KalDer ve Ipsos’un ortak çalışması “Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması”nda OPET bir kez daha zirveye yerleşti. Müşteri bağlılığının baz alındığı araştırma kapsamında, akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka üst üste 3’üncü kez OPET seçildi.
KalDer tarafından gerçekleştirilen müşteri memnuniyeti ve bağlılık araştırmalarına göre, 2006 yılından bu yana aralıksız müşteri memnuniyetinin zirvesinde yer alan OPET, bu sonuçla birlikte başarısını 12’inci yıla taşıdı.
Türkiye ekonomisine yön veren 11 farklı sektörde, 10 bin’i aşkın müşteriye kulak veren ‘TMS - Türkiye Müşterinin Sesi Çalışması’, bu yıl da sektörlerin kalite odaklı oyuncularını belirledi. KalDer (Türkiye Kalite Derneği) ve Ipsos’un gerçekleştirdiği, sektörlerdeki müşteri bağlılığını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan ‘Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması 2017’ sonuçlarına göre akaryakıt sektöründeki sıralamada OPET, en yüksek TMS skorunu alarak bu alandaki sektör liderliğini devam ettirdi. Araştırmaya göre akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka yine OPET oldu.
OPET, BU SONUÇLA BİRLİKTE BAŞARISINI 12’İNCİ YILA TAŞIDI
OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, OPET’in değişmez liderliğini koruması nedeniyle görüşlerini dile getirdi ve şöyle konuştu: “Türkiye Müşterinin Sesi araştırmasında 3’üncü kez müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka seçilmeyi çok değerli buluyoruz. KalDer’in 2006 yılından bu yana yaptığı müşteri memnuniyeti araştırmalarında aralıksız olarak müşterinin tercihi olarak başarımızı 12’nci yıla taşımanın da gururu içindeyiz. Hedefimiz 2018 yılında da müşterilerimizde yarattığımız memnuniyet ve sadakati koruyarak sektörümüzün değişmez lideri olmaya devam etmek. Bu vizyon doğrultusunda akıllı istasyonlarımız, güler yüzlü, çalışkan hizmet ekibimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz ve değerli bayilerimiz ile birlikte çıtayı daha da yükseltmek için yeniliklere imza atacağız.”
“Türkiye Müşterinin Sesi” araştırması güçlü bir ekonomik gösterge yaratmak amacıyla ulusal bir değerlendirme sistemi ihtiyacından yola çıkılarak KalDer ve Ipsos işbirliğiyle tasarlandı. Üç yıldan bu yana düzenli olarak gerçekleştirilen Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) araştırmasının temel amacı; markaların, müşteri gözüyle, bağımsız bir çalışma çerçevesinde ölçümlenmesi ve veriler ışığında sektörlere ışık tutulması. Türkiye’de 11 farklı sektörde müşteri bağlılıklarını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan TMS, tüketicilerin gelecekteki davranışlarını global bir metrik olan Ipsos Loyalty Endeksi’ni referans alarak ölçüyor. TMS Endeksi, müşterinin davranışını “Markayı Tavsiye Etme” ve “Gelecekte Markayı Kullanmaya Devam Eğilimi” gibi metriklerin ötesinde bütünlüklü bir endeks sunuyor.
TMS 2017 kapsamında Akaryakıt İstasyonları, Beyaz Eşya, Binek Otomobil, Bireysel Bankacılık, Elementer Sigorta/Bireysel Emeklilik, GSM Operatörleri, Hava Yolları, İnternet Servis Sağlayıcıları, LPG Otogaz, Televizyon ve Tüplü Gaz olmak üzere toplam 11 sektör ve bu sektördeki markalar analiz edildi. Akaryakıt sektöründe skor üretilen ve karşılaştırılan markalar arasında OPET ilk sırayı aldı.
Araştırmanın Künyesi
TMS – Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması, Ipsos tarafından KalDer işbirliğinde gerçekleştirildi. Araştırma Ocak – Aralık 2017 döneminde, 18 yaş üzeri toplam 16.451 kişi ile başarılı görüşmeler üzerinden, telefonla anket yöntemiyle (CATI) yapıldı. Her sektör en az 1500 yanıt üzerinden raporlandı. Araştırma kapsamında, il sınırlaması olmadan Türkiye’de ikamet eden 250.000’i aşkın tüketiciyle temas edildi. Her bir sektördeki marka pazar paylarına uyum gözetilerek, gerekli durumlarda ağırlıklandırma kullanılarak raporlandı.
