Online Services
Search on Opet
English

Opet Müşterisinin Memnuniyeti Bir Kez Daha Tescillendi

Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) Araştırması'nda akaryakıt sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka yine değişmedi

OPET MÜŞTERİSİNİN MEMNUNİYETİ BİR KEZ DAHA TESCİLLENDİ 

OPET, KalDer ve Ipsos’un ortak çalışması “Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması”nda bir kez daha zirvenin sahibi oldu. Müşteri sadakatinin baz alındığı araştırma kapsamında, akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka geçen yıl olduğu gibi bu yıl da OPET seçildi.

KalDer tarafından gerçekleştirilen araştırmalara göre 2006 yılından bu yana aralıksız müşteri memnuniyetinin zirvesinde yer alan OPET, bu sonuçla birlikte başarısını 11’inci yıla taşıdı.

KalDer (Türkiye Kalite Derneği) ve Ipsos’un, sektörlerdeki müşteri bağlılığını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan TMS - Türkiye Müşterinin Sesi araştırması, Türkiye ekonomisine yön veren 20 sektörde 20 bini aşkın müşteriye kulak vererek bu yıl da sektörlerin kalite odaklı oyuncularını belirledi.   KalDer ve Ipsos’un müşteri bağlılıklarını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan; aynı zamanda güçlü bir ekonomik gösterge olacak ulusal bir değerlendirme sistemi ihtiyacından yola çıkarak kurguladığı Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasının temel amacı; firmaların, müşterileri gözüyle, bağımsız bir çalışma çerçevesinde ölçümlenmesi ve ölçümlenen sektörlere ışık tutmak. Araştırmaya göre akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka yine OPET oldu.

 

Müşterilerinin kalbinde kalıcı yer edinmenin gururunu yaşadıklarını belirten OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, OPET’in değişmez liderliğini koruması nedeniyle duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Ağca şöyle konuştu: “  ‘Türkiye Müşterinin Sesi’ araştırmasında müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka seçilmeyi çok değerli buluyoruz. KalDer’in 2006 yılından bu yana yaptığı müşteri memnuniyeti araştırmalarında aralıksız olarak  ‘Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Marka’ seçiliyoruz. Bu da müşterilerimizde yarattığımız memnuniyet, bağlılık ve mutluluğu tescillediğimiz anlamını taşıyor. Sektörümüzde aynı zamanda ‘Lovemark- Aşkla Bağlanılan Marka, Süper marka, İtibarı En Yüksek Marka, En Sevilen Şirket gibi unvanları da sürdürülebilir bir şekilde koruyor ve memnuniyetin değişmez lideri olmaya devam ediyoruz. Bu ödüller için; hizmetlerimizi tüketiciye özenle ulaştıran, Türkiye'nin dört bir yanındaki 1500’ün üzerindeki bayimize ve çalışanlarına; paydaşlarımıza ve müşterilerimize teşekkür ediyorum. Kaliteli ürünlerimizin yanı sıra, günde 500 bin aracın ziyaret ettiği istasyonlarımızı hizmet noktası olarak konumlandırıyoruz. 17 yıldır devam ettirdiğimiz Temiz Tuvalet Kampanyası ve diğer sonuç odaklı sosyal sorumluluk projelerimiz, güler yüzlü ve çalışkan hizmet ekibimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz ile çalışmalarımızı sürdürerek müşterilerimize verdiğimiz değeri göstermeyi sürdürüyoruz. Müşterisinin sesine kulak veren ve beklentilerini anlayan bir şirket olarak, yapılamayanı yapmaya odaklanıp öncü rolümüzü devam ettireceğiz.”

