Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması sonuçları açıklandı

Türkiye “OPET” dedi...

KalDer tarafından gerçekleştirilen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ne göre dokuz yıldır aralıksız müşteri memnuniyetinin zirvesinde yer alan OPET, KalDer ve Ipsos’un yeni çalışması “Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması”nda zirvenin sahibi oldu. Müşteri sadakatinin baz alındığı araştırma kapsamında, akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka OPET seçildi.

KalDer (Türkiye Kalite Derneği) ve Ipsos, Türkiye’de sektörlerdeki müşteri bağlılıklarını ölçmeye ve geliştirmeye odaklanan; aynı zamanda güçlü bir ekonomik gösterge olacak ulusal bir değerlendirme sistemi ihtiyacından yola çıkarak TMS - Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması’na imza attı. Temel amacı; mükemmellik anlayışı doğrultusunda, firmaların, müşterileri gözüyle, bağımsız bir çalışma çerçevesinde ölçümlenmesi olan araştırma kapsamında OPET, akaryakıt istasyonları sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka seçildi. Akaryakıt sektörünün 2015 yılında intifa yenileme süreci ve sektör dinamikleri nedeniyle zor bir dönem geçirdiğine dikkat çekilen araştırmada sektörde yaşanan gelişmelerin müşterilere yansımasının da büyük olduğuna vurgu yapıldı.

“Müşterinin Sesine Kulak Verdik ”

Ürün ve hizmet kalitesini her geçen gün artırarak, bir akaryakıt dağıtım markası olmanın ötesinde müşterilerinin hayatında kalıcı yer kazandıklarını söyleyen OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, ‘Türkiye Müşterinin Sesi’ Araştırması’nda da liderliği göğüslemekten duyduğu memnuniyeti dile getirdi. Ağca şöyle konuştu: “Dokuz yıl boyunca ‘Müşteri Memnuniyeti En Yüksek Marka’ olan OPET, aynı zamanda ‘Lovemark- Aşkla Bağlanılan Marka ve Süpermarka gibi unvanların da sahibi… Şimdi de ‘Türkiye Müşterinin Sesi’ Araştırması’na göre müşteri bağlılık seviyesi en yüksek markayız. Çünkü biz müşterisinin sesine kulak veren ve beklentilerini anlayan bir şirketiz. Her koşulda yapılamayanı yapıyor öncü rol üstlenip takip ediliyoruz. Sektörün hareketlilik yaşadığı beş yıllık sözleşme yenileme sürecinde bayi sayımızı ve satış hacmimizi artırırken, müşterimizi ön planda tutan çalışmalarımıza da ağırlık vermeyi ihmal etmedik. İstasyonlarımız günde toplam 500 bin araç ve yaklaşık 1 milyon kişi tarafından ziyaret ediliyor. Temiz Tuvalet Kampanyası ile bir çoğu sektörde ilk kez uygulanan standartları istasyonlarımıza taşırken ülkemizde temizlik ve hijyen bilincini geliştirdik. Kamuoyunun yakından takip ettiği sonuç odaklı sosyal sorumluluk projelerimiz, güler yüzlü ve çalışkan hizmet ekibimiz, yüksek kaliteli ürünlerimiz ile çalışmalarımızı sürdürerek müşterilerimizin memnuniyetini ve bağlılığını artırmaya devam edeceğiz.”

30 FARKLI ÜLKEDE SEKTÖRDE 26’I AŞKIN SEKTÖR ÖLÇÜMLENİYOR

Türkiye Müşterinin Sesi Endeksi, Ipsos Global’in Ar-Ge çalışması sonucunda, 30 farklı ülkede 26’yı aşkın sektörde ölçümlenmiş, karşılaştırmalarla sağlaması yapılmış bir modeli esas alıyor. Sonuçlar Ipsos Global tarafından hesaplanıyor. Müşterinin tercih ettiği markalar, tercihin devamlılığı, markanın rakiplerine göre cazibesi ve tekrar satın alma isteği gibi davranışsal ve tutumsal unsurları içeren TMS - Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması kapsamında aynı zamanda ‘Sosyal Dinleme Analizi’ de yapılıyor. Böylelikle markaların sosyal medya verileri hem sayısal olarak hem de kalitatif uzmanlarca analiz ediliyor ve TMS kapsamında raporlanıyor. Analiz sonucunda, sektörle ilgili müşterilerin neleri-hangi platformlarda-hangi tonda konuştukları inceleniyor. Görüşmeler, bilgisayar destekli telefonla görüşme yöntemiyle (CATI) gerçekleştiriliyor. Müşterilere tesadüfi cep telefonu numarası çevirme yöntemiyle ulaşılıyor.