Sitemizde ve uygulamamızda çerezler kullanılmaktadır. Çerezler hakkında detaylı bilgi almak için Çerez Aydınlatma Metni’ni incelemenizi rica ederiz.
x
Opet Petrolcülük Anonim Şirketi (“Opet” veya “Şirket” olarak anılacaktır) olarak, web sitelerimiz (“Site”), uygulamalarımız ya da dijital ortamda sizlerin kullanımına sunduğumuz benzeri tüm çevrimiçi ya da çevrimdışı mecralarımızı (anılan tüm mecralar birlikte “Platform” olarak anılacaktır.) kullanımınız veya ziyaretiniz sırasında sizlerin deneyimini geliştirmek için çerezler, pikseller, GIFler vb. birtakım teknolojilerden (“çerezler”) faydalanmaktayız.
Bu teknolojilerin kullanımı başta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVK Kanunu”) olmak üzere tabi olduğumuz mevzuata uygun şekilde gerçekleştirilmektedir.
İşbu Çerez Aydınlatma Metni’nin amacı, Platformların kullanımı esnasında kullanılmakta olan çerez ve piksel gibi kişisel verilerin toplanması yoluyla kişisel verilerin işlenmesi nedeniyle elde edilen kişisel verilerin işlenmesine ilişkin olarak sizlere bilgi vermektir. İşbu metinde sitemizde ve uygulamamızda hangi amaçlarla hangi tür çerezleri kullandığımızı ve bu çerezleri nasıl kontrol edebileceğinizi sizlere açıklamak istiyoruz.
Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız çerezleri kullanmaktan vazgeçebilir, bunların türlerini veya fonksiyonlarını değiştirebilir veya sitemize ve uygulamamızda yeni çerezler ekleyebiliriz. Dolayısıyla işbu Çerez Aydınlatma Metni’nin hükümlerini dilediğimiz zaman değiştirme hakkını saklı tutarız. Güncel Çerez Aydınlatma Metni üzerinde gerçekleştirilmiş olan her türlü değişiklik sitede, uygulamada veya herhangi bir kamuya açık mecrada yayınlanmakla birlikte yürürlük kazanacaktır. Son güncelleme tarihini metnin sonunda bulabilirsiniz.
Kişisel verilerinizin Şirketimiz tarafından işlenme amaçları konusunda detaylı bilgilere; OPET PETROLCÜLÜK ANONİM ŞİRKETİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ POLİTİKASI ’ndan ulaşabilirsiniz.
Kişisel verileriniz, internet sitemizi ziyaretiniz kapsamında veya uygulamamızı kullanmanız dolayısıyla elektronik ortamda çerezler yoluyla Şirketimizin meşru menfaatine yönelik hukuki sebebe dayalı olarak toplanmaktadır. Toplanan kişisel verileriniz Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları kapsamında işbu Çerez Aydınlatma Metni’nde belirtilen amaçlarla da işlenebilmektedir.
Opet Petrolcülük Anonim Şirketi olarak, Çerez Aydınlatma Metni kapsamındaki kişisel verilerinizi yukarıda belirtilen amaçların gerçekleştirilebilmesi ile sınırlı olarak ve mevzuata uygun şekilde tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve özel kişilere paylaşabiliriz
Opet olarak sitemizde ve uygulamamızda çeşitli amaçlarla çerezler kullanmakta ve bu çerezler vasıtasıyla kişisel verilerinizi işlemekteyiz. Bu amaçlar başlıca şunlardır:
Aşağıda sitemizde ve uygulamamızda kullandığımız farklı türdeki çerezleri bulabilirsiniz. Sitemizde ve uygulamamızda hem birinci parti çerezler (ziyaret ettiğiniz site tarafından yerleştirilen) hem de üçüncü parti çerezleri (ziyaret ettiğiniz site haricindeki sunucular tarafından yerleştirilen) kullanılmaktadır.
Çerez ve benzeri teknolojilerin kullanımı konusunda ziyaretçi ve kullanıcılarımızın tercihleri bizler için esastır. Buna karşın, Platform’un çalışması için zorunlu olan Çerezler’in kullanılması gerekmektedir. Ek olarak bazı çerezlerin kapatılması halinde Platform’un birtakım işlevlerinin kısmen ya da tamamen çalışmayabileceğini hatırlatmak isteriz.
Platform’da kullanılan çerezlere dair tercihlerinizi ne şekilde yönetebileceğinize ilişkin bilgiler aşağıdaki gibidir:
KVK Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca veri sahipleri,
Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı, Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Şirketimize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.