 

Araştırma Künyesi

TMS – Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması, Ipsos tarafından KalDer işbirliğinde gerçekleştirilmiştir.   Araştırma Şubat – Aralık 2016 döneminde, 18 yaş üzeri toplam 21 bin 533 kişi ile başarılı görüşmeler üzerinden, telefonla anket yöntemiyle (CATI) yapılmıştır. Her sektör en az 1500 yanıt üzerinden raporlanmıştır. Araştırma kapsamında, il sınırlaması olmadan Türkiye’de ikamet eden 340 bini aşkın tüketiciyle temas edilmiştir. Her bir sektördeki marka pazar paylarına uyum gözetilerek, gerekli durumlarda ağırlıklandırma kullanılarak raporlanmıştır.

TMS endeksi, müşterilerin davranışsal (geçmiş ) ve tutumsal (gelecek) eğilimleri analiz edilerek belirleniyor. Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması, TMS endeksini nasıl geliştirileceğine dair de gerek sektörün geneline, gerekse markalara stratejik aksiyonları sayısal hale getiriyor. Araştırma kapsamında, yıl boyunca sektörle ilgili sosyal medyada paylaşılan konular “sosyal dinleme” modeli sayesinde analiz ediliyor. Analiz sonucunda, sektörle ilgili müşterilerin neleri-hangi platformlarda-hangi tonda konuştukları inceleniyor. Sosyal medya verileri sadece sayısal olarak değil, kalitatif uzmanları tarafından incelenerek yorumlanıyor. Araştırma göre müşterilerin markalara sadakatini sağlayan en önemli konuların başında markaya kişisel yakınlık ve sunulan ürün ve hizmetlerin kalitesi geliyor. TMS Endeksi, müşterinin davranışını “Markayı Tavsiye Etme ” ve “Gelecekte Markayı Kullanmaya Devam Eğilimi” gibi metriklerden daha detaylı ve rasyonel verilerle açıklamak üzere kurgulandı.

 

 

OTHER CAMPAIGNS

  • OPET, akaryakıt dağıtım sektöründe yılın en başarılı markası

    Pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında yapılan çalışmaları ‘Bütünleşik Pazarlama’...

    DETAILED INFORMATION
  • Sosyal Sorumluluk Öncüsü Nurten Öztürk Çanakkaleliler’le Buluştu

    Sosyal Sorumluluk Öncüsü Nurten Öztürk Çanakkaleliler’le Buluştu

    DETAILED INFORMATION
  • Kurumsal Sosyal Sorumluluk’un Öncüsü Nurten Öztürk’e “Yaşam Boyu Onur Ödülü”

    MediaCat ve Advertising Age işbirliğiyle Türkiye’de bu yıl 4’üncüsü düzenlenen..

    DETAILED INFORMATION
  • OPET bir kez daha sektörünün “Lovemark”ı

    Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET..

    DETAILED INFORMATION
  • OPET’ten teknolojik bir yenilik daha: ‘Akıllı Dolum’

    OPET yeni geliştirilen bir sistemle plakanızdan yakıtınızı tanıyor.

    DETAILED INFORMATION
  • Avis ve Budget’tan kirala OPET’te kazan!

    Akaryakıt sektörünün müşteri memnuniyetinde lider markası OPET ve dünyanın en büyük araç kiralama markaları Avis ve Budget, işbirliğine imza attı.

    DETAILED INFORMATION
  • Türkiye’nin En İtibarlı Akaryakıt Markası OPET

    Türkiye İtibar Akademisi tarafından 5'incisi gerçekleştirilen araştırmaya göre, akaryakıt sektöründe Türkiye'nin en itibarlı markası OPET oldu.

    DETAILED INFORMATION
  • OPET Temiz Tuvalet Tırları yeniden Türkiye turunda

    OPET Temiz Tuvalet Tırları yeniden Türkiye turunda

    DETAILED INFORMATION
  • OPET, EURO 2016’nın her anını ‘SOBE’leyecek

    Milli Takımın Yol Arkadaşı Opet, ‘Sobe’ İle Fransa’dan Canlı Yayın Yapacak

    DETAILED INFORMATION
  • “Milli Takım’ın Resmi Yol Arkadaşı” OPET “Kaçan Otobüs” Filmiyle Ekranlarda…

    OPET'in, Milli Futbolcu Arda Turan'la çektiği 2’nci reklam filmi, 29 Mayıs’ta yayına girdi.

