Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

Frost & Sullivan’dan OPET’e “Uygulamada Mükemmellik” Ödülü

OPET’İN BAŞARISI ULUSLARARASI ARENA TAÇLANMAYA DEVAM EDİYOR: MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ LİDERLİĞİ FROST & SULLIVAN TARAFINDAN DA TESCİLLENDİ

 

Geçtiğimiz yılı tüm satışlarda %17,8 pazar payı ile kapatan OPET’e, ABD Merkezli Frost & Sullivan piyasa araştırma ve danışmanlık şirketinden “Türkiye Akaryakıt Sektörü Uygulamada Mükemmellik Ödülü” geldi. Londra’da düzenlenen törende ödülü alan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, "Müşterimize sunduğumuz kaliteli hizmetler ve sosyal sorumluluğa verdiğimiz önemle; başarılı finansal sonuçların yanı sıra müşteri memnuniyetindeki liderliğimizi de pekiştirdik” diye konuştu.

 

Akaryakıt sektörünün yenilikçi ve güçlü markası OPET, müşteri deneyimini geliştiren yaklaşımları, üstün ve yenilikçi hizmetleri nedeniyle Frost & Sullivan piyasa araştırma ve danışmanlık şirketi tarafından “2017 Türkiye Akaryakıt Sektörü Uygulamada Mükemmellik - Müşteri Hizmetlerinde Liderlik Ödülü’ne layık bulundu. Londra’da düzenlenen törende ödülü alan OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, "Çalışmalarımızı hızla ileriye taşırken gelen bu ödül, OPET’in faaliyetlerinin ve büyüme stratejisinin uluslararası platformda onaylanması anlamına geliyor. Bu ödül, en iyi hizmeti vermeye adanmışlığımızı; müşterilerimize, çalışanlarımıza, yatırımcılarımıza ve kamuoyuna kanıtlayan güçlü bir göstergedir” dedi.

 

Frost & Sullivan tarafından yapılan açıklamaya göre OPET’i 2017 yılında bu ödüle götüren çalışmalar; ‘Teknolojik hizmetleri- Akıllı Dolum Sistemi’- ‘Çağrı Merkezi ve Bayi Uygulamaları’ ve ‘Sosyal Sorumluluk çalışmaları – Temiz Tuvalet Kampanyası’ olarak belirtildi. Müşteriye sunulan hizmetlerin kalitesini ve müşteriye etkisini ölçümleyen, Türkiye akaryakıt sektöründe yaptığı son analize dayanarak OPET’i ödüle layık gören Frost & Sullivan tarafından yapılan açıklamada “OPET yaygın istasyon ağı ve tüketici ihtiyaçlarını gözeten katma değerli hizmetleriyle pazar payını artırırken, verileri iç görüyle değerlendirerek teknolojik alt yapısı ile müşterileri için farklı hizmetler geliştiriyor. Müşterilerini yakından takip ederek, her biri özelinde ölçümlemeler yapan ve alışveriş alışkanlıklarına uygun işbirliği ve kampanyalar sunan OPET’in bu anlayışı, bağımsız kuruluşlar tarafından yürütülen müşteri memnuniyeti araştırmalarında liderliği elden bırakmamasını ve akla ilk gelen marka olmasını sağlamıştır. OPET, bir yandan da sosyal sorumluluk projelerine odaklanarak ülkesinin yaşam standartlarına elle tutulur bir katkı sağlıyor. Temiz Tuvalet Kampanyası, sektördeki istasyon tuvaletlerinin iyileştirmesinin yanı sıra tüm ülke çapında okullar ve çeşitli kuruluşlarda verilen hijyen eğitimleriyle önemli bir toplumsal girişim özelliğine sahiptir. Opet Petrolcülük A.Ş. bu gerekçelerle Frost & Sullivan’ın 2017 Uygulamada Mükemmellik Ödülü’ne layık bulundu” ifadelerine yer verildi.  

 

OPET’i ödüle götüren çalışmalar:

 