Araştırma kapsamında 2015 yılında Türkiye ekonomisinde önemli yeri olan 12 sektörde 15.000’e yakın müşteriye kulak veren TMS – Türkiye Müşterinin Sesi, sektör oyuncularına sadık müşterilerini nasıl koruyacağına ve yenilerini nasıl kazanacağına dair yön vermeyi amaçlıyor.

Araştırma Künyesi

TMS – Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması, Ipsos tarafından KalDer işbirliğinde gerçekleştirilmiştir. Araştırma Temmuz – Aralık 2015 döneminde, 18 yaş üzeri toplam 14,668 kişi ile başarılı görüşmeler üzerinden, telefonla anket yöntemiyle (CATI) yapılmıştır. Her sektör için 1500 yanıt üzerinden raporlanmıştır. Araştırma kapsamında, il sınırlaması olmadan Türkiye’de ikamet eden 200.000’i aşkın tüketiciyle temas edilmiştir. Her bir sektördeki marka pazar paylarına uyum gözetilerek, gerekli durumlarda ağırlıklandırma kullanılarak raporlanmıştır.

DİĞER KAMPANYALAR

  • Opet Müşterisinin Memnuniyeti Bir Kez Daha Tescillendi

    Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) Araştırması'nda akaryakıt sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka yine değişmedi

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET, akaryakıt dağıtım sektöründe yılın en başarılı markası

    Pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında yapılan çalışmaları ‘Bütünleşik Pazarlama’...

    DETAYLI BİLGİ
  • Sosyal Sorumluluk Öncüsü Nurten Öztürk Çanakkaleliler’le Buluştu

    Sosyal Sorumluluk Öncüsü Nurten Öztürk Çanakkaleliler’le Buluştu

    DETAYLI BİLGİ
  • Kurumsal Sosyal Sorumluluk’un Öncüsü Nurten Öztürk’e “Yaşam Boyu Onur Ödülü”

    MediaCat ve Advertising Age işbirliğiyle Türkiye’de bu yıl 4’üncüsü düzenlenen..

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET bir kez daha sektörünün “Lovemark”ı

    Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET..

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET’ten teknolojik bir yenilik daha: ‘Akıllı Dolum’

    OPET yeni geliştirilen bir sistemle plakanızdan yakıtınızı tanıyor.

    DETAYLI BİLGİ
  • Avis ve Budget’tan kirala OPET’te kazan!

    Akaryakıt sektörünün müşteri memnuniyetinde lider markası OPET ve dünyanın en büyük araç kiralama markaları Avis ve Budget, işbirliğine imza attı.

    DETAYLI BİLGİ
  • Türkiye’nin En İtibarlı Akaryakıt Markası OPET

    Türkiye İtibar Akademisi tarafından 5'incisi gerçekleştirilen araştırmaya göre, akaryakıt sektöründe Türkiye'nin en itibarlı markası OPET oldu.

    DETAYLI BİLGİ
  • Opet’le şans yolu devam ediyor

    Opet Kart’tan çekilişle 2.000 kişiye toplam 200.000 TL değerinde yakıt puan hediye!

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET Temiz Tuvalet Tırları yeniden Türkiye turunda

    OPET Temiz Tuvalet Tırları yeniden Türkiye turunda

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET, EURO 2016’nın her anını ‘SOBE’leyecek

    Milli Takımın Yol Arkadaşı Opet, ‘Sobe’ İle Fransa’dan Canlı Yayın Yapacak

    DETAYLI BİLGİ
  • “Milli Takım’ın Resmi Yol Arkadaşı” OPET “Kaçan Otobüs” Filmiyle Ekranlarda…

    OPET'in, Milli Futbolcu Arda Turan'la çektiği 2’nci reklam filmi, 29 Mayıs’ta yayına girdi.

