Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

Bilmek İstedikleriniz

1 S: Otobil istasyonlarını nasıl bulabilirim? 
Türkiye’deki Otobil istasyonlarının güncel listesine Hızlı İstasyon Arama sayfasından ulaşabilirsiniz.

2 S: Opet istasyonlarına geldiğimde o istasyonun Otobil ile satış yapan istasyon olup olmadığını ve hangi pompadan akaryakıt alacağı mı nasıl bilebilirim? 
Opet istasyonlarımızda Otobil logosunu içeren yönlendirme levhaları vardır.

3 S: Yakıt almam gerekirse ve yakında ikmal yapabileceğim bir Opet Otobil istasyonu yoksa ne yapabilirim?
Size en yakın olan OPET Otobil istasyonunu öğrenmek için Hızlı İstasyon Arama sayfasında veya 444 67 38 nolu çağrı merkezimizden bilgi alabilirsiniz.

Turkcell kullanıcıları gönderecekleri bir kısa mesaj (SMS) ile bulundukları yere en yakın 3 adet Opet istasyonunun isim ve adreslerine ulaşabilecek, cep telefonlarının ekranlarında bu istasyonları gösteren haritaları görebilecekler. Bu sistemden faydalanmak için Turkcell’li bir hattan 7777’ye “Nerede Otobil” anahtar kelimesi ile kısa mesaj göndermek yeterlidir. Bu hizmetin, her sorgu başına, hat sahibine maliyeti 2 kısa mesaj bedeli olarak faturanıza yansımakta ya da kontörünüzden düşmektedir.

4 S: Otobil araç ünitesinde ne gibi bilgiler saklanır ? 
Otobil araç ünitesinde, araç bilgileri, yakıt türü bilgileri, saklanmaktadır. 

5 S: Akaryakıt tüketimim ile ilgili detay raporlarımı nasıl alabilirim?
Akaryakıt tüketim raporları her fatura döneminde fatura görünütüsü ve detayı mail ile gönderilecektir. Kurumsal İşlem Merkezi sayfasından, kullanıcı adı ve şifrenizi girerek dilediğiniz zaman araçlarınıza ait akaryakıt tüketim raporlarınızı alma şansına sahipsiniz.

6 S: Dolum sırasında başka bir araca yakıt verilebilir mi?
Dolum sırasında pompa tabancası aracın yakıt deposundan dışarı çıkarılırsa dolum otomatik olarak sona erer.

7 S: Otobil sisteminin araçlarıma montajı araçlarımın garantisini etkiler mi? 
Otobil’ in aracınıza montajı esnasında aracınızın garantisini etkileyecek bir işlem yapılmaz.

8 S: Sisteme kayıtlı olan aracım çalınırsa ne olur?
Böyle bir durumla karşılaşırsanız derhal 7/24 hizmet veren 0216 444 67 38 numaralı çağrı merkezimize bildirmeniz gerekmektedir. Opet’ e haber ulaştığı anda söz konusu aracın akaryakıt alımı durdurulur.

9 S: Sisteme kayıtlı olan aracımı satarsam ne olur?
Opet montaj ekibi ilgili donanımı araçtan söker ve varsa yeni araca yeni programlanmış cihazın montajını yapar.

10 S: Otobil araç ünitesi farklı araçlara monte edilebilir mi ?
Hayır monte edilemez.

11 S: Otobil sisteminden faydalanmak üzere hangi bankalar ile çalışabilirim?
Otobil Sisteminde Doğrudan Borçlandırma Sistemi (DBS) üzerinden çalıştığımız bankalar YAPI KREDİ, GARANTİ, DENİZBANK, AKBANK, İNG BANK, İŞ BANKASI, FİNANSBANK, HALKBANK, VAKIFBANK, ZİRAAT BANKASI

12 S: Bireysel müşteriler bu sistemden faydalanabilirler mi?
Bireysel kullanıcılar için de Bireysel Otobil hizmetimiz bulunmaktadır. Ayrıntılı bilgi için Bireysel Otobil alanına ulaşabilirsiniz. 

13 S: Otobil akaryakıt bilgi sistemine girmek için araç sınırı var mıdır? Şirket ortaklarının şahsına kayıtlı araçlar da bu sistemden faydalanılabilir mi? 
Araç sınırı yoktur. Ortaklarınızın, şahsi (özel) araçları da sistemden yakıt alabilirler. İstendiği takdirde araçlara cihaz montajı yapmadan anahtarlık (chip) ile OTOBİL sisteminden yakıt almak mümkündür.

14 S: Değişen akaryakıt fiyatlarını anında nasıl öğrenebilirim?
Değişen Akaryakıt perakende fiyatlarını www.opet.com.tr adresindeki "pompa fiyatları" sayfasından güncel olarak takip edebilirsiniz.

15 S: Filomuza ait araçlarımızın akaryakıt tüketimlerine nasıl limit verebilirim?
www.opet.com.tr web sitemizden Kurumsal İşlem Merkezi alanına kullanıcı adı ve şifrenizle ulaşabilir, Portal sayfanızdan limitlendirme alanından araçlarınıza aylık, günlük ve esnek limitlendirme işlemini yapabilirsiniz.

16 S: Kullanıcı adı ve şifreme nasıl ulaşırım? 
0216 444 67 38 nolu çağrı merkezimizden ve otobilcallcenter@opet.com.tr / otobildestek@opet.com.tr mail adreslerinden ulaşabilirsiniz.

17 S: Filomuza ait kullanılabilir limit bilgisini nasıl takip edebilirim?  
Online İşlemler'den Kurumsal İşlemler seçiminde bulunan üye giriş alanına kullanıcı adı ve şifre giriş yapılarak sistem raporları başlığı altında kullanabilir limit ekranından bilgileri görüntüleyebilirsiniz..

18 S: Yeni araçlarımıza Otobil ünitesi almak istiyorum, ne yapmam gerekiyor?  
Kurumsal web şifre"niz ile Kurumsal İşlem Merkezi üzerinden hesabınıza erişim yaparak, "Cihaz Talepleri" sayfasından taleplerinizi gerçekleştirebilirsiniz.