Online İşlemler
Opet'te Ara
Türkçe

Opet, 2016 Yılı Hedeflerine Odaklandı

OPET, 2016 yılında müşteri memnuniyetindeki liderliğini sürdürerek, büyümeye devam edecek…

OPET Petrolcülük A.Ş. Genel Müdürü Cüneyt Ağca; 2015 yılında sektör doğrultusunda büyüdüklerini belirterek, hem pazar payını hem de bayi sayısını artırdıklarını söyledi. Son üç yıldan bu yana pazarın ikinci büyük oyuncusu olan OPET, 2015 yılını pazar payındaki 17,7’lik oranla kapatıyor. Akaryakıt sektörü için değişken faktörlerin olduğu ve oldukça hareketli geçen 2015 yılını değerlendiren Ağca şöyle konuştu: “Zor bir yılı daha geride bırakıyoruz. 2015 yılı; tavan fiyat uygulaması, ham petrol fiyatlarındaki düşüş, döviz kurlarındaki hareketlilik ve beş yıllık bayi sözleşmelerinin yenilenme süreci gibi sektör için kritik konuların yılı oldu. Geride bırakmakta olduğumuz yıl yüzde 17,7’lik pazar payımızla 15 milyar TL ciro elde ettik. Belirlediğimiz hedefler doğrultusunda bayi sayımızı, satış ve pazar payımızı artırdık. ”
 

Cüneyt Ağca şu bilgilerle devam etti: “Markamızın sektörde ve müşterilerimiz gözünde artan değeri ve bayilerimizle kurduğumuz karşılıklı güvene dayalı iş ortaklığı 2015 yılını da başarı ile tamamlamamızı sağladı. Sektörün hareketlilik yaşadığı beş yıllık sözleşme yenileme süreci sonunda hem bayi sayımızı, hem de satış hacmimizi artırdık. Yaklaşan yeni yılda pazar payımızı yüzde 18’in üzerine çıkarmayı hedeflerken, mevcut ağımıza 55 yeni istasyon eklemeyi planlıyoruz” dedi. Cüneyt Ağca, “OPET ve Sunpet olarak iki markamız var. 1003 OPET, 416 Sunpet istasyonu olmak üzere toplam 1419 bayi ile müşterilerimize hizmet veriyoruz. İstasyonlarımız günde toplam 500 bin araç ve yaklaşık 1 milyon kişi tarafından ziyaret ediliyor” şeklinde konuştu. Ağca, “ Türkiye’nin her yerinde hizmet veren yaygın bayi ağı, beş farklı lokasyondaki yüksek depolama kapasitesi, jet yakıtında THY ortaklığı ile kurulan havacılık yakıt şirketi ve madeni yağda dünyanın en büyük şirketlerinden olan Fuchs ortaklığı ile güçlü ve güven veren yapımız, her geçen gün daha da ilerlememizi sağlıyor ” dedi.
 

2015 yılında ham petrol fiyatındaki ve dövizdeki değişimlerin akaryakıt fiyat oluşumu üzerindeki etkilerine de değinen Ağca, ham petrol fiyatlarındaki değişimlerin pompa fiyatı üzerinde kısmi etkisi olduğunu, fiyatı oluşturan unsurların; ürün fiyatı, döviz kuru, rafinaj ve dağıtım maliyetleri ile vergi gibi ana kalemler olduğuna dikkat çekti.
 

2016’NIN YILDIZI ARDA TURAN
 

Ürün ve hizmet kalitesini her geçen gün artırarak, bir akaryakıt dağıtım markası olmanın ötesinde müşterilerinin hayatında kalıcı yer kazandıklarını söyleyen Cüneyt Ağca, müşteriyi dinleyen, beklentisini anlayan bir şirket olduklarının altını çizerek her koşulda yapılamayanı yaptıklarını bu nedenle öncü olup, takip edildiklerini vurguladı. Her türlü işbirliğinde en iyilerle çalışmayı ilke edindiklerini belirten Ağca, 2016 yılı reklam kampanyaları için işbirliği yaptıkları yeni ismi de paylaştı. Cüneyt Ağca “Bugüne kadar Tarkan, Cem Yılmaz, Ajda Pekkan gibi isimlerle ses getiren projelere imza atan bir marka olarak, A Milli Takım oyuncusu, Türkiye’nin Barcelona’daki gururu, yıldız futbolcu Arda Turan ile işbirliği yapıyoruz. 2016 yılında yayına girecek olan reklam kampanyamızda Arda Turan başrolde yer alacak ve reklam filmlerinin çekimi İstanbul ve Barcelona’da gerçekleştirilecek” dedi.
 

