Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

Opet’te ‘Ultra’ Değişim

 

Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyeti lideri OPET, sektörde standartları değiştirecek büyük bir perakende hamlesine imza atıyor. OPET, 1600’ü aşkın istasyonunda yer alan ‘Fullmarket’lerini 10 kategoride 1000’den fazla ürünün yer aldığı perakende zinciri ‘Ultramarket’e dönüştürüyor. Akaryakıt istasyonlarını günün her saatinde her türlü ihtiyacın karşılanabileceği yaşam alanları haline getirecek bu dönüşüm kapsamında OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca “İlk etapta İstanbul, Ankara, İzmir ve Balıkesir’de bulunan toplam 20 istasyonumuzu Utramarket’e dönüştürdük, bu yıl sonuna kadar 100’e yakın istasyonumuzu birer perakende noktasına dönüştürmeyi planlıyoruz, market gelirlerinin toplam cirodaki payının yüzde 15 olmasını bekliyoruz” dedi.

 

OPET, Türkiye genelindeki 1600’ü aşkın istasyonunda müşterilerine sunduğu yüksek kaliteli yakıtı UltraForce’un yanı sıra,  fark yaratan kampanya ve katma değerli hizmetleri, sürdürülebilir ve sonuç odaklı sosyal sorumluluk projeleri ile 12 yıldır müşteri memnuniyetinin zirvesindeki yerini koruyor. OPET, yeni konsept Ultramarket’lerinde gıdadan kişisel bakıma, teknolojiden oyuncağa, ev gereçlerinden oto aksesuarına kadar pek çok farklı kategoride ürüne yer verecek. “in bakery by Divan”, “Koçtaş”, “Starbucks on the go”, “Lipton”, “Dardanel Mister No”, “Rossmann”, “Automix” ve “TTec” gibi alanının öncüsü tanınmış markalarla işbirliği yapan OPET, zamanla yarışan günümüz tüketicisine, ihtiyaçlarını tek çatı altında, uygun fiyata ve taze/temiz/kaliteli bir şekilde sunuyor.

 

Bu değişim kapsamında Temiz Tuvalet Kampanyası ile birlikte Türkiye’de temizlik ve hijyen kavramları ile birlikte anılan OPET tuvaletlerine, çocuk ve aile tuvaletleri de ekleniyor. Bu büyük değişimin ayrıntılarının anlatıldığı basın toplantısı Maslak Mehmetçik Vakfı OPET İstasyonunda OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, Divan Grubu Ceo’su Richard Appelbaum ve Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu’nun katılımıyla gerçekleşti.   Toplantıya ayrıca Rossmann Genel Müdürü Bilgin Çiftci, Automix araç bakım ürünleri firma sahibi Vedat Aluf, Lipton Pazarlama Müdürü  Bahadır Elezoğlu, Ttec Yönetim Kurulu Üyesi İrfan Yiğit ve Dardanel Yönetim Kurulu Başkanı Niyazi Önen de katıldı.

 

DEV MARKALARLA İŞBİRLİĞİ

 