    DETAILED INFORMATION
  • Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası Kapsamında Opet’ten Antalya’da Trafik Güvenliği Eğitimi

    ‘Trafik Dedektifleri Projesi’ kapsamındaki trafik güvenliği eğitimleri Ankara, Konya, İstanbul ve İzmir’den sonra bu kez Antalya’da gerçekleşti.

    DETAILED INFORMATION
  • Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten İzmir’de Trafik Güvenliği Eğitimi

    Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten İzmir’de Trafik Güvenliği Eğitimi

    DETAILED INFORMATION
  • ‘Trafik Dedektifleri’nden sürücülere uyarı: “Yaşam Kemeri’nizi takmayı unutmayın!”

    Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten Konya’da Trafik Güvenliği Eğitimi

    DETAILED INFORMATION
  • Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten Trafik Güvenliği Eğitimleri

    ‘Trafik Dedektifleri’nden sürücülere uyarı: “Yaşam Kemeri’nizi takmayı unutmayın!”

    DETAILED INFORMATION
  • Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Başladi

    "Trafik Dedektifleri" güvenli trafik için görev başında

    DETAILED INFORMATION
  • Akaryakıt Sektörünün ‘En Beğenilen Şirketi’ Opet

    OPET, Capital Dergisi tarafından düzenlenen ‘Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri’ araştırmasında ‘akaryakıt sektörünün en beğenilen şirketi’ seçildi

    DETAILED INFORMATION
  • OPET “Trafik Dedektifleri Projesi”ne ‘İyi Uygulama’ Ödülü

    TİSK kurumsal sosyal sorumluluk ödülleri sahiplerini buldu

    DETAILED INFORMATION
  • OPET 2016 hedeflerine koşuyor

    Akaryakıt Sektörünün Genç Ve Yenilikçi Markası Opet, Müşteri Memnuniyetindeki Liderliğini Sürdürerek, Büyümeye Devam Ediyor

    DETAILED INFORMATION
  • Ve Arda Turan’lı OPET reklamları Türkiye ile buluşuyor…

    OPET'in, Türk futbolunun gururu Arda Turan'la İstanbul ve Barselona'da çektiği "Barselona’da Bir Gün" adını taşıyan reklam filmi yayına giriyor.

    DETAILED INFORMATION
  • Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması sonuçları açıklandı

    Türkiye “OPET” dedi...

    DETAILED INFORMATION
  • Opet, 2016 Yılı Hedeflerine Odaklandı

    OPET, 2016 yılında müşteri memnuniyetindeki liderliğini sürdürerek, büyümeye devam edecek…

    DETAILED INFORMATION
  • Opet’in 1005’inci istasyonu

    OPET’in Türkiye genelindeki 1005, Antalya’daki 54’üncü istasyonu Aslan Kardeşler Petrol...

    DETAILED INFORMATION
  • Opet'in Temiz Tuvalet Kampanyası 15’inci Yılı Geride Bıraktı

    OPET, Dünya Tuvalet Günü'nde hijyenin önemini reklam filmiyle hatırlatıyor.

    DETAILED INFORMATION
  • Türkiye'nin süpermarkaları ödüllerini aldı

    Opet bir kez daha ‘Türkiye’nin Süpermarkası. Marka yönetimi ve pazarlaması konusunda bağımsız bir otorite olan “Superbrands”...

    DETAILED INFORMATION
  • Tüm Türkiye’deki Opet’lerde ‘bayram temizliği’

    Müşteri memnuniyetinin sektör lideri Opet, karayollarında oluşacak tatil ve bayram yoğunluğu...

    DETAILED INFORMATION
  • Tüm Türkiye’ye Yayılan “Trafik Dedektifleri” Konya’da…

    Sosyal sorumluluk projeleriyle sektöründe fark yaratan OPET’in desteğiyle başlatılan ‘Trafik Dedektifleri Projesi’...

    DETAILED INFORMATION