Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

OPET Temiz Tuvalet Tırları yeniden Türkiye turunda

OPET Temiz Tuvalet Tırları yeniden Türkiye turunda

Temiz Tuvalet kampanyası ile 16 yıldır örnek bir çalışma yürüten OPET, yaz aylarında karayollarında oluşan yoğunluk nedeniyle, “Temiz Tuvalet Tırları” ile bu yıl da Türkiye turuna çıktı. Çeşitli illerdeki OPET istasyonlarında hijyen çalışması yaparak sürücülere bilgilendirici broşürler ve temizlik kitleri dağıtan Temiz Tuvalet Tırları, OPET İstasyonlarını da ziyaret ediyor.

“OPET Temiz Tuvalet Tırları” bu yıl da Türkiye turuna çıktı. Yaz seyahatleri nedeniyle OPET istasyonlarında yaşanabilecek yoğun kullanım nedeniyle Türkiye genelinde hizmet verecek olan tırlar, OPET istasyonlarında da tuvaletleri hijyenik hale getirerek malzeme tedariği yapacak. OPET müşterilerine ‘temizlik ve hijyen’ kurallarına yönelik bilgilendirici broşür ve temizlik kitleri dağıtılacak.

Türkiye’nin en uzun soluklu sosyal sorumluluk projesi olan OPET Temiz Tuvalet kampanyası kapsamında iki ayrı rota üzerinden yola çıkan ve çekici olarak Ford Trucks 1848T çekicilerin kullanıldığı tırlar, 19 Eylül’e kadar 27 şehirdeki 208 istasyonda hizmet verecek.

Temiz Tuvalet kampanyasının fikir lideri olan OPET Yönetim Kurulu Kurucu Üyesi Nurten Öztürk, proje ile 16 yıl içerisinde 9 milyon kişiye ulaşarak hijyen eğitimi verdiklerini belirtti. “Tuvaletler, bir ülkenin medeniyet göstergesidir” diyen Öztürk, Temiz Tuvalet kampanyasını OPET istasyonlarının yanı sıra, 7,5 milyon kilometre yol kat ederek tüm Türkiye’de köy ve kasabalarda halka, okullarda öğretmen ve öğrencilere ulaştırdıklarını söyledi. OPET standartlarının TSE işbirliği ile İçişleri Bakanlığı tarafından halka açık tuvaletler, işyeri ve restoran tuvaletleri dahil olmak üzere zorunlu kılındığını da hatırlatan Öztürk, “sağlıklı bir gelecek için projemizi yaygınlaştırmaya devam edeceğiz” dedi.

Temiz Tuvalet Kampanyası’nda 16 Yılda Neler Yapıldı?

• İstanbul’daki tüm okullarda "Temiz Okulum" projesini uygulandı.
 

• TCDD için "Temizlik Rayında" adı altında bir proje ile tüm personele eğitim verildi; tren, gar ve istasyonlarda temizlik ve hijyenin yaygınlaşması sağlandı.
 

• 2009 yılında Malatya Milli Eğitim Müdürlüğü ile “İçilebilir Su, Girilebilir Tuvalet” kampanyası uygulandı ve toplam 4000 öğretmen ve pek çok ögrenciye hijyen eğitimi verildi.
 

• 2009 yılı domuz gribi salgını nedeniyle “Sevmek Korumaktır” projesi ile tüm OPET istasyonları ve eğitim verilen okullar, mikropların 90 gün boyunca üreme ve bulaşmasını engelleyen Bioshield uygulaması ile koruma altına alındı.
 

• 2010 yılında Amasya İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Meslek İçi Eğitim Programı kapsamında Temiz Tuvalet Kampanyası eğitimleri düzenlendi ve 2000 öğretmene eğitim verildi.
 

• 2011 yılında Gaziantep’in Nizip ve Islahiye ilçelerinde 1500 öğretmen ve binlerce öğrenciye tuvalet temizliği ve hijyen eğitimi verildi.
 

• 2011 yılında Şanlıurfa’da düzenlenen tuvalet temizliği ve hijyen eğitimlerine 2000 öğretmen katıldı.
 

• Sakarya Büyükşehir Belediyesi SASKI Genel Müdürlüğü ile temiz tuvalet, hijyen ve tasarruflu su kullanımı konusundaki proje yürütüldü.
 

