Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

Opet, 2016 Yılı Hedeflerine Odaklandı

OPET, 2016 yılında müşteri memnuniyetindeki liderliğini sürdürerek, büyümeye devam edecek…

OPET Petrolcülük A.Ş. Genel Müdürü Cüneyt Ağca; 2015 yılında sektör doğrultusunda büyüdüklerini belirterek, hem pazar payını hem de bayi sayısını artırdıklarını söyledi. Son üç yıldan bu yana pazarın ikinci büyük oyuncusu olan OPET, 2015 yılını pazar payındaki 17,7’lik oranla kapatıyor. Akaryakıt sektörü için değişken faktörlerin olduğu ve oldukça hareketli geçen 2015 yılını değerlendiren Ağca şöyle konuştu: “Zor bir yılı daha geride bırakıyoruz. 2015 yılı; tavan fiyat uygulaması, ham petrol fiyatlarındaki düşüş, döviz kurlarındaki hareketlilik ve beş yıllık bayi sözleşmelerinin yenilenme süreci gibi sektör için kritik konuların yılı oldu. Geride bırakmakta olduğumuz yıl yüzde 17,7’lik pazar payımızla 15 milyar TL ciro elde ettik. Belirlediğimiz hedefler doğrultusunda bayi sayımızı, satış ve pazar payımızı artırdık. ”
 

Cüneyt Ağca şu bilgilerle devam etti: “Markamızın sektörde ve müşterilerimiz gözünde artan değeri ve bayilerimizle kurduğumuz karşılıklı güvene dayalı iş ortaklığı 2015 yılını da başarı ile tamamlamamızı sağladı. Sektörün hareketlilik yaşadığı beş yıllık sözleşme yenileme süreci sonunda hem bayi sayımızı, hem de satış hacmimizi artırdık. Yaklaşan yeni yılda pazar payımızı yüzde 18’in üzerine çıkarmayı hedeflerken, mevcut ağımıza 55 yeni istasyon eklemeyi planlıyoruz” dedi. Cüneyt Ağca, “OPET ve Sunpet olarak iki markamız var. 1003 OPET, 416 Sunpet istasyonu olmak üzere toplam 1419 bayi ile müşterilerimize hizmet veriyoruz. İstasyonlarımız günde toplam 500 bin araç ve yaklaşık 1 milyon kişi tarafından ziyaret ediliyor” şeklinde konuştu. Ağca, “ Türkiye’nin her yerinde hizmet veren yaygın bayi ağı, beş farklı lokasyondaki yüksek depolama kapasitesi, jet yakıtında THY ortaklığı ile kurulan havacılık yakıt şirketi ve madeni yağda dünyanın en büyük şirketlerinden olan Fuchs ortaklığı ile güçlü ve güven veren yapımız, her geçen gün daha da ilerlememizi sağlıyor ” dedi.
 

2015 yılında ham petrol fiyatındaki ve dövizdeki değişimlerin akaryakıt fiyat oluşumu üzerindeki etkilerine de değinen Ağca, ham petrol fiyatlarındaki değişimlerin pompa fiyatı üzerinde kısmi etkisi olduğunu, fiyatı oluşturan unsurların; ürün fiyatı, döviz kuru, rafinaj ve dağıtım maliyetleri ile vergi gibi ana kalemler olduğuna dikkat çekti.
 

2016’NIN YILDIZI ARDA TURAN
 

Ürün ve hizmet kalitesini her geçen gün artırarak, bir akaryakıt dağıtım markası olmanın ötesinde müşterilerinin hayatında kalıcı yer kazandıklarını söyleyen Cüneyt Ağca, müşteriyi dinleyen, beklentisini anlayan bir şirket olduklarının altını çizerek her koşulda yapılamayanı yaptıklarını bu nedenle öncü olup, takip edildiklerini vurguladı. Her türlü işbirliğinde en iyilerle çalışmayı ilke edindiklerini belirten Ağca, 2016 yılı reklam kampanyaları için işbirliği yaptıkları yeni ismi de paylaştı. Cüneyt Ağca “Bugüne kadar Tarkan, Cem Yılmaz, Ajda Pekkan gibi isimlerle ses getiren projelere imza atan bir marka olarak, A Milli Takım oyuncusu, Türkiye’nin Barcelona’daki gururu, yıldız futbolcu Arda Turan ile işbirliği yapıyoruz. 2016 yılında yayına girecek olan reklam kampanyamızda Arda Turan başrolde yer alacak ve reklam filmlerinin çekimi İstanbul ve Barcelona’da gerçekleştirilecek” dedi.
 