    DETAYLI BİLGİ
  • Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası Kapsamında Opet’ten Antalya’da Trafik Güvenliği Eğitimi

    ‘Trafik Dedektifleri Projesi’ kapsamındaki trafik güvenliği eğitimleri Ankara, Konya, İstanbul ve İzmir’den sonra bu kez Antalya’da gerçekleşti.

    DETAYLI BİLGİ
  • Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten İzmir’de Trafik Güvenliği Eğitimi

    Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten İzmir’de Trafik Güvenliği Eğitimi

    DETAYLI BİLGİ
  • ‘Trafik Dedektifleri’nden sürücülere uyarı: “Yaşam Kemeri’nizi takmayı unutmayın!”

    Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten Konya’da Trafik Güvenliği Eğitimi

    DETAYLI BİLGİ
  • Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten Trafik Güvenliği Eğitimleri

    ‘Trafik Dedektifleri’nden sürücülere uyarı: “Yaşam Kemeri’nizi takmayı unutmayın!”

    DETAYLI BİLGİ
  • Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Başladi

    "Trafik Dedektifleri" güvenli trafik için görev başında

    DETAYLI BİLGİ
  • Akaryakıt Sektörünün ‘En Beğenilen Şirketi’ Opet

    OPET, Capital Dergisi tarafından düzenlenen ‘Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri’ araştırmasında ‘akaryakıt sektörünün en beğenilen şirketi’ seçildi

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET “Trafik Dedektifleri Projesi”ne ‘İyi Uygulama’ Ödülü

    TİSK kurumsal sosyal sorumluluk ödülleri sahiplerini buldu

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET 2016 hedeflerine koşuyor

    Akaryakıt Sektörünün Genç Ve Yenilikçi Markası Opet, Müşteri Memnuniyetindeki Liderliğini Sürdürerek, Büyümeye Devam Ediyor

    DETAYLI BİLGİ
  • Ve Arda Turan’lı OPET reklamları Türkiye ile buluşuyor…

    OPET'in, Türk futbolunun gururu Arda Turan'la İstanbul ve Barselona'da çektiği "Barselona’da Bir Gün" adını taşıyan reklam filmi yayına giriyor.

    DETAYLI BİLGİ
  • Opet, 2016 Yılı Hedeflerine Odaklandı

    OPET, 2016 yılında müşteri memnuniyetindeki liderliğini sürdürerek, büyümeye devam edecek…

    DETAYLI BİLGİ
  • Opet’in 1005’inci istasyonu

    OPET’in Türkiye genelindeki 1005, Antalya’daki 54’üncü istasyonu Aslan Kardeşler Petrol...

    DETAYLI BİLGİ
  • Opet'in Temiz Tuvalet Kampanyası 15’inci Yılı Geride Bıraktı

    OPET, Dünya Tuvalet Günü'nde hijyenin önemini reklam filmiyle hatırlatıyor.

    DETAYLI BİLGİ
  • Türkiye'nin süpermarkaları ödüllerini aldı

    Opet bir kez daha ‘Türkiye’nin Süpermarkası. Marka yönetimi ve pazarlaması konusunda bağımsız bir otorite olan “Superbrands”...

    DETAYLI BİLGİ
  • Tüm Türkiye’deki Opet’lerde ‘bayram temizliği’

    Müşteri memnuniyetinin sektör lideri Opet, karayollarında oluşacak tatil ve bayram yoğunluğu...

    DETAYLI BİLGİ
  • Tüm Türkiye’ye Yayılan “Trafik Dedektifleri” Konya’da…

    Sosyal sorumluluk projeleriyle sektöründe fark yaratan OPET’in desteğiyle başlatılan ‘Trafik Dedektifleri Projesi’...

    DETAYLI BİLGİ