• 2012 yılında proje yurtdışına açıldı. Mayıs 2012’de Suudi Arabistan’dan alınan davetle Mekke, Medine, Cidde ve Riyad’da 4800 öğretmen ve öğrenciye, 2013 yılında ise Makedonya’da, Balkanlar’daki en eski Türk Okullarından biri olan Tefeyyüz İlköğretim Okulu’nda 750 öğrenci ve 60 öğretmene eğitimler verildi.
 

• 2015 yılında Silivri Milli Eğitim Müdürlüğü, Silivri Belediyesi, Silivri Eğitim Hizmetlerini Geliştirme ve Güçlendirme Derneği ile “Köpüklü Eller Neşeli Yüzler” projesi hayata geçirilerek ilçedeki tüm öğretmen ve Milli Eğitim Müdürlüğü personeline ‘temizlik ve hijyen' eğitimi verildi.
 

• 2015 yılında Gaziantep Milli Eğitim Müdürlüğü ve Gaziantep Büyükşehir Belediye Başkanlığı işbirliği ile yürütülen “Temiz Okul, Sağlıklı Gelecek” projesi ile tüm öğretmenlere, okul yöneticilerine, yardımcı hizmetler personeline ve öğrencilere ‘temizlik ve hijyen' eğitimleri verildi.
 

• “Temiz Tuvalet Kampanyası”, 2004 yılında IPRA (Uluslararası Halkla İlişkiler Derneği) sosyal sorumluluk büyük ödülünün sahibi oldu. Aynı zamanda Türkiye Halkla İlişkiler Derneği tarafından düzenlenen 3. Altın Pusula Yarışması’nın Sosyal Sorumluluk Projeleri dalında birincilik ödülüne layık görüldü. 11.Uluslararası Stevie Ödülleri’nde ise ‘Sağlık, Güvenlik ve Çevre’ Programı kategorisinde bronz ödül alan proje, Türkiye İşveren Sendikaları Konfederasyonu’nun ilk kez düzenlediği “Kurumsal Sosyal Sorumluluk Ödülleri”nde “Etkililik Ödülü”ne layık bulundu. Aynı yıl Gamechangers (Oyunu Değiştirenler) Ödülleri kapsamında OPET, ‘İlham Ver’ kategorisinde ‘Temiz Tuvalet Kampanyası’ ile ‘hijyen’ anlayışına yeni bir bakış açısı getirerek diğer markalara da bu konuda ilham verdiği için ödülün sahibi oldu
 

DİĞER KAMPANYALAR

  • Opet Müşterisinin Memnuniyeti Bir Kez Daha Tescillendi

    Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) Araştırması'nda akaryakıt sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka yine değişmedi

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET, akaryakıt dağıtım sektöründe yılın en başarılı markası

    Pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında yapılan çalışmaları ‘Bütünleşik Pazarlama’...

    DETAYLI BİLGİ
  • Sosyal Sorumluluk Öncüsü Nurten Öztürk Çanakkaleliler’le Buluştu

    Sosyal Sorumluluk Öncüsü Nurten Öztürk Çanakkaleliler’le Buluştu

    DETAYLI BİLGİ
  • Kurumsal Sosyal Sorumluluk’un Öncüsü Nurten Öztürk’e “Yaşam Boyu Onur Ödülü”

    MediaCat ve Advertising Age işbirliğiyle Türkiye’de bu yıl 4’üncüsü düzenlenen..

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET bir kez daha sektörünün “Lovemark”ı

    Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET..

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET’ten teknolojik bir yenilik daha: ‘Akıllı Dolum’

    OPET yeni geliştirilen bir sistemle plakanızdan yakıtınızı tanıyor.

    DETAYLI BİLGİ
  • Avis ve Budget’tan kirala OPET’te kazan!

    Akaryakıt sektörünün müşteri memnuniyetinde lider markası OPET ve dünyanın en büyük araç kiralama markaları Avis ve Budget, işbirliğine imza attı.

    DETAYLI BİLGİ
  • Türkiye’nin En İtibarlı Akaryakıt Markası OPET

    Türkiye İtibar Akademisi tarafından 5'incisi gerçekleştirilen araştırmaya göre, akaryakıt sektöründe Türkiye'nin en itibarlı markası OPET oldu.

    DETAYLI BİLGİ
  • Opet’le şans yolu devam ediyor

    Opet Kart’tan çekilişle 2.000 kişiye toplam 200.000 TL değerinde yakıt puan hediye!