SEKTÖRÜNÜN EN BEĞENİLEN, EN SAMİMİ MARKASI OPET
 

KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde dokuz yıldır üstüste müşteri memnuniyeti en yüksek marka seçildiklerini ve 'Kusursuza Yolculuk' anlayışı ile bu iddialarını sürdürerek 2015'te de pek çok saygın kuruluş tarafından ödüllendirildiklerini de söyleyen Ağca, konuşmasına şöyle devam etti: "2015'i duygusal değeri çok yüksek ödüllerle kapatıyoruz. Özellikle “Sevince “ isimli reklam filmimiz, reklam dünyasının en büyük ödülü Kristal Elma’nın yanı sıra Felis ödülünü de aldı. TİSK ( Türkiye İşveren Sendikaları Konfedarasyonu) tarafından “Trafik Dedektifleri Projesi” en iyi uygulama ödülünü alırken, Capital dergisinin ‘Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri’ araştırmasında sektörümüzün en beğenilen şirketi olduk. Türkiye’nin Süper Markaları listesine giren tek akaryakıt şirketi ikinci kez yine OPET olurken, 2015’in En Samimi Markaları araştırmasında akaryakıt kategorisinde bir kez daha Türkiye’nin En Samimi Markası ünvanını aldık. Mediacat dergisi tarafından hazırlanan Buzz Yaratan Markalar araştırmasında akaryakıt sektöründe yine birinci olduk ve Marketing Türkiye’nin yaptığı araştırmada, akaryakıt sektörünün en beğenilen markası seçildik. Tüm müşterilerimize ve ilgili kuruluşlara bizi bu ödüllere layık buldukları için teşekkür ediyoruz."
 

ÜLKEMİZE VE TOPLUMUMUZA SAYGI EN ÖNEMLİ DEĞERİMİZ
 

OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, OPET'in uzun yıllardır sürdürdüğü sosyal sorumluluk projeleriyle ilgili bilgiler de aktardı. Yaşadıkları topraklara fayda sunmanın en önemli görevleri arasında olduğunu belirten Ağca, “Sosyal sorumluluğa odaklanmak OPET için bir kurum kültürüdür. Sektörümüzün büyükleri arasındaki tek yerli şirket olarak üzerimize düşen sorumluluğu yerine getirmekten mutluyuz. Sonuç odaklı sosyal sorumluluk projelerimiz 2016'da hız kesmeden sürecek ve markamızın kalplerdeki payını artırmaya devam edeceğiz. Ülkemizde temizlik ve hijyen bilincini geliştiren ve kamuoyunun yakından takip ettiği, bir çoğu sektörde ilk kez uygulanan standartları ile 'Temiz Tuvalet Kampanyası’, istasyonlarımızın yanı sıra pek çok bölgede park ve bulvar ağaçlandırmaları yaptığımız 'Yeşil Yol Projesi, potansiyeli olan köylerde ekonomik kalkınmayı destekleyen 'Örnek Köy Projesi" ile ülkemizin tarihinde son derece önemli bir yeri olan Gelibolu Yarımadası'nda uyguladığımız 'Tarihe Saygı Projesi’ ile sektörümüzde fark yarattık. Trafik sorununun çözümü için 3-17 yaş çocukları bilinçlendirmeyi hedefleyen 'Trafik Dedektifleri Projesi’ ise en genç projemiz olarak önemli bir sorunu çözme hedefini taşıyor” dedi.

DİĞER KAMPANYALAR

Sitemizde ve uygulamamızda çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni incelemenizi rica ederiz.

x
X

Çerez Aydınlatma Metni

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi (“Opet” veya “Şirket” olarak anılacaktır) olarak, web sitelerimiz (“Site”), uygulamalarımız ya da dijital ortamda sizlerin kullanımına sunduğumuz benzeri tüm çevrimiçi ya da çevrimdışı mecralarımızı (anılan tüm mecralar birlikte “Platform” olarak anılacaktır.) kullanımınız veya ziyaretiniz sırasında sizlerin deneyimini geliştirmek için çerezler, pikseller, GIFler vb. birtakım teknolojilerden (“çerezler”) faydalanmaktayız.

Bu teknolojilerin kullanımı başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) olmak üzere tabi olduğumuz mevzuata uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.

İşbu Çerez Aydınlatma Metni’nin amacı, Platformların kullanımı esnasında kullanılmakta olan çerez ve piksel gibi kişisel verilerin toplanması yoluyla kişisel verilerin işlenmesi nedeniyle elde edilen kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermektir. İşbu metinde sitemizde ve uygulamamızda hangi amaçlarla hangi tür çerezleri kullandığımızı ve bu çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi sizlere açıklamak istiyoruz.

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız çerezleri kullanmaktan vazgeçebilir, bunların türlerini veya fonksiyonlarını değiştirebilir veya sitemize ve uygulamamızda yeni çerezler ekleyebiliriz. Dolayısıyla işbu Çerez Aydınlatma Metni’nin hükümlerini dilediğimiz zaman değiştirme hakkını saklı tutarız. Güncel Çerez Aydınlatma Metni üzerinde gerçekleştirilmiş olan her türlü değişiklik sitede, uygulamada veya herhangi bir kamuya açık mecrada yayınlanmakla birlikte yürürlük kazanacaktır. Son güncelleme tarihini metnin sonunda bulabilirsiniz.

Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere; OPET PETROLCÜLÜK ANONİM ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ POLİTİKASI ’ndan ulaşabilirsiniz.



Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, internet sitemizi ziyaretiniz kapsamında veya uygulamamızı kullanmanız dolayısıyla elektronik ortamda çerezler yoluyla Şirketimizin meşru menfaatine yönelik hukuki sebebe dayalı olarak toplanmaktadır. Toplanan kişisel verileriniz Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işbu Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlarla da işlenebilmektedir.



Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak, Çerez Aydınlatma Metni kapsamındaki kişisel verilerinizi yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilebilmesi ile sınırlı olarak ve mevzuata uygun şekilde tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere paylaşabiliriz

Hangi Çerezler Hangi Amaçlarla Kullanılmaktadır?

Opet olarak sitemizde ve uygulamamızda çeşitli amaçlarla çerezler kullanmakta ve bu çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi işlemekteyiz. Bu amaçlar başlıca şunlardır:

  • Site’nin ve uygulamanın çalışması için gerekli temel fonksiyonları gerçekleştirmek.Örneğin, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
  • Site’yi ve uygulamayı analiz etmek, Site’nin ve uygulamanın performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
  • Site’nin ve uygulamanın işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site üzerinden üçüncü taraf sosyal medya mecralarına paylaşımda bulunmak, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması.
  • Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi.

Sitemizde ve Uygulamamızda Kullanılan Çerezler

Aşağıda sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız farklı türdeki çerezleri bulabilirsiniz. Sitemizde ve uygulamamızda hem birinci parti çerezler (ziyaret ettiğiniz site tarafından yerleştirilen) hem de üçüncü parti çerezleri (ziyaret ettiğiniz site haricindeki sunucular tarafından yerleştirilen) kullanılmaktadır.

Çerezlerin Kullanımını Nasıl Kontrol Edebilirim?

Çerez ve benzeri teknolojilerin kullanımı konusunda ziyaretçi ve kullanıcılarımızın tercihleri bizler için esastır. Buna karşın, Platform’un çalışması için zorunlu olan Çerezler’in kullanılması gerekmektedir. Ek olarak bazı çerezlerin kapatılması halinde Platform’un birtakım işlevlerinin kısmen ya da tamamen çalışmayabileceğini hatırlatmak isteriz.



Platform’da kullanılan çerezlere dair tercihlerinizi ne şekilde yönetebileceğinize ilişkin bilgiler aşağıdaki gibidir: 

  • Ziyaretçiler, Platform’u görüntüledikleri tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkanına sahiptir. Eğer kullanılmakta olan tarayıcı bu imkânı sunmaktaysa, tarayıcı ayarları üzerinden çerezlere ilişkin tercihleri değiştirmek mümkündür. Böylelikle, tarayıcının sunmuş olduğu imkânlara göre farklılık gösterebilmekle birlikte, veri sahiplerinin çerezlerin kullanılmasını engelleme, çerez kullanılmadan önce uyarı almayı tercih etme veya sadece bazı çerezleri devre bırakma ya da silme imkanları bulunmaktadır.
  • Bu konudaki tercihler kullanılan tarayıcıya göre değişiklik göstermekle birlikte genel açıklamaya https://www.aboutcookies.org/ ulaşmak mümkündür. Çerezlere ilişkin tercihlerin, ziyaretçinin Platform’a erişim sağladığı her bir cihaz özelinde ayrı ayrı yapılması gerekebilecektir.
  • Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri kapatmak için tıklayınız.
  • Google tarafından sağlanan kişiselleştirilmiş reklam deneyimini yönetmek için tıklayınız.
  • Birçok firmanın reklam faaliyetleri için kullandığı çerezler bakımından tercihler Your Online Choices üzerinden yönetilebilir.
  • Mobil cihazlar üzerinden çerezleri yönetmek için mobil cihaza ait ayarlar menüsü kullanılabilir.
  • Tarayıcınızın ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerinizi kişiselleştirme imkanına sahipsiniz.
Adobe Analytics http://www.adobe.com/uk/privacy/opt-out.html
AOL https://help.aol.com/articles/restore-security-settings-and-enable-cookie-settings-on-browser
Google Adwords https://support.google.com/ads/answer/2662922?hl=en
Google Analytics https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Google Chrome http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647
Internet Explorer https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
MozillaFirefox http://support.mozilla.com/en-US/kb/Cookies
Opera http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/
Safari https://support.apple.com/kb/ph19214?locale=tr_TR

Veri Sahibi Olarak Haklarınız Nelerdir?

KVK Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca veri sahipleri,

  • kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • KVK Kanunu ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.