  • 2017 yılında geliştirilen ‘Akıllı Dolum Sistemi’ ile OPET sektöründe bir ilke imza attı. Müşterilerin araçlarını elektronik ortamda pompa sistemine kaydederek araç plakaları ile akaryakıt cinsini eşleştiren ‘Akıllı Dolum Sistemi’ni devreye aldı. Sistem, dolum işlemine otomasyon ve hız kazandırdığı gibi pompalarda yanlış akaryakıt verilmesi olasılığını da ortadan kaldırdı. Sisteme dahil tüm OPET müşterilerinin araçları, akaryakıt pompası tarafından plakasından tanınarak eşleştirme yapılan ürün alımı garanti altına alınıyor. Dolum sırasında sisteme kayıtlı olandan farklı bir yakıt istenirse, sistem uyarı vererek hata yapılmasını engelliyor. 
  • OPET, Çağrı Merkezi ise müşteri taleplerini hızla yanıtlama gibi katma değer yaratan ek hizmetlere de zaman ve kaynak ayırdı. Müşteri sadakat ve istasyon otomasyon sistemleriyle irtibatlı olan bilgisayar-telefon entegrasyonu, dinamik etkileşimli sesli yanıt sistemi gibi çözümlerden yararlanarak müşteri yanıtlama sürelerini kısalttı.  Sahadaki ekipler şirketin çevrimiçi portalından müşteri şikayetlerine gerçek zamanlı olarak erişim sağlayabilirken, bayiler de genel müdürlük ile kendileri için tasarlanan portal üzerinden hızlı ve daha verimli bir şekilde iletişim kurabiliyor.
  • 2000 yılından bu yana devam eden Temiz Tuvalet Kampanyası ile işe kendi istasyonlarından başlayan OPET, tuvalet temizliği ve hijyenini yaygınlaştırdı ve kalıcı hale getirmeyi başardı. Türkiye genelinde 18 yıldır sürdürülen kampanya ile 9,5 milyon kişiye birebir temizlik ve hijyen eğitimi verildi. Okullarda gerçekleştirilen seminerlerin yanı sıra kamu ve özel sektörden birçok kuruluş ile yapılan işbirlikleriyle temizlik ve hijyen konusunda önemli bir bilinçlenme sağlandı. Kampanya Türk Standartları Enstitüsü’nden de davet aldı. Kampanya standartları, İçişleri Bakanlığı’nca halka açık tuvaletlerin yanı sıra, işyeri ve restoran tuvaletlerinde zorunlu kılınarak ülkenin tümüne yayıldı.
     

CÜNEYT AĞCA: 12 YILDIR MÜŞTERİ BAĞLILIĞI EN YÜKSEK MARKAYIZ

OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, ödül töreni öncesi OPET’in Londra ofisinde düzenlenen basın toplantısında OPET ile ilgili bilgi verdi: “2017’de yaygın istasyon ağımız ve kusursuz hizmet anlayışımız çerçevesinde tüketici ihtiyaçlarını gözeten uygulamalarımızla pazar payımızı hedeflediğimiz doğrultuda artırdık. Kontrollü büyüme hedefimize uygun olarak bir önceki yıla göre sektörümüz yüzde 8 oranında büyürken biz de aynı paralelde büyümeye devam etik. Ciromuz ise 2017 yılında 28.4 milyar TL gerçekleşti. Tüm satışlarda yüzde 17,8  pazar payı ile sektörümüzün 2’nci büyük şirketi konumundayız” dedi. Sektörün büyük oyuncuları arasında tek yerli şirket olduklarına da vurgu yapan Ağca, OPET’in, SUNPET markası ile birlikte 1500’ü aşkın istasyonu olduğunu belirterek, şu bilgileri verdi:  “Müşteri memnuniyetine ve sosyal sorumluluk projelerine verdiğimiz önem, hem bilançomuza olumlu yansıdı hem de müşteri memnuniyetinde liderliğimizi pekiştirdik. Müşterisinin sesine kulak veren ve beklentilerini anlamaya odaklanmış bir şirket olarak yenilikçi çalışmalarımız; sonuç odaklı, uzun soluklu ve kapsayıcı sosyal sorumluluk projelerimizle, iş dünyasında fark yarattık.”
 

Akaryakıt sektörünün değişken faktörlerin ve hareketli dinamiklerin hakim olduğu bir sektör olduğunun altını çizen Ağca, 2018 yılına ilişkin hedeflerini şöyle özetledi “ Markamızın sektörde ve müşterilerimiz gözünde artan değerini koruyarak ve yücelterek 2018’de de pazar payımızı yüzde 18’in üzerine çıkarmayı hedefliyoruz. Mevcut ağımıza 77 yeni istasyon eklemeyi planlıyoruz. Türkiye’nin her yerinde hizmet veren yaygın bayi ağımız, beş farklı lokasyondaki yüksek depolama kapasitemiz, jet yakıtında THY ortaklığı ile kurulan THY OPET havacılık yakıt şirketimiz ve madeni yağda dünyanın en büyük şirketlerinden olan Fuchs ortaklığı ile OPET Fuchs şirketimiz ile birlikte güçlü ve güven veren yapımız, her geçen gün daha da ilerlememizi sağlıyor. Geçtiğimiz yılı 33 ödülle kapattık, 2018 yılında da ödüllerimize yenilerini ekleyeceğiz. Öte yandan markamızı rakiplerinden ayrıştıran en önemli özelliğimiz olan sonuç odaklı sosyal sorumluluk projelerimizi hız kesmeden sürdürecek ve OPET’in kalplerdeki payını da artırmaya devam edeceğiz” dedi.
 