Basın toplantısında konuşan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, konu ile ilgili şu bilgileri verdi: OPET olarak hayatın her anında müşterilerimizin yanında olma vizyonuyla hareket ediyor, yeni ürün ve hizmetlerimiz, müşteri memnuniyeti konusunda kurduğumuz sistemler ve sosyal sorumluluk projelerimizle müşterilerimizin 12 yıldan bu yana en çok tercih ettiği marka olmaya devam ediyoruz. Akaryakıt istasyonlarımızda, araçların her türlü ihtiyacının yanı sıra müşterilerimize de alternatif hizmetler sunuyoruz. Şimdi çıtayı daha da yükseltiyor, istasyonlarımızda bulunan ve günün her saati açık olan marketlerimizi birer perakende noktasına dönüştürüyoruz. Yeni nesil market konseptimiz Ultramarket’lerimizle müşterilerimize sunduğumuz üstün hizmet anlayışımızı daha ileri taşıyor, yoğun trafikte ya da yolculuk sırasında tazelenme, yenilenme ve her türlü ihtiyacın karşılanacağı uğrak noktası olmayı hedefliyoruz” dedi. Ağca,  bir akaryakıt dağıtım markasından fazlasını sundukları için müşterilerin kalbinde yer ettiklerini belirttiği konuşmasına şöyle devam etti: “ Bu değişim kapsamında ilk etapta İstanbul, Ankara, İzmir ve Balıkesir’de bulunan toplam 20 istasyonumuzu Utramarket’e dönüştürdük, bu yıl sonuna kadar ise 100’e yakın istasyonumuzu birer perakende noktasına dönüştürmeyi planlıyoruz. Sunduğumuz ürünlerin kalitesini geliştirdik, ürün çeşitliliğini artırdık ve istasyonlarımızı müşterilerimiz için keyifli vakit geçirebilecekleri birer yaşam alanı haline getirmeyi hedefledik. Bu amaçla “in Bakery by Divan” ile işbirliği yaptık. Divan’ın birbirinden lezzetli ürünlerine Lipton’un taze demleme çayını ve kahvenin vazgeçilmez ismi Starbucks’ı ekledik. Dardanel’in “Mister No” markalı soğuk sandviçlerine yer verdik. Öte yandan market içindeki ürün çeşitliliğimizi kişisel bakım, kozmetik ve sağlıkta Almanya’nın tanınmış markası Rossmann, bir evin geliştirilmesinde her türlü fikir ve çözüm sunan Koçtaş, kaliteli teknolojik ürünlerinin adresi Ttec ve Automix araç bakım ürünleri ile zenginleştirdik. Yeni Ultramarket’lerimizde market büyüklüğü ve hedef kitlesi dikkate alınarak gıda ve gıda dışı olmak üzere 10 kategoride 1000’den fazla ürün bulunuyor. 2019 yılı içinde Antalya, Bursa, Manisa, Yalova, Adana, Mersin, Konya, Kayseri, Eskişehir, Kütahya, İzmit gibi Türkiye’nin her bölgesindeki istasyonlarımızda hızla bu değişimi gözlemleyeceğiz.” Basın mensuplarının da sorularını yanıtlayan Ağca, projeye başlayalı 1 yıldan fazla bir süre olduğunu belirterek, hem iş birliği içine girdikleri firmalarla yaptıkları görüşmeler hem de bayilerle anlaşarak ilerlediklerini ve 2018 yılı içinde yavaş yavaş UltraMarket'leri açmaya başladıklarını anlattı.

 

OPET’İ ZİYARET EDENLERİN BEKLENTİLERİNİ KARŞILAMAK ADINA YOLA ÇIKTIK

 

Divan Grubu CEO’su Richard Appelbaum ise işbirliğine ilişkin şu başlıklara değindi: “OPET ve Divan Grubu, sektörlerinde lider, yenilikleriyle öncü, müşteri beklentilerinin ötesine geçme hedefiyle yola çıkan ve bu yoldaki hedeflerini birer birer gerçekleştiren iki kurum. Divan Grubu’nun alt markalarından biri olan In Bakery by Divan ile hali hazırda onlarca ürünümüzü 47 noktada misafirlerimize sunuyoruz. In Bakery by Divan, dört elementten yola çıkılarak tutku ile oluşturuldu; Doğa, Su, Ustalık ve Alev. Kalitemizi ve hizmet anlayışımızı en üst düzeyde tutarak ülkemizin birçok noktasında tüketicimize aynı standartlarda sunmayı amaçlıyoruz. Bu projemizde, lezzetli, taze, katkısız, özgün lezzet deneyimi ile tüketicilerimizin yanında olacağız. Gelenekseli modern sunum yöntemleriyle birleştiren Divan Grubu olarak, bu işbirliği kapsamında OPET istasyonlarını ziyaret eden tüm müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılayabilmek adına yola çıktık.”