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET, EURO 2016’nın her anını ‘SOBE’leyecek

    Milli Takımın Yol Arkadaşı Opet, ‘Sobe’ İle Fransa’dan Canlı Yayın Yapacak

    DETAYLI BİLGİ
  • “Milli Takım’ın Resmi Yol Arkadaşı” OPET “Kaçan Otobüs” Filmiyle Ekranlarda…

    OPET'in, Milli Futbolcu Arda Turan'la çektiği 2’nci reklam filmi, 29 Mayıs’ta yayına girdi.

    DETAYLI BİLGİ
  • Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası Kapsamında Opet’ten Antalya’da Trafik Güvenliği Eğitimi

    ‘Trafik Dedektifleri Projesi’ kapsamındaki trafik güvenliği eğitimleri Ankara, Konya, İstanbul ve İzmir’den sonra bu kez Antalya’da gerçekleşti.

    DETAYLI BİLGİ
  • Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten İzmir’de Trafik Güvenliği Eğitimi

    Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten İzmir’de Trafik Güvenliği Eğitimi

    DETAYLI BİLGİ
  • ‘Trafik Dedektifleri’nden sürücülere uyarı: “Yaşam Kemeri’nizi takmayı unutmayın!”

    Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten Konya’da Trafik Güvenliği Eğitimi

    DETAYLI BİLGİ
  • Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten Trafik Güvenliği Eğitimleri

    ‘Trafik Dedektifleri’nden sürücülere uyarı: “Yaşam Kemeri’nizi takmayı unutmayın!”

    DETAYLI BİLGİ
  • Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Başladi

    "Trafik Dedektifleri" güvenli trafik için görev başında

    DETAYLI BİLGİ
  • Akaryakıt Sektörünün ‘En Beğenilen Şirketi’ Opet

    OPET, Capital Dergisi tarafından düzenlenen ‘Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri’ araştırmasında ‘akaryakıt sektörünün en beğenilen şirketi’ seçildi

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET “Trafik Dedektifleri Projesi”ne ‘İyi Uygulama’ Ödülü

    TİSK kurumsal sosyal sorumluluk ödülleri sahiplerini buldu

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET 2016 hedeflerine koşuyor

    Akaryakıt Sektörünün Genç Ve Yenilikçi Markası Opet, Müşteri Memnuniyetindeki Liderliğini Sürdürerek, Büyümeye Devam Ediyor

    DETAYLI BİLGİ
  • Ve Arda Turan’lı OPET reklamları Türkiye ile buluşuyor…

    OPET'in, Türk futbolunun gururu Arda Turan'la İstanbul ve Barselona'da çektiği "Barselona’da Bir Gün" adını taşıyan reklam filmi yayına giriyor.

    DETAYLI BİLGİ
  • Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması sonuçları açıklandı

    Türkiye “OPET” dedi...

    DETAYLI BİLGİ
  • Opet, 2016 Yılı Hedeflerine Odaklandı

    OPET, 2016 yılında müşteri memnuniyetindeki liderliğini sürdürerek, büyümeye devam edecek…

    DETAYLI BİLGİ
  • Opet’in 1005’inci istasyonu

    OPET’in Türkiye genelindeki 1005, Antalya’daki 54’üncü istasyonu Aslan Kardeşler Petrol...

    DETAYLI BİLGİ
  • Opet'in Temiz Tuvalet Kampanyası 15’inci Yılı Geride Bıraktı

    OPET, Dünya Tuvalet Günü'nde hijyenin önemini reklam filmiyle hatırlatıyor.

    DETAYLI BİLGİ
  • Türkiye'nin süpermarkaları ödüllerini aldı

    Opet bir kez daha ‘Türkiye’nin Süpermarkası. Marka yönetimi ve pazarlaması konusunda bağımsız bir otorite olan “Superbrands”...

    DETAYLI BİLGİ
  • Tüm Türkiye’deki Opet’lerde ‘bayram temizliği’

    Müşteri memnuniyetinin sektör lideri Opet, karayollarında oluşacak tatil ve bayram yoğunluğu...

    DETAYLI BİLGİ
  • Tüm Türkiye’ye Yayılan “Trafik Dedektifleri” Konya’da…

    Sosyal sorumluluk projeleriyle sektöründe fark yaratan OPET’in desteğiyle başlatılan ‘Trafik Dedektifleri Projesi’...

    DETAYLI BİLGİ