Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

OPET 2016 hedeflerine koşuyor

Akaryakıt Sektörünün Genç Ve Yenilikçi Markası Opet, Müşteri Memnuniyetindeki Liderliğini Sürdürerek, Büyümeye Devam Ediyor

OPET, 2016'nın ilk iki ayında hedefleri doğrultusunda çalışmalarını sürdürürken, KalDer'in "Türkiye Müşterinin Sesi" araştırmasında, akaryakıt sektörünün müşteri bağlılık seviyesi en yüksek markası seçildi.
 

Ürün ve hizmet kalitesini her geçen gün artırarak tüketicinin ilk tercihi olan OPET, 2016 yılının ilk iki ayını hedeflerine uygun olarak tamamladı. OPET, Ocak-Şubat aylarında 17.7’lik pazar payını korudu. 2016 yılı hedefleri için ilk çeyreğin önemli olduğunu vurgulayan OPET Petrolcülük A.Ş. Genel Müdürü Cüneyt Ağca, "Güçlü ve güven veren yapımızla, işimizde hızla ilerlemeye devam ediyoruz" dedi. Yılın ilk ayında 13 yeni istasyonu hizmete açan OPET'in Şubat sonu itibariyle istasyon sayısı 1021’e ulaştı.

 

Geçen yıl sektörde yaşanan hareketliliğin büyüme hedeflerini etkilemediğini belirten Cüneyt Ağca, 2016 yılı için organik olarak büyümeye devam edeceklerini söyledi. Ağca, “Türkiye’nin her yerinde hizmet veren yaygın bayi ağı, beş farklı lokasyondaki yüksek depolama kapasitesi, jet yakıtında THY ortaklığı ile kurulan havacılık yakıt şirketi ve madeni yağda dünyanın en büyük şirketlerinden olan Fuchs ortaklığı ile güçlü ve güven veren yapımız, her geçen gün daha da ilerlememizi sağlıyor” dedi. Ağca “Markamızın sektörde ve müşterilerimiz gözünde artan değeri ve bayilerimizle kurduğumuz karşılıklı güvene dayalı iş ortaklığı geçen yılı da başarı ile tamamlamamızı sağladı. Sektörün hareketlilik yaşadığı beş yıllık sözleşme yenileme süreci sonunda hem bayi sayımızı, hem de satış hacmimizi artırdık. 2016’da pazar payımızı yüzde 18’in üzerine çıkarmayı hedeflerken, mevcut ağımıza 55 yeni istasyon eklemeyi planlıyoruz” dedi.
 

“Müşterinin Sesine Kulak Verdik”
 

OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, KalDer tarafından gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ne göre dokuz yıldır aralıksız müşteri memnuniyetinin zirvesinde yer alan OPET’in, KalDer ve Ipsos’un yeni çalışması “Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması” *nda da zirvenin sahibi olarak, esasında bu başarıyı 10 yıla taşımış olduğunu da gururla dile getirdi. Müşteri sadakatinin baz alındığı araştırma kapsamında, akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka OPET seçildi.

 

Akaryakıt sektörünün 2015 yılında intifa yenileme süreci ve sektör dinamikleri nedeniyle zor bir dönem geçirdiğine dikkat çekilen araştırmada sektörde yaşanan gelişmelerin müşterilere yansımasının da büyük olduğuna vurgu yapıldı. Ağca şöyle konuştu: “Dokuz yıl boyunca ‘Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Marka’ olan OPET, aynı zamanda ‘Lovemark- Aşkla Bağlanılan Marka ve Süpermarka gibi unvanların da sahibi… Şimdi de ‘Türkiye Müşterinin Sesi’ Araştırması’na göre müşteri bağlılık seviyesi en yüksek markayız. Çünkü biz müşterisinin sesine kulak veren ve beklentilerini anlayan bir şirketiz. Her koşulda yapılamayanı yapıyor öncü rol üstlenip takip ediliyoruz. Sektörün hareketlilik yaşadığı beş yıllık sözleşme yenileme sürecinde bayi sayımızı ve satış hacmimizi artırırken, müşterimizi ön planda tutan çalışmalarımıza da ağırlık vermeyi ihmal etmedik. OPET ve Sunpet olarak iki markamız var. Halen 1021 OPET, 430 Sunpet istasyonu olmak üzere toplam 1451 bayi ile müşterilerimize hizmet veriyoruz. İstasyonlarımızda günde yaklaşık 500 bin araç, 1 milyon kişiyi ağırlıyoruz. Sektörümüzün büyükleri arasındaki tek yerli şirket olarak üzerimize düşen sorumluluğu yerine getirmekten mutluyuz. Temiz Tuvalet Kampanyası ile bir çoğu sektörde ilk kez uygulanan standartları istasyonlarımıza taşırken ülkemizde temizlik ve hijyen bilincini geliştirdik. İstasyonlarımızın yanı sıra pek çok bölgede park ve bulvar ağaçlandırmaları yaptığımız 'Yeşil Yol Projesi, potansiyeli olan köylerde ekonomik kalkınmayı destekleyen 'Örnek Köy Projesi" ile ülkemizin tarihinde son derece önemli bir yeri olan Gelibolu Yarımadası'nda uyguladığımız 'Tarihe Saygı Projesi’ ile sektörümüzde fark yarattık. Trafik sorununun çözümü için 3-17 yaş çocukları bilinçlendirmeyi hedefleyen 'Trafik Dedektifleri Projesi’ ise en genç projemiz olarak önemli bir sorunu çözme hedefini taşıyor. Kamuoyunun yakından takip ettiği sonuç odaklı sosyal sorumluluk projelerimiz, güler yüzlü ve çalışkan hizmet ekibimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz ile çalışmalarımızı sürdürerek müşterilerimizin memnuniyetini ve bağlılığını artırmaya devam edeceğiz.”
 

* TÜRKİYE MÜŞTERİNİN SESİ ARAŞTIRMASI
 

Türkiye Müşterinin Sesi Endeksi, Ipsos Global’in Ar-Ge çalışması sonucunda, 30 farklı ülkede 26’yı aşkın sektörde ölçümlenmiş, karşılaştırmalarla sağlaması yapılmış bir modeli esas alıyor. Sonuçlar Ipsos Global tarafından hesaplanıyor. Müşterinin tercih ettiği markalar, tercihin devamlılığı, markanın rakiplerine göre cazibesi ve tekrar satın alma isteği gibi davranışsal ve tutumsal unsurları içeren TMS - Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması kapsamında aynı zamanda ‘Sosyal Dinleme Analizi’ de yapılıyor. Böylelikle markaların sosyal medya verileri hem sayısal olarak hem de kalitatif uzmanlarca analiz ediliyor ve TMS kapsamında raporlanıyor. Analiz sonucunda, sektörle ilgili müşterilerin neleri-hangi platformlarda-hangi tonda konuştukları inceleniyor.

DİĞER KAMPANYALAR