OPET Genel Müdürü Ağca şöyle devam etti: “Geçtiğimiz günlerde açıklanan KalDer ve Ipsos’un ortak çalışması olan “2017 Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması”nda OPET bir kez daha zirveye yerleşti. Bu sonuçla birlikte 2006 yılından bu yana KalDer tarafından yapılan müşteri memnuniyeti ve bağlılık araştırmalarına göre aralıksız müşteri memnuniyetinin zirvesinde yer alan başarılı konumumuzu 12’inci yıla taşıdık. Türkiye akaryakıt sektörünü analiz eden Frost & Sullivan tarafından ödüle layık bulunmamız da, müşteri hizmetlerindeki sektör liderliğimizi uluslararası ölçekte tescilledi. Bölgesel ve küresel pazarlarda liderlik, yenilikçi teknolojiler, müşteri hizmetleri ve stratejik ürün geliştirme gibi alanlarda olağanüstü başarı ve üstün performans gösteren şirketlere verilen bu ödül, OPET’in gücüne güç kattı. 2018 yılında da müşterilerimizde yarattığımız memnuniyet ve sadakati koruyarak sektörümüzün değişmez lideri olmaya devam etmeyi hedefliyoruz. Türkiye’nin güçlü markası olarak önümüzdeki dönemde yurtdışı pazarlara da açılmayı planlıyoruz. Uzun süredir gündemimizde olan satın alma ve işbirlikleriyle büyümemizi sürdürmeyi hedefliyoruz.”

 

  FROST & SULLIVAN’IN 40’TAN FAZLA ÜLKEYE DAĞILMIŞ ŞUBELERİNDE 1.800 ANALİST GÖREV YAPIYOR

Aralarında otomotiv, sağlık, bilgi işlem ve iletişim teknolojilerinin de yer aldığı çeşitli sektörleri izleyen Frost & Sullivan, önde gelen bir piyasa araştırma ve danışmanlık firması olarak 57 yıldır faaliyet gösteriyor. Merkezi California’nın Santa Clara kentinde bulunan Frost & Sullivan firmasının 40’tan fazla ülkeye dağılmış şubelerinde 1.800 analist görev yapıyor. Frost & Sullivan En İyi Uygulama Ödülleri 18 yıldır çeşitli sektörlerde ve işlevsel disiplinlerde örnek alınacak başarılı çalışmalara veriliyor. Frost & Sullivan; şirket, ürün, süreç ve yöneticilik alanlarında inovasyon ve liderlikleri belirlemek için en iyi uygulamaları araştırıyor.

Sitemizde ve uygulamamızda çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni incelemenizi rica ederiz.

x
X

Çerez Aydınlatma Metni

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi (“Opet” veya “Şirket” olarak anılacaktır) olarak, web sitelerimiz (“Site”), uygulamalarımız ya da dijital ortamda sizlerin kullanımına sunduğumuz benzeri tüm çevrimiçi ya da çevrimdışı mecralarımızı (anılan tüm mecralar birlikte “Platform” olarak anılacaktır.) kullanımınız veya ziyaretiniz sırasında sizlerin deneyimini geliştirmek için çerezler, pikseller, GIFler vb. birtakım teknolojilerden (“çerezler”) faydalanmaktayız.

Bu teknolojilerin kullanımı başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) olmak üzere tabi olduğumuz mevzuata uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.

İşbu Çerez Aydınlatma Metni’nin amacı, Platformların kullanımı esnasında kullanılmakta olan çerez ve piksel gibi kişisel verilerin toplanması yoluyla kişisel verilerin işlenmesi nedeniyle elde edilen kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermektir. İşbu metinde sitemizde ve uygulamamızda hangi amaçlarla hangi tür çerezleri kullandığımızı ve bu çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi sizlere açıklamak istiyoruz.

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız çerezleri kullanmaktan vazgeçebilir, bunların türlerini veya fonksiyonlarını değiştirebilir veya sitemize ve uygulamamızda yeni çerezler ekleyebiliriz. Dolayısıyla işbu Çerez Aydınlatma Metni’nin hükümlerini dilediğimiz zaman değiştirme hakkını saklı tutarız. Güncel Çerez Aydınlatma Metni üzerinde gerçekleştirilmiş olan her türlü değişiklik sitede, uygulamada veya herhangi bir kamuya açık mecrada yayınlanmakla birlikte yürürlük kazanacaktır. Son güncelleme tarihini metnin sonunda bulabilirsiniz.

Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere; OPET PETROLCÜLÜK ANONİM ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ POLİTİKASI ’ndan ulaşabilirsiniz.



Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, internet sitemizi ziyaretiniz kapsamında veya uygulamamızı kullanmanız dolayısıyla elektronik ortamda çerezler yoluyla Şirketimizin meşru menfaatine yönelik hukuki sebebe dayalı olarak toplanmaktadır. Toplanan kişisel verileriniz Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işbu Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlarla da işlenebilmektedir.



Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak, Çerez Aydınlatma Metni kapsamındaki kişisel verilerinizi yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilebilmesi ile sınırlı olarak ve mevzuata uygun şekilde tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere paylaşabiliriz

Hangi Çerezler Hangi Amaçlarla Kullanılmaktadır?

Opet olarak sitemizde ve uygulamamızda çeşitli amaçlarla çerezler kullanmakta ve bu çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi işlemekteyiz. Bu amaçlar başlıca şunlardır:

  • Site’nin ve uygulamanın çalışması için gerekli temel fonksiyonları gerçekleştirmek.Örneğin, oturum açan üyelerin Site’de farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
  • Site’yi ve uygulamayı analiz etmek, Site’nin ve uygulamanın performansını arttırmak. Örneğin, Site’nin üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Site’yi ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
  • Site’nin ve uygulamanın işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Site üzerinden üçüncü taraf sosyal medya mecralarına paylaşımda bulunmak, Site’yi ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması.
  • Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi.

Sitemizde ve Uygulamamızda Kullanılan Çerezler

Aşağıda sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız farklı türdeki çerezleri bulabilirsiniz. Sitemizde ve uygulamamızda hem birinci parti çerezler (ziyaret ettiğiniz site tarafından yerleştirilen) hem de üçüncü parti çerezleri (ziyaret ettiğiniz site haricindeki sunucular tarafından yerleştirilen) kullanılmaktadır.

Çerezlerin Kullanımını Nasıl Kontrol Edebilirim?

Çerez ve benzeri teknolojilerin kullanımı konusunda ziyaretçi ve kullanıcılarımızın tercihleri bizler için esastır. Buna karşın, Platform’un çalışması için zorunlu olan Çerezler’in kullanılması gerekmektedir. Ek olarak bazı çerezlerin kapatılması halinde Platform’un birtakım işlevlerinin kısmen ya da tamamen çalışmayabileceğini hatırlatmak isteriz.



Platform’da kullanılan çerezlere dair tercihlerinizi ne şekilde yönetebileceğinize ilişkin bilgiler aşağıdaki gibidir: 

  • Ziyaretçiler, Platform’u görüntüledikleri tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkanına sahiptir. Eğer kullanılmakta olan tarayıcı bu imkânı sunmaktaysa, tarayıcı ayarları üzerinden çerezlere ilişkin tercihleri değiştirmek mümkündür. Böylelikle, tarayıcının sunmuş olduğu imkânlara göre farklılık gösterebilmekle birlikte, veri sahiplerinin çerezlerin kullanılmasını engelleme, çerez kullanılmadan önce uyarı almayı tercih etme veya sadece bazı çerezleri devre bırakma ya da silme imkanları bulunmaktadır.
  • Bu konudaki tercihler kullanılan tarayıcıya göre değişiklik göstermekle birlikte genel açıklamaya https://www.aboutcookies.org/ ulaşmak mümkündür. Çerezlere ilişkin tercihlerin, ziyaretçinin Platform’a erişim sağladığı her bir cihaz özelinde ayrı ayrı yapılması gerekebilecektir.
  • Google Analytics tarafından yönetilen çerezleri kapatmak için tıklayınız.
  • Google tarafından sağlanan kişiselleştirilmiş reklam deneyimini yönetmek için tıklayınız.
  • Birçok firmanın reklam faaliyetleri için kullandığı çerezler bakımından tercihler Your Online Choices üzerinden yönetilebilir.
  • Mobil cihazlar üzerinden çerezleri yönetmek için mobil cihaza ait ayarlar menüsü kullanılabilir.
  • Tarayıcınızın ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerinizi kişiselleştirme imkanına sahipsiniz.
Adobe Analytics http://www.adobe.com/uk/privacy/opt-out.html
AOL https://help.aol.com/articles/restore-security-settings-and-enable-cookie-settings-on-browser
Google Adwords https://support.google.com/ads/answer/2662922?hl=en
Google Analytics https://tools.google.com/dlpage/gaoptout
Google Chrome http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647
Internet Explorer https://support.microsoft.com/en-us/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies
MozillaFirefox http://support.mozilla.com/en-US/kb/Cookies
Opera http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/
Safari https://support.apple.com/kb/ph19214?locale=tr_TR

Veri Sahibi Olarak Haklarınız Nelerdir?

KVK Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca veri sahipleri,

  • kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • KVK Kanunu ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • işlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.