SEKTÖRÜNÜN EN BEĞENİLEN, EN SAMİMİ MARKASI OPET
 

KalDer Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde dokuz yıldır üstüste müşteri memnuniyeti en yüksek marka seçildiklerini ve 'Kusursuza Yolculuk' anlayışı ile bu iddialarını sürdürerek 2015'te de pek çok saygın kuruluş tarafından ödüllendirildiklerini de söyleyen Ağca, konuşmasına şöyle devam etti: "2015'i duygusal değeri çok yüksek ödüllerle kapatıyoruz. Özellikle “Sevince “ isimli reklam filmimiz, reklam dünyasının en büyük ödülü Kristal Elma’nın yanı sıra Felis ödülünü de aldı. TİSK ( Türkiye İşveren Sendikaları Konfedarasyonu) tarafından “Trafik Dedektifleri Projesi” en iyi uygulama ödülünü alırken, Capital dergisinin ‘Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri’ araştırmasında sektörümüzün en beğenilen şirketi olduk. Türkiye’nin Süper Markaları listesine giren tek akaryakıt şirketi ikinci kez yine OPET olurken, 2015’in En Samimi Markaları araştırmasında akaryakıt kategorisinde bir kez daha Türkiye’nin En Samimi Markası ünvanını aldık. Mediacat dergisi tarafından hazırlanan Buzz Yaratan Markalar araştırmasında akaryakıt sektöründe yine birinci olduk ve Marketing Türkiye’nin yaptığı araştırmada, akaryakıt sektörünün en beğenilen markası seçildik. Tüm müşterilerimize ve ilgili kuruluşlara bizi bu ödüllere layık buldukları için teşekkür ediyoruz."
 

ÜLKEMİZE VE TOPLUMUMUZA SAYGI EN ÖNEMLİ DEĞERİMİZ
 

OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca, OPET'in uzun yıllardır sürdürdüğü sosyal sorumluluk projeleriyle ilgili bilgiler de aktardı. Yaşadıkları topraklara fayda sunmanın en önemli görevleri arasında olduğunu belirten Ağca, “Sosyal sorumluluğa odaklanmak OPET için bir kurum kültürüdür. Sektörümüzün büyükleri arasındaki tek yerli şirket olarak üzerimize düşen sorumluluğu yerine getirmekten mutluyuz. Sonuç odaklı sosyal sorumluluk projelerimiz 2016'da hız kesmeden sürecek ve markamızın kalplerdeki payını artırmaya devam edeceğiz. Ülkemizde temizlik ve hijyen bilincini geliştiren ve kamuoyunun yakından takip ettiği, bir çoğu sektörde ilk kez uygulanan standartları ile 'Temiz Tuvalet Kampanyası’, istasyonlarımızın yanı sıra pek çok bölgede park ve bulvar ağaçlandırmaları yaptığımız 'Yeşil Yol Projesi, potansiyeli olan köylerde ekonomik kalkınmayı destekleyen 'Örnek Köy Projesi" ile ülkemizin tarihinde son derece önemli bir yeri olan Gelibolu Yarımadası'nda uyguladığımız 'Tarihe Saygı Projesi’ ile sektörümüzde fark yarattık. Trafik sorununun çözümü için 3-17 yaş çocukları bilinçlendirmeyi hedefleyen 'Trafik Dedektifleri Projesi’ ise en genç projemiz olarak önemli bir sorunu çözme hedefini taşıyor” dedi.

DİĞER KAMPANYALAR

  • Opet Müşterisinin Memnuniyeti Bir Kez Daha Tescillendi

    Türkiye Müşterinin Sesi (TMS) Araştırması'nda akaryakıt sektöründe müşteri bağlılık seviyesi en yüksek marka yine değişmedi

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET, akaryakıt dağıtım sektöründe yılın en başarılı markası

    Pazarlama ve pazarlama iletişimi alanında yapılan çalışmaları ‘Bütünleşik Pazarlama’...

    DETAYLI BİLGİ
  • Sosyal Sorumluluk Öncüsü Nurten Öztürk Çanakkaleliler’le Buluştu

    Sosyal Sorumluluk Öncüsü Nurten Öztürk Çanakkaleliler’le Buluştu

    DETAYLI BİLGİ
  • Kurumsal Sosyal Sorumluluk’un Öncüsü Nurten Öztürk’e “Yaşam Boyu Onur Ödülü”

    MediaCat ve Advertising Age işbirliğiyle Türkiye’de bu yıl 4’üncüsü düzenlenen..

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET bir kez daha sektörünün “Lovemark”ı

    Akaryakıt dağıtım sektöründe müşteri memnuniyetinin lideri OPET..

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET’ten teknolojik bir yenilik daha: ‘Akıllı Dolum’

    OPET yeni geliştirilen bir sistemle plakanızdan yakıtınızı tanıyor.

    DETAYLI BİLGİ
  • Avis ve Budget’tan kirala OPET’te kazan!

    Akaryakıt sektörünün müşteri memnuniyetinde lider markası OPET ve dünyanın en büyük araç kiralama markaları Avis ve Budget, işbirliğine imza attı.