 

İSTASYONLAR, SADECE YAKIT ALINAN NOKTALAR OLMANIN ÖTESİNE GEÇİYOR

 

OPET ile gerçekleştirilen işbirliğinden duyduğu memnuniyeti ifade eden Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu ise “Koçtaş, Koçtaş Fix mağazalarımız ve dijital platformlarımızla ulaştığımız milyonlarca müşterimizi daha iyi anlamaya ve bunu iş sonuçlarımıza aktarmaya yönelik çalışmalarımıza aralıksız devam ediyoruz. Bu süreçte en önemli önceliklerimizden biri de kolay ulaşılabilir olmak. Daha küçük metrekareli Koçtaş Fix mağazalarımızla, müşteri ve ustalarımızın tüm temel ve acil ihtiyaçlarını kolay ve hızlı karşılamak üzere mahallelere girdik ve “mahallenin Koçtaş’ı” olduk. Şimdi de akaryakıt sektöründe müşteri memnuniyetinin değişmez lideri olan Opet ile değerli bir işbirliğine imza atıyoruz. Opet’in hayata geçirdiği yeni “Ultramarket” istasyon formatı ile akaryakıt istasyonları artık sadece yakıt alınan noktalar olmanın çok ötesine geçiyor. Biz de Koçtaş olarak, istasyon marketlerinde kurmaya başladığımız Koçtaş reyonlarında ampul, pil, vida gibi müşterilerimizin yaşam alanlarında her an ihtiyaç duyabileceği ürünlere rahatlıkla ulaşabilmelerini sağlayacak ve böylelikle mağazamızın olmadığı noktalarda da müşterilerimizin 7/24 ihtiyaçlarını karşılayabileceğiz. Benzer işbirlikleri geliştirerek sektörümüzde ilkleri hayata geçirmeyi ve ülkemize katkıda bulunmayı sürdüreceğizdedi.

 

TTec Yönetim Kurulu Üyesi İrfan Yiğit, Rossmann Genel Müdürü Bilgin Çiftçi, Divan Grubu CEO’su Richard Appelbaum, OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, Koçtaş Genel Müdürü Alp Önder Özpamukçu, Automix Araç Bakım Ürünleri Firma sahibi Vedat Aluf, Lipton Pazarlama Müdürü Bahadır Elezoğlu, Dardanel Yönetim Kurulu Başkanı Niyazi Önen (Soldan Sağa)

 

Sitemizde ve uygulamamızda çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni incelemenizi rica ederiz.

x
X

Çerez Aydınlatma Metni

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi (“Opet” veya “Şirket” olarak anılacaktır) olarak, web sitelerimiz (“Site”), uygulamalarımız ya da dijital ortamda sizlerin kullanımına sunduğumuz benzeri tüm çevrimiçi ya da çevrimdışı mecralarımızı (anılan tüm mecralar birlikte “Platform” olarak anılacaktır.) kullanımınız veya ziyaretiniz sırasında sizlerin deneyimini geliştirmek için çerezler, pikseller, GIFler vb. birtakım teknolojilerden (“çerezler”) faydalanmaktayız.

Bu teknolojilerin kullanımı başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) olmak üzere tabi olduğumuz mevzuata uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.

İşbu Çerez Aydınlatma Metni’nin amacı, Platformların kullanımı esnasında kullanılmakta olan çerez ve piksel gibi kişisel verilerin toplanması yoluyla kişisel verilerin işlenmesi nedeniyle elde edilen kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermektir. İşbu metinde sitemizde ve uygulamamızda hangi amaçlarla hangi tür çerezleri kullandığımızı ve bu çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi sizlere açıklamak istiyoruz.

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız çerezleri kullanmaktan vazgeçebilir, bunların türlerini veya fonksiyonlarını değiştirebilir veya sitemize ve uygulamamızda yeni çerezler ekleyebiliriz. Dolayısıyla işbu Çerez Aydınlatma Metni’nin hükümlerini dilediğimiz zaman değiştirme hakkını saklı tutarız. Güncel Çerez Aydınlatma Metni üzerinde gerçekleştirilmiş olan her türlü değişiklik sitede, uygulamada veya herhangi bir kamuya açık mecrada yayınlanmakla birlikte yürürlük kazanacaktır. Son güncelleme tarihini metnin sonunda bulabilirsiniz.

Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere; OPET PETROLCÜLÜK ANONİM ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ POLİTİKASI ’ndan ulaşabilirsiniz.



Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, internet sitemizi ziyaretiniz kapsamında veya uygulamamızı kullanmanız dolayısıyla elektronik ortamda çerezler yoluyla Şirketimizin meşru menfaatine yönelik hukuki sebebe dayalı olarak toplanmaktadır. Toplanan kişisel verileriniz Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işbu Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlarla da işlenebilmektedir.



Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak, Çerez Aydınlatma Metni kapsamındaki kişisel verilerinizi yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilebilmesi ile sınırlı olarak ve mevzuata uygun şekilde tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere paylaşabiliriz

Hangi Çerezler Hangi Amaçlarla Kullanılmaktadır?

Opet olarak sitemizde ve uygulamamızda çeşitli amaçlarla çerezler kullanmakta ve bu çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi işlemekteyiz. Bu amaçlar başlıca şunlardır:

  • Site’nin ve uygulamanın çalışması için gerekli temel fonksiyonları gerçekleştirmek.Örneğin, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
  • Site’yi ve uygulamayı analiz etmek, Site’nin ve uygulamanın performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
  • Site’nin ve uygulamanın işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site üzerinden üçüncü taraf sosyal medya mecralarına paylaşımda bulunmak, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması.
  • Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi.

Sitemizde ve Uygulamamızda Kullanılan Çerezler

Aşağıda sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız farklı türdeki çerezleri bulabilirsiniz. Sitemizde ve uygulamamızda hem birinci parti çerezler (ziyaret ettiğiniz site tarafından yerleştirilen) hem de üçüncü parti çerezleri (ziyaret ettiğiniz site haricindeki sunucular tarafından yerleştirilen) kullanılmaktadır.

Çerezlerin Kullanımını Nasıl Kontrol Edebilirim?

Çerez ve benzeri teknolojilerin kullanımı konusunda ziyaretçi ve kullanıcılarımızın tercihleri bizler için esastır. Buna karşın, Platform’un çalışması için zorunlu olan Çerezler’in kullanılması gerekmektedir. Ek olarak bazı çerezlerin kapatılması halinde Platform’un birtakım işlevlerinin kısmen ya da tamamen çalışmayabileceğini hatırlatmak isteriz.



Platform’da kullanılan çerezlere dair tercihlerinizi ne şekilde yönetebileceğinize ilişkin bilgiler aşağıdaki gibidir: 

  • Ziyaretçiler, Platform’u görüntüledikleri tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkanına sahiptir. Eğer kullanılmakta olan tarayıcı bu imkânı sunmaktaysa, tarayıcı ayarları üzerinden çerezlere ilişkin tercihleri değiştirmek mümkündür. Böylelikle, tarayıcının sunmuş olduğu imkânlara göre farklılık gösterebilmekle birlikte, veri sahiplerinin çerezlerin kullanılmasını engelleme, çerez kullanılmadan önce uyarı almayı tercih etme veya sadece bazı çerezleri devre bırakma ya da silme imkanları bulunmaktadır.
  • Bu konudaki tercihler kullanılan tarayıcıya göre değişiklik göstermekle birlikte genel açıklamaya https://www.aboutcookies.org/ ulaşmak mümkündür. Çerezlere ilişkin tercihlerin, ziyaretçinin Platform’a erişim sağladığı her bir cihaz özelinde ayrı ayrı yapılması gerekebilecektir.
  • Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri kapatmak için tıklayınız.
  • Google tarafından sağlanan kişiselleştirilmiş reklam deneyimini yönetmek için tıklayınız.
  • Birçok firmanın reklam faaliyetleri için kullandığı çerezler bakımından tercihler Your Online Choices üzerinden yönetilebilir.
  • Mobil cihazlar üzerinden çerezleri yönetmek için mobil cihaza ait ayarlar menüsü kullanılabilir.
  • Tarayıcınızın ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerinizi kişiselleştirme imkanına sahipsiniz.
Adobe Analytics http://www.adobe.com/uk/privacy/opt-out.html
AOL https://help.aol.com/articles/restore-security-settings-and-enable-cookie-settings-on-browser
Google Adwords https://support.google.com/ads/answer/2662922?hl=en
Google Analytics https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Google Chrome http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647
Internet Explorer https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
MozillaFirefox http://support.mozilla.com/en-US/kb/Cookies
Opera http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/
Safari https://support.apple.com/kb/ph19214?locale=tr_TR

Veri Sahibi Olarak Haklarınız Nelerdir?

KVK Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca veri sahipleri,

  • kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • KVK Kanunu ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.