslararası bağımsız bir otorite olan Superbrands, marka yönetimi konusunda üstün başarı gösteren firmaların dünya çapında seçimini ve tanınmasını sağlıyor. Türkiye’nin Süpermarkaları nasıl seçiliyor? ‘Superbrands’ Araştırması dünyada 88 ülkede düzenleniyor ve Türkiye’de de iki yılda bir gerçekleştiriliyor. Kriterlere uygun 1089 markayı kapsayan bir liste üzerinden Türkiye Seçici Kurul üyeleri, listedeki her markaya Süpermarka tanımını temel alarak, ilk anda akıllarına gelen 1 ile 20 arasında bir not verdi.
Oylama sonunda her markaya verilen puanlar toplandı ve barajı aşan markalar belirlendi. Seçici Kurul tarafından belirlenen 300 marka, Nielsen tarafından İstanbul, Ankara ve İzmir illerinde, 18-56 yaş arası tüm SES gruplarından (kadın-erkek)1600 kişi ile yüz yüze anket yöntemi kullanılarak değerlendirildi. The Nielsen Company 1923 yılında, çağdaş pazarlama araştırma sektörünün kurucuları arasında yer alan Arthur C. Nielsen Sr. tarafından Amerika’da kurulan The Nielsen Company, tüketici odaklı pazarlama ve medya araştırmalarında pek çok yeniliği beraberinde getirdi; rakiplerin performans analizi, pazarlama ve satış programlarının satış ve kâr üzerindeki etkisi, objektif bilgiler veren güvenilir perakendeci ölçüm tekniğini geliştirdi.
Nielsen, pazar araştırmaları konusundaki saygın ve önemli konumunu bugün de tüm dünyada sürdürüyor.
Sitemizde ve uygulamamızda çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni incelemenizi rica ederiz.
x
Opet Petrolcülük Anonim Şirketi (“Opet” veya “Şirket” olarak anılacaktır) olarak, web sitelerimiz (“Site”), uygulamalarımız ya da dijital ortamda sizlerin kullanımına sunduğumuz benzeri tüm çevrimiçi ya da çevrimdışı mecralarımızı (anılan tüm mecralar birlikte “Platform” olarak anılacaktır.) kullanımınız veya ziyaretiniz sırasında sizlerin deneyimini geliştirmek için çerezler, pikseller, GIFler vb. birtakım teknolojilerden (“çerezler”) faydalanmaktayız.
Bu teknolojilerin kullanımı başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) olmak üzere tabi olduğumuz mevzuata uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.
İşbu Çerez Aydınlatma Metni’nin amacı, Platformların kullanımı esnasında kullanılmakta olan çerez ve piksel gibi kişisel verilerin toplanması yoluyla kişisel verilerin işlenmesi nedeniyle elde edilen kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermektir. İşbu metinde sitemizde ve uygulamamızda hangi amaçlarla hangi tür çerezleri kullandığımızı ve bu çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi sizlere açıklamak istiyoruz.
Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız çerezleri kullanmaktan vazgeçebilir, bunların türlerini veya fonksiyonlarını değiştirebilir veya sitemize ve uygulamamızda yeni çerezler ekleyebiliriz. Dolayısıyla işbu Çerez Aydınlatma Metni’nin hükümlerini dilediğimiz zaman değiştirme hakkını saklı tutarız. Güncel Çerez Aydınlatma Metni üzerinde gerçekleştirilmiş olan her türlü değişiklik sitede, uygulamada veya herhangi bir kamuya açık mecrada yayınlanmakla birlikte yürürlük kazanacaktır. Son güncelleme tarihini metnin sonunda bulabilirsiniz.
Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere; OPET PETROLCÜLÜK ANONİM ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ POLİTİKASI ’ndan ulaşabilirsiniz.
Kişisel verileriniz, internet sitemizi ziyaretiniz kapsamında veya uygulamamızı kullanmanız dolayısıyla elektronik ortamda çerezler yoluyla Şirketimizin meşru menfaatine yönelik hukuki sebebe dayalı olarak toplanmaktadır. Toplanan kişisel verileriniz Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işbu Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlarla da işlenebilmektedir.
Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak, Çerez Aydınlatma Metni kapsamındaki kişisel verilerinizi yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilebilmesi ile sınırlı olarak ve mevzuata uygun şekilde tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere paylaşabiliriz
Opet olarak sitemizde ve uygulamamızda çeşitli amaçlarla çerezler kullanmakta ve bu çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi işlemekteyiz. Bu amaçlar başlıca şunlardır:
Aşağıda sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız farklı türdeki çerezleri bulabilirsiniz. Sitemizde ve uygulamamızda hem birinci parti çerezler (ziyaret ettiğiniz site tarafından yerleştirilen) hem de üçüncü parti çerezleri (ziyaret ettiğiniz site haricindeki sunucular tarafından yerleştirilen) kullanılmaktadır.
Çerez ve benzeri teknolojilerin kullanımı konusunda ziyaretçi ve kullanıcılarımızın tercihleri bizler için esastır. Buna karşın, Platform’un çalışması için zorunlu olan Çerezler’in kullanılması gerekmektedir. Ek olarak bazı çerezlerin kapatılması halinde Platform’un birtakım işlevlerinin kısmen ya da tamamen çalışmayabileceğini hatırlatmak isteriz.
Platform’da kullanılan çerezlere dair tercihlerinizi ne şekilde yönetebileceğinize ilişkin bilgiler aşağıdaki gibidir:
KVK Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca veri sahipleri,
Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.