    DETAYLI BİLGİ
  • Türkiye’nin En İtibarlı Akaryakıt Markası OPET

    Türkiye İtibar Akademisi tarafından 5'incisi gerçekleştirilen araştırmaya göre, akaryakıt sektöründe Türkiye'nin en itibarlı markası OPET oldu.

    DETAYLI BİLGİ
  • Opet’le şans yolu devam ediyor

    Opet Kart’tan çekilişle 2.000 kişiye toplam 200.000 TL değerinde yakıt puan hediye!

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET Temiz Tuvalet Tırları yeniden Türkiye turunda

    OPET Temiz Tuvalet Tırları yeniden Türkiye turunda

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET, EURO 2016’nın her anını ‘SOBE’leyecek

    Milli Takımın Yol Arkadaşı Opet, ‘Sobe’ İle Fransa’dan Canlı Yayın Yapacak

    DETAYLI BİLGİ
  • “Milli Takım’ın Resmi Yol Arkadaşı” OPET “Kaçan Otobüs” Filmiyle Ekranlarda…

    OPET'in, Milli Futbolcu Arda Turan'la çektiği 2’nci reklam filmi, 29 Mayıs’ta yayına girdi.

    DETAYLI BİLGİ
  • Karayolu Güvenliği ve Trafik Haftası Kapsamında Opet’ten Antalya’da Trafik Güvenliği Eğitimi

    ‘Trafik Dedektifleri Projesi’ kapsamındaki trafik güvenliği eğitimleri Ankara, Konya, İstanbul ve İzmir’den sonra bu kez Antalya’da gerçekleşti.

    DETAYLI BİLGİ
  • Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten İzmir’de Trafik Güvenliği Eğitimi

    Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten İzmir’de Trafik Güvenliği Eğitimi

    DETAYLI BİLGİ
  • ‘Trafik Dedektifleri’nden sürücülere uyarı: “Yaşam Kemeri’nizi takmayı unutmayın!”

    Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten Konya’da Trafik Güvenliği Eğitimi

    DETAYLI BİLGİ
  • Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Kapsaminda Opet’ten Trafik Güvenliği Eğitimleri

    ‘Trafik Dedektifleri’nden sürücülere uyarı: “Yaşam Kemeri’nizi takmayı unutmayın!”

    DETAYLI BİLGİ
  • Karayolu Güvenliği Ve Trafik Haftasi Başladi

    "Trafik Dedektifleri" güvenli trafik için görev başında

    DETAYLI BİLGİ
  • Akaryakıt Sektörünün ‘En Beğenilen Şirketi’ Opet

    OPET, Capital Dergisi tarafından düzenlenen ‘Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri’ araştırmasında ‘akaryakıt sektörünün en beğenilen şirketi’ seçildi

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET “Trafik Dedektifleri Projesi”ne ‘İyi Uygulama’ Ödülü

    TİSK kurumsal sosyal sorumluluk ödülleri sahiplerini buldu

    DETAYLI BİLGİ
  • OPET 2016 hedeflerine koşuyor

    Akaryakıt Sektörünün Genç Ve Yenilikçi Markası Opet, Müşteri Memnuniyetindeki Liderliğini Sürdürerek, Büyümeye Devam Ediyor

    DETAYLI BİLGİ
  • Ve Arda Turan’lı OPET reklamları Türkiye ile buluşuyor…

    OPET'in, Türk futbolunun gururu Arda Turan'la İstanbul ve Barselona'da çektiği "Barselona’da Bir Gün" adını taşıyan reklam filmi yayına giriyor.

    DETAYLI BİLGİ
  • Türkiye Müşterinin Sesi Araştırması sonuçları açıklandı

    Türkiye “OPET” dedi...

    DETAYLI BİLGİ
  • Opet’in 1005’inci istasyonu

    OPET’in Türkiye genelindeki 1005, Antalya’daki 54’üncü istasyonu Aslan Kardeşler Petrol...

    DETAYLI BİLGİ
  • Opet'in Temiz Tuvalet Kampanyası 15’inci Yılı Geride Bıraktı

    OPET, Dünya Tuvalet Günü'nde hijyenin önemini reklam filmiyle hatırlatıyor.

    DETAYLI BİLGİ
  • Türkiye'nin süpermarkaları ödüllerini aldı

    Opet bir kez daha ‘Türkiye’nin Süpermarkası. Marka yönetimi ve pazarlaması konusunda bağımsız bir otorite olan “Superbrands”...

    DETAYLI BİLGİ
  • Tüm Türkiye’deki Opet’lerde ‘bayram temizliği’

    Müşteri memnuniyetinin sektör lideri Opet, karayollarında oluşacak tatil ve bayram yoğunluğu...

    DETAYLI BİLGİ
  • Tüm Türkiye’ye Yayılan “Trafik Dedektifleri” Konya’da…

    Sosyal sorumluluk projeleriyle sektöründe fark yaratan OPET’in desteğiyle başlatılan ‘Trafik Dedektifleri Projesi’...

    DETAYLI BİLGİ